Toekomstige Jonge Mama's! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is balen:( doe je hem over 2 dagen nog een keer ofniet?

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja.. En dan geef ik het op. Ik ga zo maar iets leuks doen om m'n dag niet te vergallen

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

En ik mag ronde 18 verwelkomen :(

4. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Pff nogmaals knuffel smnee :(
    Ronde 18 alweer :(

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Verdikke:( wat balen:( ik hoop echt dat het gauw lukt:)

6. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Hier nog staads geen ongi , ren telkens naar de plee omdat ik denk dat er wat uit loopt ..grr

7. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Smnee
    Hee meid jeetje wat balen weer.. ik denk met je mee hoor elke keer die teleurstellingen het word er niet beter van. Knap dat je toch durfde te testen.. ik heb dat nu zo gehad met dat testen. Dikke knuff

Luvvlie
    Aah wat een lieve leuke foto. Heb je de foto zelf bewerkt?

Bubbelz
    Wat fijn dat de operatie goed gegaan is. Verwen hem maar lekker met veel aan dacht. Hoe is het nu?

Hier
    Spannende laatste week. Vind het echt spannend worden nu. Zou de laatste ronde ondanks alles toch gelukt zijjn of zal ik rond 4 januari toch ongesteld worden. Ben sinds deze week elke keer heel erg duizelig. Als ik buk val ik zo wat op de grond. Wilde gisteren de dokter darvoor bellen op het werk, maar vergeten doordat ik het zo druk had. Nu maandag maar even bellen en vragen of ik bloed kan laten prikken. Kijken wat daar uit komt omdat ik ook zo moe ben de laatste tijd. We zullen zien. Sinds een aantal dagen ook zere borsten' kan 2 kanten op gaan.. mmm die twijfels ook..

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Spannend love, ik duim voor je! Duizelig is wel een teken.. En zere borsten ook! Wanneer is je NOD?

Hier vanmorgen kei hard ongesteld geworden. Alle hoop vervlogen.. Ik geloof niet meer in wonderen.

luvvlie spannend! Al wat bekend?

9. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Nee heb net testen bij de action gehaald.
    Zit nu op dag 31 ...
    Geen bloed nog ..alleen wat witte dunne afscheiding

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@ xx love, ik hoop echt dat het lukt, het klinkt wel zo:D

Met bup gaat het hartstikke goed:D dinsdag wel veel bloed verliezen en snachts nog naar de da maar sindsdien gaat het hartstikke goed! Trots op mijn meisje!

@smnee, ik vind het zo naar voor jou:( bah, waarom lukt het nou niet:(

@ luvvlie, hopelijk test je positief! Zou leuk zijn!

@hier, ik lig lam op de bank, m'n vriend is weg dus ben na mij schoonmaak ronde op de bank geploft met lord of the rings! Heerlijk:)

Bijna oudjaar mensen, wat gaan jullie doen?
    Wij zitten het uit bij mijn schoonouders, en daarna lekker naar huis.
    Volgend jaar wil ik weer eens naar mijn vader, daar heb ik het 6 jaar terug voor het laatst gevierd:(

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Luvvlie spannend!! Klinkt goed hoor. Ga je morgen testen? Ben zo benieuwd voor je

Bubblez Fijn dat het met je hondje goed gaat! Dat is schrikken als het ff niet zo goed gaat he? Lekker relax op de bank, heerlijk! Soms moet je even zo'n avondje alleen he?
    Waarom ben je al zo lang niet meer met oud en nieuw bij je vader geweest dan? Kun je niet op 1 januari er even heen..

Oud&Nieuw Wij blijven samen thuis met zijn tweeen, spelletje doen ofzo. Voor de hond en de kat kunnen we eigenlijk ook niet weg. De hond, vind het geknal op zich allemaal wel prima maar de kat is doodsbang ervoor. Dus de kat schrikt, en dan de hond weer van de kat.. en dan blijft dat door gaan tot de laatste knal. ;)

12. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Ik denk dat t straks doorzet...heb dat vreselijke ongi gevoel nu :(

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja das zwaar irritant, ik sluit de katten op en de honden nemen we mee.

