mijn zoon wil "hoezo orgineel " trouwen met mama en als het kan ook nog even met oma ( mijn moeder) daarbij wil hij ook de "dikke controleur" worden van thomas de trein en alle vriendjes van thomas
Mijn zoontje wil geen geld gaan verdienen maar geld hebben. Dat wordt een rijke vrouw aan de haak slaan
Troost je: ik wil zelf 'Rijdende rechter' worden . Is volgens mij de enige rechter in heel Nederland met leasebak. Wat dochterlief wil worden, geen idee... Ze is nog net iets te jong om daar al iets over te zeggen. Wij denken overigens wel dat haar kwaliteiten op dit moment vooral op het gebied van drama en toneel liggen (maar dat heeft misschien ook meer met haar peuterleeftijd te maken).
Hahaha, ik heb het net gevraagd aan mijn zoon: hij wil later knippen zegt 'ie, dusss... Van de week heeft hij al een stukje uit zijn haar geknipt, dus het zal wel kapper worden, hahaha... Ik ken iemand die wilde later als ze groot was pinguin worden....
De mijne wil alleen maar brandweerman worden, maar papa moet ook brandweerman worden dan (t zal dan wel een pensioengerechtigde zijn). Mama en zus moeten dokter of politieman worden daar is hij nog niet helemaal uit. En toen hij kleiner was wou hij spiderman worden.
Nou, dan kan hij toch JUIST arts worden? Die lijken allemaal moeite te hebben met de omgang met mensen.
De gyn die ik had voldoet helemaal aan het asperger beeld. Mijn neuro daarintegen is heel sociaal aangelegd. Ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is maar in het geval van Kylian wel. Het andere kindje heeft het syndroom van Down en de school van Kylian vind dan de zorg voor de juf te zwaar worden. Maar goed zoals iedereen me erop wijst maak ik me druk om dingen waar ik me nog lang niet druk over hoef te maken, maar dat hoort denk ik ook wel een beetje bij het feit dat je het nog maar net weet.
M wil dan 'alles zelf weten' , maar ook met papa trouwen. Of met haar broer. Of haar neef. Of haar grote vriend A. Of haar nicht. Dus gelukkig heeft ze in ieder geval het gevoel dat ze veel opties heeft O ja ... ze wil ook mama worden!
Hier wil ik even op inhaken (als ik zo vrij mag zijn). Natuurlijk spelen er nu allemaal dingen in je hoofd waar je eigenlijk nog niks mee kan en wat je dan wel zal zien maar....dat is toch logisch! Het gaat wel over jouw / jullie kind hoor. Denk dat elke moeder alle radars open zou hebben staan op dit moment. Misschien verhuizen de ouders van het kindje met Down wel, of komt er een juf die het wel aan zegt te kunnen, of ...of of of... Nee, dat weet je inderdaad niet. Maar ik zou ook een plan A, B, C en D klaarmaken hoor: ver van te voren
Mijn kereltje wil later net zo groot als papa worden. (erg jammer want papa is eigenlijk best klein 1.70) En hij wil zeker geen politie worden want die nemen papa mee. Altijd erg leuk als hij dit bij vreemden zegt (die niet weten dat papa bij de politie is) die denken meteen dat papa crimineel is.
Quinten is nog wat klein maar als ik vraag wat hij wil doen als hij later groot is is het antwoord: in bad mogen toetje eten
haha wat geinig..... mijn oudste dochter wil later "mensen helpen" dat zegt ze altijd..... heel bijzonder meisje hoor, ze voelt alles aan bij mensen..... en wil altijd dat ze zich goed voelen en gelukkig zijn.... ik denk dat ze haar papa achterna gaat de hulpverlening in! Onze jongste heeft het er nog niet over
Dat konden ze bij mij vroeger ook wel eens denken want ik vertelde vol trots dat papa 's morgens door de politie was opgehaalt (mijn vader was brandweerman, had zich verslapen, de telefoon niet gehoort tja en dan sturen ze dus de politie om polshoogte te nemen)
[ Dat konden ze bij mij vroeger ook wel eens denken want ik vertelde vol trots dat papa 's morgens door de politie was opgehaalt (mijn vader was brandweerman, had zich verslapen, de telefoon niet gehoort tja en dan sturen ze dus de politie om polshoogte te nemen)
Mijn zoontje vind de kermis leuk. En toen die kleiner was zei die altijd als ik later groot ben word ik kermis man, want dan kan ik ook overal op en dan hoef ik geen centjes tebetalen ( haha met 18 jaar op de carousel) En nu met 6 jaar zegt die dat die prof voetballer word, en ons dan een stoere auto koopt.want dat hebben alle voetballers.
Hier eigenlijk nog nooit over gehad, dus maar even gevraagd; Ik; 'Hee Deem, als je later groot bent, ga je dan ook werken?' Damiën; 'Jaaa!' Ik; 'En wat ga je voor werk doen dan?' Damiën; 'Ehh.. Nou.. Vuurwerk maken! '
Ik vraag eht net aan mijn meiden: oudste (4jr): politie jongste (2jr); computeren Whahaha!!! Oudste wil trouwens wel met papa trouwen....vind dat zo schattig!