Luvlie Zo, zo dat is niet gek nee voor 50 euro, nouja voor dat verre rijden ben je ook een dagje uit haha Oooh gek word je dan he? Daarom zeg ik ook kan nog 2 kanten op spannend hoor!! Smnee Ja dat heb ik dus ook altijd. Echt even helemaal down en een paar dagen knap ik er weer door heen. Gelukkig moet ik veel werken wat ik fijn vind dat is een echte afleiding! En idd dat flinke shoppen doet dan ook wonderen haha.. heb ik laatst ook gedaan toen ik ongesteld geworden was, heerlijk!
@ micchie, welkom! @smnee, wij hebben 2 honden. Een labrador en een heidewachtel. En 3 katten, 5 kippen en 10 vissen en jullie?
Een heerlijke dierentuin thuis dus Wij hebben alleen een 1 poesje hihi, mijn man had niet genoeg aan mijn poesje
Gezellig dingen dus allemaal in de planning met oud&nieuw leuk hoor! heerlijk die gezelligheid en deze dagen.. lekker als je echt afleiding wil. Maar ik denk dat ik straks ook wel blij zal zijn als deze dagen weer voorbij zijn Heerlijke dag gehad hihi.. Ik ben heerlijk weer wezen shoppen en manlief wou niet mee. Nou prima dan ga ik heerlijk alleen Maar ik kwam vanmiddag thuis en het hele huis was toch grondig gepoest ik keek mijn ogen uit. De woonkamer, keuken, alles van kant gepoetst en wel, ramen gelapt, auto weer schoon, badkamer grondig gepoetst en als dessert van de dag ging hij ook nog koken. Nou echt ik heb de geweldigste man ooit, die ruil ik niet meer in haha (was ik ook niet van plan )
En due van mij ook? Heeft hij een handboek ofzo? Hier idd een dierentuin, heerlijk! Als we ooit groter wonen wil ik ook nog een paar geiten! Oh aparte combi, heb je een foto?
Hahah dat zou je wel zeggen hé. Hij doet het wel vaker hoor het is echt een man die ik niet beter wensen kan hihi.. heb het echt met hem getroffen daar ben ik heel dankbaar voor. hij heeft vakantie en kan apsoluut niet stil zitten hij is echt iemand die elke keer moet prutsen of dingen moet doen OOhja ik heb 8 jan. een afspraak bij de huisarts. Ik wilde een labformulier hebben alleen voor het bloedprikken, maar ze vonden dat ik langs moest komen *zucht*
ik zal nog wat over mezelf vertellen haha ik ben een jonge mama , het was een grote verassing toen ik begin maart in 2012 positief testte .. maar ze was meer dan welkom. Veder werkte ik in de zorg als verzorgde ig maar ik raakte halverwege de zw mijn baan helaas kwijt , dus ik ben nu thuisblijft moeder zoals ze dat zo mooi noemen. ik doe wel vrijwilligerswerk op een boerderij bij iemand , een oude mevrouw help ik daar met de dieren en ik ben vrijwilliger bij de stichting earlybirds en vertel over jullie ? ik zie dat veel van jullie al veel te lang moeten wachten op een wondertje ! soms voel ik me dan wel eens schuldig bij het idee dat het mij gewoon gegeven is ..
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/487019-show-huisdier-9.html#post16330843 onderaan samen met de kat. Ja wij willen ook geitjes! Over een jaar of vijftien willen we graag groter wonen, met een erkertje. en dan ook geitjes.
Wat leuk! Hoe oud ben je? Lijkt me wel even schrikken zo ineens zwanger! Wat heerlijk om lekker thuis te blijven. Ik wil dat ook graag, alleen ben ik bang dat we dat financieel net niet redden. Ik zelf ben 22 en juni 2012 begonnen met zwanger worden. Afgelopen augustus eindelijk zwanger, maar het vruchtje zat in mijn buikholte. (Bbz) ach meis, niet schuldig voelen! Het is een wonder
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/487225-wanneer-cyclus-onregelmatig.html Weten jullie dit?
ik vroeg het me ook al af .. mij lijkt het dat als jij de ene maand een cyclus heb van 36 dagen en de andere maand 28 dat dat best wel onregelmatig is .. maar ik heb er niet zn verstand van haha
Ik ben nu 21 word bijna 22 . Wat rot zeg ! dat moet vreselijk zijn geweest dan ben je eindelijk zwanger , en dan krijg je dat zo oneerlijk. Ja het is ook echt een wonder , dat besef ik me elke dag . Heerlijk thuisblijf mama, we redden het opzich wel ..geen vetpot maar je leeft naar wat je hebt he haha na een tweede kindje wil ik wel weer graag gaan werken een dag of 2-3
Ach weet je, liefde is het allerbelangrijkste! Ik twijfel mezelf helemaal sip momenteel Jaaaa smnee, leuk he en wat een apart hondje om te zien, lief beestje volgens mij? En ik denk idd ook wanneer er veel verschil in je cyclussen is hij onregelmatig is.. @xlove, ik wou net hetzelfde als smnee vragen Ik ben 23, wij waren al bezig met proberen alleen omdat ik DE trouwjurk heb gevonden hebben we besloten nog even 3 maand te wachten, alleen ik zit zo vol met m'n hoofd dat mijn emoties de overhand nemen momenteel
dat is ook vervelend ben je veel bezig met zwanger worden bedoel je ? of andere redenen waardoor je emotioneel ff in een dipje zit ?
Nou ik wil heel graag een kindje.. Echt heel graag.. Maar nu is het feit dat ik in mijn derde studie jaar zit waarin 2 stages. En als ik zwanger ben kan ik bepaalde Dingen op stage niet doen puur omdat dit gevaarlijk is voor de baby. En nu ben ik bang dat mijn stage mij niet meer wil hebben en ik een probleem heb de eerste stage is in mei tot de zomer zeg maar.. En dan dacht ik eerst, jammer dan ik kan alles wel droog oefenen.. Alleen dan denk ik, ik kan wel even de eerste stage afwachten, alleen in november heb ik waarschijnlijk( datum is nog niet zeker) weer een stage, waar ik dan tegen hetzelfde 'aanloop' en dan denk ik weer misschien wachten tot het einde van die stage maar dan ben ik weer meer dan een jaar verder vanaf nu En vanaf augustus heb ik geen studiefinanciering meer dus draait mijn vriend op voor alle kosten, waarschijnlijk ga ik wel een stuk lenen omdat ik ook m'n school nog moet betalen.. Nou zoals jullie lezen, ik ben het even kwijt. Ik wist alles zo zeker en nu twijfel ik me kapot. Ik weet nu al dat mijn vriend zegt dan wachten we toch maar ik vind dat zooo erg ik denk dat ik dit forum niet eens meer kan bekijken dan gatsie, sorry hoor