Toekomst plannen van /voor je kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 1 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

mijn dochter zegt het nog niet wat ze wil worden maar in haar gedrag merk ik wel bepaalde dingen, op dit moment maakt ze regelmatig Nijntje "beter" door haar met een lego-blokje te onderzoeken :D

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Onze oudste wil in een klein huisje gaan wonen, vlakbij ons.
    Dan een heeeeele grote tuin en veeeeel hondjes!
    Hondjes zijn zijn vriendjes.
    Hij trouwt met mij (vaker gezien..maar zoooo lief).

Als ik vraag wat voor werk hij gaat doen zegt hij dat hij de hondjes toch heeft.
    Vermoed dus dat hij, zonder dat hij het weet, fokker wil worden!
    Maar dan wel een heule goede natuurlijk!
    Want de hondjes zijn hem alles.

We hebben 1 hond, die andere is vorig jaar overleden. Hij heeft het er nog wekelijks over..

3. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Mijn dochter wil later trouwen, ze wil een tweeling(meisje en jongen) leg maar eens uit dat ze dat niet kan kiezen;) en ze weet ook welk huis ze gaat kopen en met wie ze wil trouwen en ze is net 7:D:cool:

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    mijn zoon wil brandweerman sam en bob de bouwer worden:cool:

Mijn dochter wil net als mama boerin worden want dan kan ze ook baby's krijgen:D

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Onze dochter wil later als ze groot is buschauffeur worden, of in het ziekenhuis gaan werken (net als mama).
    Van de week zei ze bij de verloskundige.. 'Als ik later groter ben wil ik ook naar de verloskundige met een baby in mijn buik om het hartje te luisteren..'.

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Leuk om te lezen!:)

Onze meid wil graag prinses worden maar dan wel 1 met superkrachten...Ok..;):D

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter wil een heleboel baby's krijgen. Die noemt ze allemaal Eva. En als ze geen ruimte in huis heeft voor al die baby's gaan ze naar Oma.

En ik denk dat ze geschikt is voor het theater, nou ja ik hoor het van alle kanten... Actrice in de dop, ze voert hele toneelstukjes op, met zang, dans en toneelspel. Maar zelf heeft ze daarin geen ambities, baby's hebben haar prioriteit! hahaha!

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Je zoon kan zijn rugzakje behouden als hij naar het voortgezet onderwijs gaat;). Hij hoeft dus echt niet perse naar speciaal onderwijs hoor.

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha, JP van Lingo :D Moest zo lachen! Schattig :)

De toekomstplannen hier weet ik nog niet, ze is nog veel te jong. Die van mij was altijd: Bulletje van de mini-play-back-show worden...:cool:

Tis helaas nooit wat geworden.. :(

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Dat klopt ware het niet het rugzakje in 2015 hoogstwaarschijnlijk gaat verdwijnen en dan is het maar afwachten wat je ervoor terug krijgt.

11. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Mijn zoontje heeft de afgelopen jaren al van alles willen worden maar volgens de laatste berichten wordt hij uitvinder samen met zijn vriendje.
    Een tijdje terug had hij bedacht dat hij "later" met zijn vriendinnetje in een flatje ging wonen en dan zouden ze 3 kinderen krijgen, Frank, Lisa en Emmy, maar dat was dan wel pas als hij 13 is....:$:D

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Die van ons is nog te klein, maar het neefje van mijn oude buurvrouw wilde 'Nico van Huis en Tuin' worden. :D

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Leuk!
    Louise wil al meer dan een jaar werken in het dierencenter (zo spreekt ze het dus ook uit) om alle dieren beter te maken die ziek zijn en ze wil met Tygo trouwen :D

Aan Tygo's gedrag te zien wordt hij iets van sloper, timmerman of iets anders in die trant vanwege het rammen en beuken wat hij overal op doet. Ohja, of een hele goede pitcher! Hij gooit nu al zo zijn speen (of speelgoed) 8 meter verder!!

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Waarschijnlijk dezelfde hulp als hij nu krijgt alleen niet meer onder de noemer rugzak. Zou me daar echt geen zorgen over maken want die hulp hebben rugzakleerlingen gewoon nodig en scholen worden geacht die te geven. Dat doen ze nu al en dat zullen ze ook blijven doen.

