Ja, het ergste is nog dat we een verwijzing hadden voor de gynaecoloog. Maar door de bbz is ons recht vervallen. Volgens hun moet je opnieuw tellen na zwangerschap
Het is een schatje voor mensen! Maar andere honden is een ramp. Als je tips hebt? Haha. Ach meid het is toch ook moeilijk! Het is een verstandige beslissing maar dat vind je hart niet! En logisch ook, als je een kinderwens hebt wil je dat nou eenmaal. Meisje, drie maanden zijn zo om. Ik mag de gyn bellen en jij weer proberen, tellen we samen af?
Najaaa wat stom ! Ja oke het is misschien fijn dat je dus zwanger bent geweest maar niet de manier waarop .. Hopelijk raak je snel weer zwanger en gaat het dit maal goed
De hele nacht weer lopen malen, ik dacht namelijk dat mijn 2 e stage periode in november was, dit blijkt in maart, dus bekijk het, in maart gaan we ervoor! Samen met jou! Maar stiekem hoop ik dat jij dan al zwanger bent smnee! Ik heb dan 1 stage een paar dingen die niet lukken, ik ben wel bang dat deze stage mij dan de deur wijst maar mijn mentor zoekt nu al naar een plek waar zwangere vrouwen wel welkom zijn zodat ik evt wat achter de hand heb.. Das best lief van hem En betreft jou hond, waarschijnlijk is dat puur onzekerheid alleen vanaf een afstandje kan ik dat slecht zeggen En micchie, jij zat toen ook nog op school? Hoe was jullie situatie toen? En alles is goed gekomen? Ik ben nogal een vreselijke regelnicht en wil alles graag goed dus, dit is zon gok in m'n leven dat ik gewoon mega hard twijfel, terwijl ik zo graag wil Fijne jaarwisseling mensen!! Dikke knuffel!!
Michie Wat leuk huismoeder. Zelf leek me dat ook heel leuk, maar denk dat ik toch niet zonder mijn werk zal kunnen (werk ook als verzorgende ig hihi..) Wat zijn bezig sinds september 2011 al bijna geruim 2 en een half jaar bezig helaas En je moet je niet schuldig voelen hoor je kunt er niks aan doen. Het is jullie gewoon gegeven zo'n mooi wondertje Smnee & Bubblz Ik heb een afspraak gemaakt met de huisarts omdat ik elke keer zo duidelig ben en zo ontzettend moe vandaar hihi.. Bubblz Dat is idd een moeilijk besluit. Als ik jou was zou ik er idd even goed overnadenken. Het zou jammer zijn als je door je zwangerschap ook nog eens met je studie zou moeten stoppen dat wil je denk ik niet. Moeilijk is dat hoor.. Maar je moet ook een beetje positief denken uiteindelijk is overal een oplossing voor en heb je ook wel instanties waarvan je geld kunt krijgen. Anderen krijgen het ook voor elkaar waarom wij niet? Zo dacht ik er namelijk ook altijd over tijdens mijn studie. Vanmorgen een geweldige verrassing gehad. De postpode stond vanmorgen al om 8.00 voor de deur bij ons met een giga doos op de grond. Manlief had een verrassing laten komen via de post, zo ontzettend lief. Een mooie ballon kwam eruit met i love you en en zat een grote bos met rozen in en een grote teddybeer zo geweldig lief!! Ik heb de meeste geweldigste man ooit. Hopelijk gaat die teddybeer ons in het nieuwe jaar geluk brengen (moest daar even aan denken als symbooltje hihi ) Jullie alvast allemaal al een fijne jaarwisseling he! En we gaan het nieuwe jaar in & ik wens jullie allemaal een heel vruchtbaar jaar!!
