Toekomstige Jonge Mama's! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Ja ze vinden het beide super moeilijk ! Maar het is al tijdem hun droom ik wist dat ze zowiezo ooit daar heen zoudem gaam verhuizen.
    Naast mijm dochter heeft mijn broer nog een dochter , mijn zus nog een zoontje en mijn andere zus kan ieder moment bevallen.
    Dus ze hebben het er wel erg moeilijk mee ..het heeft twee kanten zeg maar.
    Maar gelukkig komt me vader een aantal x per jaar naar Nederland en het is Gelukkig niet heel duur om naar Noorwegen te gaan. Het verblijf en het eten is daar wel erg duur maar me vader en moeder kopen daar een heel groot huis zodat we daar gewoon kunnen logeren dan.

Waauw dat is echt een mooie kaart en idd logische dat het je ontroerd :(
    Tis ook niet niks

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heel verhaal getypt.. Verkeerd knopje en BAM alles weg. :x

bubblez aahh ik ken het. Mijn hond en kat zijn lellebel gecastreerd. Vreselijk vond ik het, ik voelde me zo schuldig. Het is goed gegaan hoor :)
    Bij mijn kat hoorde ik alleen steeds niks.. Ze zouden bellen aan het begin van de middag en het werd maar later en later.. Om half vier heb ik zelf maar gebeld en toen hadden ze dus twee cijfers van m'n telefoonnummer omgedraaid. Ja dan kun je lang wachten.

Wat een lekkere dingen heb je gemaakt zeg! Of ga je maken ;)
    Wij zijn ook uitgenodigd, 1e kerstdag en kerstavond. Wij maken wel het toetje. Voor morgen heb ik crème brulee en voor woensdag chocolade met cranberry en chocolade met aardbeien.
    Wij kijken hier graag naar 24kitchen en mijn man is nu bezig met dennenboompjes. Dennenboompjes met witte chocolademousse - recept | 24Kitchen
    Zelf eten we gewoon rollade met stokbroodje en salade. Daarna maar flink sporten haha.

love ja, een geweldig kaartje zeg! Echt een lieve moeder heb je volgens mij. En leuk zeg, nieuwe lenzen! Leuke hobby heb je. Hoe is het verder?

luvvlie wat ver weg zeg. Lijkt me niet fijn om mijn ouders zo ver weg te hebben.

hier we zijn erg druk geweest! Alle kozijnen geverfd, de muren gewit. Morgen gaan we een nieuwe vloer leggen in de hal en de keuken! Dan is ons huisje helemaal af:) ben helemaal blij.

Vrijdag is mijn NOD, ik ben aan het twijfelen of ik morgen al ga testen. Wat zouden jullie doen?

3. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

donderdag is mijn nod ..anders preken we af dat we allebei donderdag testen :D
    ik hoop zoooo dat het raak is voor jullie :( jullie hebben nou wel lang genoeg gewacht vind ik

hebben jullie een nieuw huis ? of zijn jullie aan het opknappen ? ik heb dat stuk denk ik gemist

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hihi donderdag duurt me te lang :D ik denk dat ik woensdag test.
    Nee, we wonen hier al drie jaar.. Maar we hadden toen niet veel geld en nu hebben we gespaard. Het afgelopen jaar hebben we alles naar onze zin gemaakt!
    Thanks meis! Ik gun het jou uiteraard ook.

5. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

wat leuk ! heerlijk is dat dan een opknap beurtje :D

haha nou ik zal dan voor je duimen !! :D

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja ben zo blij:)
    Dankje!!

7. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

nou laat je mij ook twijfelen haha of ik niet morgen al zou testen :p

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Woensdag?:D:p

9. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

haha ja woensdag kan ook ..morgen moeten we de stad in dus dan kan ik ieder geval een test halen want die hebben we nog niet in huis.

heb jij ergens last van?
    ik van helemaal niks alleen een beetje obstipatie ..:)

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Smnee, dat ziet er goed uit! Jummie!!

Ik breng haar zo weg. Ook schuldgevoel hoor maar door mijn opleiding en werk weet je de gevaren ook en dat maakt het soms wat lastig..
    Een vriendin van ons is daar de assistent dus dat stelt al iets gerust:p
    Ze mag ook niet eten van mij en daar is ze het niet mee eens:p ik breng haar zo weg, dan gauw naar mijn schoonouders schoonmaken en naar huis vliegen. Daar 3 taarten bakken en ons huis schoonmaken. Tussen 12 en 5 komen er mensen van het alarm en om 3 moet ik naar de dokter( voor dat flauwvallen wat ik laatst vertelde) en dan hoop ik dat ik haar op mag halen.

Heb al een shirt voor haar en voor vanavond als ze kan eten rijst en boontjes.. Fingers crossed! Het komt goed:D

En, lady's, ik zou woensdag testen:p mja ik ben ook vrij ongeduldig:D

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mwaa.. Het valt mee. Alleen m'n borsten zijn zo hard en gevoelige tepels. Maar de meeste klachten komen ook na nod.

Jeetje wat ben jij druk zeg! Wow. Succes vandaag ;)
    Ja als je zelf weet wat er mis kan gaan dan is het verschrikkelijk. Wel fijn dat jouw vriendin assistent is, dat geeft toch vertrouwen. Wat voor hond is het?

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Altijd als ik denk, hehe vakantie! Dan heb ik het drukker dan normaal:p ben nu thuis dus gauw aan de slag:D

Hopelijk mag ik haar om 2 uur ophalen:)

Het is een labrador, genaamd bubblez, vandaar mijn naam:p

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Leuk! Ik vind labradors zo mooi :) is het goed gegaan?

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het is wel goed gegaan, wel was 1 eileider erg dik en de ander bijna onvindbaar. Dus over 2 maand terug om bloed te prikken om te kijken of ze geen hormonen meer heeft. Anders moet ze weer onder het mes:(

Ze heeft nu 2 keer overgegeven dus daar ben ik niet blij mee. Ze wil ook slecht drinken. Morgen vroeg maar weer wat voeren en kijken hoe dat gaat.
    Ook komt er wat bloed uit de wond, volgens de dierenarts niks ernstigs voor nu. Als het morgen niet over is dan moet ik bellen.

En nu lig ik met rug en hoofdpijn op de bank.. Mijn vriend gaat zo weg, lekker gezellig.. :(

15. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

ik ben vergeten een test te komen smnee :(
    en morgen heb ik geen tijd ..
    grr ga toch proberen morgen ochtend ff langs de ah te rijden hihi

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hahahah! Zwangerschapsdementie?;)

17. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

hahaha nee het was gewoon zo druk ! we moesten nog allerlei cadeaus kopen voor morgen haha .

ik wilde even deze foto delen van mijn meissie ;)

Bijgevoegde bestanden:

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Oo wow wat een mooie foto

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Omowitte test. Bah :(

20. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Grrrr dat is een domper zeg :(

Deel Deze Pagina