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Onze zoon van 9 wil echt al jarenlang presentator van opsporing verzocht worden:(.
    Hij is helemaal gek van politiewerk en dit is echt zijn lievelingsprogramma.
    Hij blijft wel altijd bij mij wonen anders kan ik geen frietjes meer voor hem bakken en mist hij zijn kleine broertje zo...lief he

16. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    onze zoon wordt vast autocoureur of automonteur, is helemaal geobsedeerd door auto's!
    en hij is helemaal gek van babies dus wordt vast een hele lieve vader later *smelt*

17. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Mijn zoontje zei toen we de auto naar de garage gingen brengen:'mama, ik word later automaker, dan hoeft de auto niet meer naar de garage. Dat vond ie maar niets dat de auto daar moest blijven haha.
    En hij wil later ook met mij trouwen:)

18. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Mijn zoontje wil ook met mij trouwen, liet vanavond een jurkje zien wat ik had gekocht aan mijn man en zei is leuk voor de bruiloft van vrienden, dus hij van ja want wij gaan trouwen he mama...
    DAarnaast wil hij ook juf worden... kan hem niet aan zijn verstand peuteren dat hij beter meester kan worden ;)

19. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Als ik aan mijn zoon vraag wat hij wil worden zegt hij: helemaal niets!!
    En hij gaat ook nooit uit huis.

20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Even hier op inspringen. Hoezo is het onmogelijk om 2 rugzak kindjes in 1 groep te hebben?
    Mijn middelste zat in een klas met 3 rugzak kindjes...

En verder moet je je echt niet druk maken om die toekomst inderdaad. Hij heeft een diagnose en die is netjes op tijd zodat hij nog alle tijd heeft om de hulp die hij nodig heeft te krijgen en te leren toepassen.
    Komt helemaal goed met dat jochie :)
    Je zal zien dat hij simpelweg politie arts te paard zonder paard gaat worden en dan zijn naam verandert in JP :D

Mijn oudste heeft nooit geweten wat hij wil worden. Maar was wel al vanaf een jonge leeftijd er van overtuigd dat hij vader ging worden. Tot het hem daagde dat hij daar voor een vrouw nodig had en laat hij nou net in die tijd in de "meisjes zijn eng" faze zitten ;)
    En nu hij een klein zusje heeft heb ik hem er ook minder over gehoord....hmm..
    Games designen hoor ik nu steeds van hem. Maar er komt vrij weinig uit verder. Hebben hem al tig keer laten zien wat er voor nodig is. Dat games niet door 1 iemand gemaakt worden maar door een hele club. EN wat je er allemaal voor moet doen VOOR je ook maar op die opleiding kan (en dan heb ik het niet over de lullige opleiding die ze op MBO of HBO hebben want daar is een ware run op gekomen en die kunnen straks nergens aan de bak.) maar over een echte waarmee je echt aan de bak kan als game design en niet moet settelen voor webdesign (waarvan er ook al teveel zijn)

Mn 2e heeft altijd volgehouden politie agent of brandweer te worden. Tot hij mishandelt is door een of andere pubermeid van 15 toen hij 9 was. We hebben aangifte gedaan, zijn naar het ziekenhuis geweest om zn gezicht te laten hechten (scheelde niks of hij had een stuk ijzer in zn oog gehad ipv zoals nu net op de brug van zn neus, naast zn oog) en zoals de agent zei dat moest daar om een papier gevraagd waar op moest gezet worden wat de bevinding van de arts was. Bleek in het ziekenhuis dat we die van de politie hadden moeten krijgen. DUS weer terug naar de politie. En toen was mn man zn energie op want die had zwaar de griep. 3 dagen erna als nog weer terug met t papiertje naar het ziekenhuis en weer naar de politie om alles compleet te hebben.
    En daarna hebben we van de politie totaal NOPPUS meer gehoord of gezien. Op een gegeve moment nog gezien dat degene wie het gedaan had volgens mn zoon het politie bureau uit kwam lopen. En toen zijn we meteen naar binnen gegaan om te vertellen dat ZIJ het was geweest. En daar zouden ze wat mee doen.
    Maar voor zover wij weten is daar niks mee gedaan.
    En sinds dien is de politie van zn sokkel gevallen hier en wil hij dat niet meer worden.
    Wilde nog een tijdje auto's designen maar dat is toch ook niet helemaal HET.
    En nu weten we het even niet meer (Hij zit in 2 talig Gymnasium nu dus....ben stiekem erg benieuwt welke kant hij op wil)

En mijn kleine meid. Die wordt later danseresje bij K3 of kabouter plop :D
    En dan wordt ze moeder en dan ben ik mama en dan <insert heel onsamenhangend niet na te vertellen verhaal over Wendy van Peter Pan en dr baby born en Floortje onze hond> ;)

Deel Deze Pagina