Goed dat je de afspraak hebt gemaakt, het is echt raar zo.. Maar, jij studeerde ook toen jullie bezig gingen? Ik verziek m'n opleiding niet hoor dat niet, alleen ik mag geen rontgen meer doen en geen operaties. Maar dat kan ik veel 'droog' oefenen en laten zien dat ik het kan en evt inhalen bij een volgende stage, zolang ik het aan het einde van m'n opleiding maar heb gedaan.. Als ik in maart am gelijk zwanger raak, dan beval ik hopelijk in december, dus voor m'n volgende stage. En ik ben van plan echt tot de laatste dag naar school te gaan zodat ik weinig mis Ik denk idd ook, anderen redden het dis wij ook, maar toch heb ik soms een twijfel dag haha Wat een lief kado! Die teddy beer is voor jullie kleine! Het gaat vast lukken in 2014!!!
Ik hoop het ook maar ga er niet van uit. zelf geloof ik niet dat het zonder hulp nog gaat lukken. En zo wel, dan is dat een mooie meevaller. Zeker lief van jouw mentor dat hij zo meedenkt! Hihi ik denk ook dat het onzekerheid is hoor, maar ach soms hoop ik nog op een simpele oplossing haha.
Dan heb je in inderdaad goed dat je gaat bloed prikken. Zelf heb ik een lage bloeddruk na inspanning. Dat is met periodes wel en niet, en als ik daar last van heb dan ben ik ook erg moe. Vooral duizelig is zo vervelend, ik hoef dan alleen maar te snel om te draaien en ik sta al te tollen. En wat een heerlijke man heb jij zeg dat heb je soms echt ff nodig he! Wat heerlijk veel plezier vanavond.
Vanmiddag kreeg ik bericht.. De blije doos staat voor me klaar. dat kwam ff hard aan. Ben blij dat 2013 afgelopen is, wat een rot jaar was het! Ik hoop echt dat 2014 stukken beter zal zijn. Iedereen een fijne avond, de beste wensen en ik hoop allemaal dat jullie grootste droom uitkomt in het nieuwe jaar! <3
Het is ook onzekerheid... Altijd denken stel dat stel dat.. Vreselijk.. Oh nee dik balen haal je hem wel op? Er zit wel leuk spul in hoorde ik! Lieve dames, een hele fijne jaarwisseling! Geniet ervan en we hopen voor een ieder op een gezond, gelukkig en vooral vruchtbaar nieuwjaar! Dikke kus!!
Wieeeeh, ik sluit mij ook aan..! Ben nog geen mama en ook nog niet zwanger, maar dit jaar willen we proberen zwanger te worden.. Ben 22, bijna 23... Liefs enne, allemaal nog een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Pff ook dat nog... Ik hoop voor jullie dat jullie dit jaar zwanger mogen raken en vooral blijven... jullie hebben nu lang genoeg gewacht! Digi knuff
Bubblz Nee dat geloof ik best hoor, als je er idd echt voor wilt gaan voor je opleiding dan gaat je dat ook zeker lukken meid!! Ik gun het jullie en ik hoop stel dat je zwanger mag raken dat het allemaal goed komt, maar daar twijfel ik niet aan. Als je ook een geweldige vent hebt zal hij je ook ondersteunen en dat zal het echt goed komen hihi Ja wij waren al bezig toen ik ook nog aan het studeren was. En ik had ook echt de instelling als het gaat komen dan lukt het mij wel want er zijn genoeg stelletjes die het ook kunnen, dat kan ik ook !! En ik had idd ook de instelling zolang mogelijk naar school als het kan waarom niet?? Smnee Oooh jeetje die heb je natuurlijk besteld omdat je zo blij was dat je zwanger was. Ja dan komt het net ff voor het laatste jaar hard aan Misschien idd ook een mooie afsluiter om het te proberen achter je te laten (is echt heel moeilijk). Ik hopelijk gaan jullie samen een beter jaar in. Met hulp of misschien nog net zonder. Ik gun je een grandioos prachtig wondertje! We gaan duimen voor een heeeeeeel vruchtbaar jaar!!! (en die blije doos, die zal ik gewoon ophalen wie weet word het jullie dit jaar nog gegunt.. een mooi plekje geven die