Toegeven of afleren?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happyglow, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Haha dat laatste plaatje is geweldig!!!

Dat in ledikant meeslapen vind in bazaar dan kan dar net zo hoed in grotere bed hihi stel dat ledikant breekt en je kan toch niet slapen daar in 120cm lengte??? Hihi

Heb niet echt tips maar misschien optie om als je later knuffel koopt niet van die goedkopere nemen met vage stoffen maar iets van sigikid of zo?? Hier heeft dat dochter van geboorte organic knuffeldoek beertje en ze pakt altijd zijn handje in haar handje wat erg sterk lijkt op mens vinger. En zo slaapt ze ze kan absoluut nooit zonder. Ze knuffelt dat, sabbelt het handje en wrijft in haar gezicht.

2. Esjes

Esjes Lid

30 aug 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft dit ook gehad de eerste ca 10 maanden. Uren en uren heb ik bij haar bedje gezeten. Had ook alles geprobeerd (boek lezen, in haar zicht blijven staan ed, ed, ed, ed, ed :D )
    Hoe het bij ons veranderd is weet ik niet 100% zeker. Het ritme veranderde vanwege haar leeftijd en daarmee ook haar eetpatroon. Hoe oud is jullie kindje?
    Hier ging het stukken beter toen ze vlak voor het slapen gaan eten kreeg (pap, boterham, ik weet het niet meer) maar het was verbluffend hoe goed het inslapen toen plots ging. Ook is het in die periode een keer voorgevallen dat ik haar best een tijd heb laten huilen. Ik weet niet meer waarom, maar dat was toen in die situatie mijn enige keus. (Ging ze alleen nog maar spelen met mij?!? Ik weet het niet meer). Ik heb toen op de gang gezeten bij de deur en met mijzelf afgesproken dat ik haar uiterlijk 20 min. aan een stuk liet huilen. Ik weet dus niet meer precies wat het is geweest waardoor het slapen plots makkelijk ging. Dus eigenlijk heb je niet heel veel aan mijn verhaal, MAAR!!!.... Ik ga je wel een hart onder de riem steken door te vertellen hoe ons (avond) ritme nu is;
    Ze krijgt bij mij nog de borst, dan lachen we nog samen wat en kietel ik haar soms. Dan lopen we samen babbelend naar haar kamertje, doen het muziekje aan, maken samen een klein dansje, dan leg ik haar lachend en babbelend in bed, geef haar de tut en een kus en loop weg.
    Hup klaar! Nou dit had ik 6 maanden geleden nooit verwacht!
    Dus er is hoop. Ik ben ook van alleen maar handje vasthouden naar een super makkelijke slaper gegaan.
    En het is niet dat ze niks meer heeft met huid voelen. Als ik haar tut niet bij heb in de auto (dit geldt voor als ik bijrijder ben) en ze is moe dan kan ze alleen slapen door mijn hand vast te houden. Knuffels heeft ze niks mee.

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Bedankt voor de verhalen ervaringen en het hilarische plaatje haha, lijkt me ideaal voor kleine babies die handen! Onze dochter wilt de hand vasthouden en knijpt heel stevig in 2 vingers... dus dat zou niet helpen.

Thanks Esjes! Dat geeft me weer hoop! Ik hou nog even vol. Hier heeft ze ook rustig regelmatig 15 min moeten huilen ik heb nog 2 andere kinderen die ook gewoon brood moeten hebben, gedouched moeten worden of naar bed gebracht moeten worden dus soms huilt ze echt heel lang maar ik vind dat de andere daar geen last van moeten hebben dus die geef ik ook de volledige aandacht bij dit soort dingen en ga het absoluut niet afraffelen omdat de jongste huilt... Helaas helpt het huilen nooit...

4. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Misschien heeft het met 'warmte' te maken? Dan zou een magnetron knuffel nog wel eens kunnen werken.

5. Esjes

Esjes Lid

30 aug 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe oud is je kindje?

6. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ze is 6,5 maand.

Magnetronknuffel heb ik ook geprobeerd, ze heeft ook een "Mr. Kiplin" (een duurdere knuffel van biologisch katoen geloof ik) dus dat is het ook niet.

7. Esjes

Esjes Lid

30 aug 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm 6,5 maand.
    Tjah wat bij ons dus ook misschien meespeelde was het eetpatroon. Misschien gelijk na het eten naar bed? Al is ze nog best jong. Na de fles?
    Ik weet niet waarom dat bij ons hielp, want honger had ze daarvoor niet, maar toch was het na 1x ander ritme mbt eten gelijk een succes.

Deel Deze Pagina