Toegeven of niet? Mama is alles...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Imona, 19 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    We zijn nu op het punt dat hij smiddags ook niet meer in zijn eigen bed wil... wat normaal helemaal geen probleem was. Ik ga vanavond een matras op zijn kamer leggen. Dan slaap ik daar wel als het nodig is. Hij moet toch leren om in zijn eigen bed gewoon te slapen. We worden er nu toch wel een beetje moe van.. vannacht heeft hij vanaf half 3 tot 6 bij ons geslapen toen ging hij zo liggen draaien en woelen dat ik om de paar tellen een paar hele scherpe nagels in mijn rug had. Toen ik besloot hem in zijn eigen bed te leggen was het feest. Met geen mogelijkheid meer in slaap te krijgen. Dus om half 7 al beneden. Vanmiddag bij mijn man (ik was werken) wilde hij ook niet slapen. Man heeft hem in ons bed gelegd en is er bij gaan liggen. Toen lukte het wel voor een uurtje..

Hoop toch dat het snel voorbij is. Want ik begin me er nu toch behoorlijk aan te ergeren en mijn man ook... zucht...

Zou bijna denken om het middagslaapje er af te halen. Maar naar mijn idee heeft hij die nog wel gewoon nodig. De ene keer is het een uurtje. De andere keer bijna 3 uren dat hij s middags nog slaapt..

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    @Imona hopelijk werkt dat inderdaad (erbij gaan liggen). Pas op als je evt een flesje water voor de nacht meegeeft. Ik leerde door schade en schande dat die dingen geworpen vanuit een ledikant, best hard aankomen!

Hier vindt ze t initieel erg bijzonder als mama erbij komt liggen. Speentjes worden naar buiten gegooid, knuffelbombardement etc. alles om maar aandacht te trekken. De interval tussen teruggeven laat ik dan steeds langer worden, ben de saaaaaaiste mama op aarde en uiteindelijk gaat ze met wat mopperen dan ook maar slapen.

3. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.604
    4.019
    113
    Vrouw
    En eventueel een campingbedje bij jullie op de kamer?

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hij heeft alleen een speen in bed. Vastgemaakt aan zijn kroel. Echt geen mogelijkheid dat hij die weg gooit. Haha.

Hij heeft geen ledikant meer maar een peuterbed.

Ik vraag me alleen af hoe lang ik moet wachten om er bij te gaan liggen? De eerste kik van wakker zijn en huilen? Of eerst een paar keer terug leggen?

We hebben hem op onze kamer gehad een paar dagen. Maar we willen dat hij gewoon in zijn eigen bed blijft slapen. Het is nooit een probleem geweest. Waarom nu ineens wel snap ik niet. En echt alleen als hij s nachts wakker wordt. In slapen smiddags en s avonds is geen probleem..

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Ik zou t zelfde punt aanhouden als dat je m normaliter dan maar bij je in bed neemt. A.k.a. je wordt t zat/ je geeft de moed op dat dit nog wat wordt. Of vlak daarvoor zeg maar. Dat doe ik hier althans (als er geen koorts in t spel is want dan lig ik er steevast naast).

Deel Deze Pagina