doos goed bewaren en wie weet, dat hebben wij namelijk ook gedaan hihi..) Kangerootje Welkom meid! Je past mooi in de club met je leeftijd hihi.. Wat leuk dat jullie voor jullie eerste wondertje gaan. Ga je nu net sinds deze maand beginnen of? succes hoor!! Hier is vandaag iets vreselijks gebeurt. Sorry ik moet het echt even van me afschrijven ik zit er zo ontzettend vol van.. Wij liggen al geruime tijd niet goed meer met de ouders van mijn man. We spreken ze al bijna 2 jaar niet meer. Er is zoveel gebeurt tussen ons. Ik kan het allemaal wel uitleggen maar dan krijgen we pagina's vol.. In het kort ze bedriegen je waar je bij staat, hebben mijn man een hele tijd bedrogen kwa geld zaken.. bijv. menzis papieren weggooien terwijl hij daar toen destijds nog woonde en daardoor een achterstand kreeg van een jaar (hij dacht dat dit automatisch ging) stoten hun kinderen af. Ik kon al bijna nooit met ze omdat het geloof een grote rol speelde. Mijn man komt uit een gereformeerd gezin en zelf ben ik hervormd. Ik draag broeken en rokken toen ik destijds verkering kreeg met mijn man (7 jaar geleden) ging dit al vrij snel mis. Veel onderlinge ruzie door kerk meningen. Ze accepteerde mij niet omdat ik broeken droeg (mijn moeder is gescheiden) ik was van de foute kant zeiden ze. Zo zou ik nooit mijn man gelukkig kunnen maken, want we zouden dan zelf uit elkaar gaan. Veel dreigementen gehad in die tijden. Meerdere malen daar geweest bij hun om het uit te praten dat het zo toch niet langer kon. Mijn schoonvader wilde dit nooit helemaal uitpraten en zei dan al snel zand erover we hebben het er niet meer over. Uiteindelijk ging het vaak maar 2 weken goed en het gedonder begon weer. Wij hebben tijdens het klussen van ons huisje ook onderling ruzie gekregen, doordat zij veel met ons bemoeide tijdens het inrichten van ons huis. Alles moest gaan zoals zij het wilde (toen luisterde mijn man nog veel naar zijn ouders) later heeft hij me gelijk gegeven. Zo is er nog veel meer gebeurd. Mijn man werd afgelopen mei 25 jaar, ondanks alles ouders toch uitgenodigd (mede voor mijn man die toch graag wilde dat ze erbij zouden zijn) maar helaas kwamen ze niet en gingen ze liever een weekendje naar duitsland toe. Doordit alles konden mijn man en ik het niet meer opbrengen om ze afgelopen september toen we trouwden ze erbij te hebben, dit zou ons door alles te veel worden. Ze wisten een jaar van te voren dat we gingen trouwen. Nooit een belletje gehad, geen mailtje, geen smsje, helemaal niks. Ook na ons trouwen niks van ze gehoord... Nu gingen we vanavond naar de oma van mijn man (is net verhuisd naar een verzorgingstehuis) om haar een fijn nieuwjaar te wensen. We hadden samen afgesproken mochten ze er zijn dat we ze gewoon gingen negeren en samen waren we het er over eens dat we geen handen zouden schudden (waarom zou ik dit doen, als ik het toch niet meende en er niks meer gedaan werd??) Nu bleek tot mijn ramp dat ze er waren samen met de tante van mijn man en kinderen + aanhang en andere visite (toevallig van de kerk) Wij hebben iedereen een nieuwjaarwens gegeven behalve de ouders van mijn man dan. Ineens ging het allemaal zo snel en ik kan het nog steeds niet beseffen en sta ik nog perplex. Blijkbaar was mijn schoonmoeder huilend weggelopen en is mijn schoonvader achter haar aangegaan. Mijn schoonvader kwam gelijk weer terug. Ik zag dat hij de slaapkamer in holde waar mijn man op dat moment was waarop hij tegen mijn man zei ''Je maakt je hele moeder kapot.'' Op dat moment kwam hij op mij af en ging hij voor me staan en begon me te bedreigen (hij stond letterlijk 4 