Dacht je in je hoofd een hele tennis carrière uitgestippeld te hebben, wil ze klassiek balletdanseres worden... wat is het leven toch oneerlijk!! -Dit is dus een grapje, voordat mensen me gaan bekogelen met rotte tomaten haha-
dat laat ik wel aan m'n kindje over....ik leef met haar dag tot dag....wat ze ook wilt worden, ik zal haar in alles steunen... dat ze gelukkig word en gezond blijft, en normens en waardes kent en respect heeft voor mens en dier...
flauw is dat! ze kunnen toch een beetje luisteren naar mama! hier word hij een steenrijke zakenman die op zijn 30ste kan gaan rentenieren en laat hem eens komen dat hij brandweerman of vrachtwagenchauffeur wil worden!!dat doe ik hem wat! haha nee hoor laat hem gewoon zijn eigen gang gaan.wat hij leuk vind
Waarmee ik werd gestimuleerd als kind had ook invloed uiteindelijk op wat ik leuk vond en wilde worden. Ik zie hier dus wel een klein straaljager pilootje geboren worden. Dat is niet omdat ik de voorkeur eraan geef, maar omdat dat een grote rol in ons leven speelt. Maarja je hebt ook echt van die ouders die gaan lopen roepen, jij word dokter! Dat vind ik wel raar.. maarja..
Mijn ouders hadden dus serieus wel een bepaald beeld bij mij (en nog steeds bij mn broertje/zusjes) In de kringen waarin mijn ouders zich begeven is het bijna normaal dat een vrouw de zorg in gaat. Helaas voor mijn ouders was en ben ik niet zo'n type, Ik besloot op mijn 16e om automonteur te worden. Wow, wat is daar een gezeik om geweest.. ik mocht niet aan de opleiding beginnen, kon toch veel beter de zorg in. Doormiddel van doordrammen en zaniken kon ik toch aan de monteurs opleiding beginnen, zij het 3 weken na de start van het school jaar. (Nu hoor ik mijn 5 (bijna 6) jarig zusje steeds zeggen: Ik word ook automonteur , benieuwd of ze dat waar kan maken )
ts en amfy, haha. gelukkig is het een lolletje, maar je zou ze de kost eens moeten geven. gravid, dat is toch ook zorg: autozorg
ja mijn moeder wilde me als lerares zien, maarja die wilde me ook niet zwanger zien en weetikveelnogwat. ik wilde rechten studeren en uiteindelijk bij de technische recherche. dat doel staat nog steeds alleen is wat vertraagd haha. Ik wil ook mn motorrijbewijs halen en dat mocht ik niet tot ik het huis uit ging. dat was al op mn 16e dus ging wat sneller dan ik dacht hahahaha ouders he Maarja ze kwam naar me toe en ze zei: mamma ik wil balletten! Dus ik zeg: nee dat kan niet je word tennisser. NEEE zegt ze ik wil niet tennissen ik wil balletten, kijk maar (en toen deed ze wat balletpasjes) Nouja dat word dan maar balletten he...
ja dat denk ik ook wel dat die mensen er zijn. nee hoor al wil hij putjesschepper op zee worden dan gaat hij zijn gang maar. als hij maar gelukkig is.