Nou nu woon ik sinds 3 jaar hier en dat is 55 km vanaf m'n vader en ik wil hier gewoon slapen en in dat vuurwerk rijden vind ik niks:(
    En daarvoor vierde ik her met m'n ex en zijn vrienden, stom stom. Ik spreek m'n vader elke 2 dagen dus opzich spreek ik hem genoeg. Maar soms, dan mis ik het gewoon:)

Luvvlie, dat is niet leuk! Wat balen:(

14. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Das ver 55km!

Ja zeker balen...wacht t nog even af.

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Smnee
    Het kan idd een teken zijn. Ik werd van de week zo misselijk door die duizeligheid ik dacht echt dat ik moest overgeven,maar dat is goed gegaan. Je gedachtens gaan dan ook gelijk ZWANGER???? maarja ik heb zelf een vermoeden van niet. Elke cylus ronde is weer anders. De ene maand weer zere borsten van te voren en de andere keer weer niet.. daar kunnen we dus ook niks meer. Er zit niks anders op dan maar afwachten weer :(

Wat balen van je menstuatie weer zeg. Ik kan me echt goed voorstellen dat alle hoop je dan ook echt vervliegt. Hier ook elke ronde hetzelfde BAM hoop weg en toch ergens krabbel je er wel weer boven heel raar. Maar ik denk dat ik na deze ronde het ook echt zat begin te worden en alles maar laat gaan voor de behandelingen. Ging jij nu nog na deze ronde nu de huisarts weer bellen voor de volgende stappen?

Luvvlie
    Spannend meid, kan nog 2 kanten op hé!

Oud&Nieuw lekker vieren bij familie! Ze gaan bij mijn nicht de garage ombouwen tot 1 groot karaoke gedoe zodat we kunnen dansen, zelf zingen enz.. echt heel leuk. Ik ga er lekker een knal feest van maken ik ga zo hard uit mijn dak dan en ik laat me lekker gaan, kan me ook niks meer schelen. Alleen pas ik wel op met de alcohol, gewoon voor de zekerheid ;)

16. Michiee

Michiee Niet meer actief

leuk topic !
    wij gaan vrij weinig doen met oud en nieuw

ik zou graag mee kletsen hier :D

17. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

ja dat is waar !

wij blijven thuis met oud en nieuw, komen 2 vrienden hier gourmetten en die blijven dan ook de hele avond.
    we hebben vuurwerk in Duitsland gekocht haha tenminste ml is daar vandaag heen gegaan.
    wat je hier hebt voor 150 euro heb je daar voor 50 euro !
    je moet wel 2,5 uur rijden vanaf hier haha maar dan heb je wel wat.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee toch :( ik hoop het niet.

Oo 55 kilometer is wel ver.. Ja daar zou ik ook wel van balen. En inderdaad door vuurwerk rijden zou ik ook niet willen. Heb je nog meer honden? :)

Ja klopt, over een paar dagen is dit sombere gevoel compleet verdwenen en dan gaan we er weer voor. Moet zeggen dat we vanmiddag flink gewinkeld hebben en ik voel me al stukken beter. Alleen die buikpijn steeds.. Zo irritant.
    Ik ga deze ronde nog proberen, en daarna ga ik terug naar de huisarts. Eigenlijk wil ik de hele MMM niet, maar zo kan het ook niet verder. Nou ja, je snapt me natuurlijk wel.
    Leuk oud en nieuw zo! Wat gezellig zo met zijn allen ook!

Nou welkom :) vertel eens iets over jezelf hihi. Hou oud ben je? Kindjes enzo?

19. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

:( het ongi gevoel neemt nu weer af IK WORD GEK haha
    ik heb nu steeds irritante steekjes in mn zij :(

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Welkom hier :D

Ja vertel wat over je zelf hihi :D