cm van mij en en had zijn vinger omhoog waarna hij zei ''Ik ga nu naar je moeder toe bel daar aan en in dit jaar is je moeder dood, hardstikke dood!!'' (mijn man en ik waren buren van elkaar, zo hebben we elkaar ook ontmoet). Ik stond op dat moment helemaal terplex met een mond vol tanden waarop ik alleen kon uitbrengen ''waag het niet.'' Ineens had ik hem aan mijn keel zitten. Met de hand drukte hij mijn luchtpijp dicht en beurde mij omhoog. Ik raakte volslagen in paniek. Gelukkig reageerde de familie er gelijk op en hebben hem van me af gehaald (ik weet me god niet wat hij had gedaan als ze er niet waren geweest). Toen hij losliet kreeg ik tot mijn ramp van hem nog een gigantisch vuistslag in mijn gezicht. Ik werd zo vol geperst met woede. Ik heb me geen seconde bedacht en ben achter hem aan gerend. Hij wilde me weer slaan, maar op dat moment heb ik hem nog een paar fikse slagen op zijn rug kunnen geven. Ik probeerde te trappen van alles, maar helaas was hij me te snel af en was weg achter zijn vrouw aan. Het ging allemaal zo snel. Elke keer zie ik het nog voor me.. Ik ben hier nu zo bang voor geworden kreeg flashbacks van vroeger terug (ik ben vroeger tot ramp ook nog eens mishandeld door mijn vader) Ik was van stompheid geslagen en kon daarna echt niks meer uitbrengen. Ik was helemaal van slag compleet over de toeren. Alles trilde mijn handen ik kreeg ze niet meer onder controle, mijn ademhaling ging zo snel dat ik het niet meer bij kon houden en ik echt helemaal tot rust moest komen. Doordat alles zo snel ging heeft mijn man dit alles niet gezien, maar wel gehoord. Hij wilde achter zijn vader aan gaan, maar hij werd tegen gehouden. Hij voelt hier zich zo ontzettend schuldig over omdat hij zijn vader is die dit gedaan heeft. Hij heeft al meerdere malen zijn excuses aan geboden. Jeetje wat doet dat dan zeer, terwijl hij er niks aan kan doen. Hij heeft hier tenslotte ook niet voor gekozen. 1 ding weet ik wel dit komt nooit, maar dan ook nooit meer goed. Mijn man is op dit moment zo, zo ontzettend kwaad en we hebben dit vanavond uitgebreid besproken dit is nu echt de druppel geweest. Het is klaar nu... helaas maar het is gewoon echt niet anders. Ik/wij hebben aantal jaren ons best gedaan maar blijkbaar word ik niet geaccepteerd, dan zal het echt maar zo moeten... Al met al is het toch een heel verhaal sorry. Ik wil het gewoon even hééél graag kwijt Ondanks dit wil ik echt iedereen van jullie allemaal een heel fijn nieuwjaar wensen! Hopen op veel geluk in 2014!!! Liefs, xx
OMYGOSH ! najaa zeg ik lees het en ik sta ook perplex ik weet eigenlijk niet wat ik zeggen moet , wat een vervelende en nare mensen zeg.. en dat alleen maar omdat jij een ander geloof hebt ? dat hij jou zo bedreigd kan echt niet , echt echt echt niet ! pff je zal wel erg geschrokken zijn zeg .. jeetje mina Dikke knuffel ..
Wat een idioot! En zondag zeker weer geld in de buidel donderen en tis weer goed. Ik had aangifte gedaan. Dit kan echt niet. Blij stiekem dat de hele familie heeft gezien wat voor een rand debiel die man is! Jou man kan daar niks aan doen, jeetje wat sneu voor hem ook Heb je geen pijn meer aan je gezicht? Dikke knuffel!
Hihi, ik word pas van de zomer 22.. Maar ik ben niet zo vaak actief hier! Merkte bij mezelf dat ik er gewoon teveel mee bezig was en ik wil ook niet dat het een obsessie wordt.. Dus zo nu en dan laat ik me even zien!
Ooooh Love wat vreselijk! Ga je aangifte doen? Hij heeft je bedreigd en dat bleef niet alleen bij woorden..
Haha oke ik word in mei 22. Nee t moet geen obsessie worden maar toch blijf je ermee bezig haha ik herken het.