Goeiemorgen allemaal, Wil me even voorstellen, ik ben Nina, 33 jaar en kom uit Limburg. Ik heb sinds 4 weken een hele lieve vriend, maar nu zijn we er woensdag achter gekomen dat ik al 2 a 3 weken zwanger ben!!!! We zijn even helemaal in shock, en weten niet wat we op dit moment moeten doen. We hebben allebei een kinderwens, maar dit komt toch wel heel snel!!! Heb al 2 nachten vreselijk liggen piekeren, samen zitten praten enz. Ik heb me dus uiteindelijk maar hier aangemeld, om te kijken of er meerdere vrouwen zijn die dit mee hebben gemaakt. Groetjes, Nina
hallo nina allereerst welkom maar foe ! das snel !!>. maar goed .. tis nou eenmaal zo dnk goed na over alles wat je wilt heb je de ruimte ervoor heb je het geld evoor.. zulke dingen .. kan je een kindje iets bieden .. ? ik hoop dat je eruit komt een kindje is het grootste geschek wat je kan krijgen
Hoi Lovepeet, Ja, ik weet ook dat dit het grootste geschenk is wat je kunt krijgen, en dat maakt het ook allemaal heel dubbel. Ik heb de leeftijd voor een kindje, en ook het geld, woonhuis enz... En er zijn zoveel vragen die door je hoofd spoken.... wat als ik besluit het niet te houden? stel je voor als ik daarna nooit meer zwanger wordt? Zulke dingen.... Mijn vriend is 35 en steunt me heel erg, we moeten dit samen beslissen.... Maar onze relatie is nog zo pril... wat voor effect heeft dit als we het kindje houden? Ergens ben ik dolgelukkig, en vind ik het een godsgeschenk... misschien heeft het zo moeten zijn? We zijn gisteren samen naar de huisarts geweest, en deze stelde voor om er de komende week goed over na te denken, en een juiste beslissing te maken.... Maar als ik heel eerlijk kijk naar mezelf, dan wil ik het houden... want ik weet dat ik dit kindje een mooie toekomst kan bieden... Pffff, mijn hoofd loopt om!!! Grtjs Nina
hey meid, super toch!! klinkt als echte liefde hey we hebben een forum: 30érs en gaan voor 1e kindje meld je je ook aan> gezellig!!!http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/247326-30-rs-zwanger-worden-1e-kindje.html
hey, Ik was getrouwd toen ik men nieuwe vriend leerde kennen. Ben in februari ingetrokken bij men nieuwe vriend (hadden elkaar maar een 4 tal keren ontmoet),maar dit voelde zo goed. Ik had al 2 zoontjes met men vorige partner,maar besloten om samen ook een kindje te nemen,in april men mirena spiraal laten verwijderen (volgens de gyn. zou het toch een klein jaar duren voor alles terug normaal zou zijn ivm hormonen en dergelijke,had men spiraal al 4 jaar) in juni was het prijs.Ben nu zalig zwanger van een dochter ze is voor maart 2011. Ben zo gelukkig,ja alles is snel gegaan,maar het zit ook allemaal zo goed.de gevoelens die ik nu heb voor men vriend heb ik nog nooit gehad.Slechte reacties ga je altijd krijgen,maar als jij gelukkig bent,dat is het enige wat telt. grtzz
Hi Nina, Als het tussen jullie goed voelt is het toch goed. Als je verder alles hebt om het kindje op te kunnen voeden, geld, huis en liefde bijvoorbeeld.. kan je het toch proberen te omarmen Soms loopt een relatie na 10 jaar op de klippen na een 1ste kindje en soms na een paar maanden al. Mijn vriend en ik waren 4 jaar bij elkaar, en het was echt heeeel zwaar voor ons af en toe. Maar we zijn er nog, en zijn er alleen maar sterker Good luck lady! Gaat goed komen!! Liefs, Kim