Dankje meis. Heb de kaart in duizend stukken gescheurd.. Bah. Ik heb hem niet opgehaald ook. En lieve meid? Doe aangifte! Dit is geen normaal gedrag! Sterkte xx Welkom! Leuk
Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest vanwege wat kleine dingetjes. Niets aan de hand verder en ineens hebben we het over zwanger worden.. Uitgelegd dat we niet meer geholpen mochten enzo. Huisarts wilde me verwijzen maar zei dat we toch weggestuurd zouden worden. Toen vroeg ze welk onderzoek ze gedaan hadden.. Nou niks dus. Nu heeft ze me een verwijzing gegeven voor een semenonderzoek en ik heb bloed geprikt om te kijken of chlamydia heb gehad. Ik hoop dat we het balletje nu toch aan het rollen hebben gekregen
Ja mijn hart zat op ook helemaal boven in. Ik wilde idd aangifte gaan doen en mijn man was er ook gelijk overuit om dat te gaan doen, maar de tante van mijn man kwam bij me en daar heb ik een heel gesprek mee gehad. Ze stond huilend voor mij hij had vorige week haar ook aangevlogen en hij willen steken in het oog met een voorwerp (wat weet ik niet ??) Die 2 gaan onderling ook niet goed meer met elkaar (broer en zus zijn het van elkaar tweeling) Ze is afgelopen jaar haar man ook nog eens kwijt geraakt. Ze vond het allemaa verschrikkelijk wat er gebeurde en vroeg me ondanks alles om geen aangifte te gaan doen dit omdat zei het niet meer zou trekken maar ook voor de oma van mijn man, die lijdt door alles er zo erg onder. Het mensje is 83 jaar oud en dit werd haar echt allemaal te veel. Het deed me zo zeer om haar dan zo te zien hoe kun je zoiets nou doen waar je eigen moeder bij is. Ik heb het er idd met mijn man over gehad om denk ik een melding te gaan maken voor mishandeling, maar de aangifte laat ik puur schieten voor de oma van mijn man. Ik ben zo bang dat ze er teveel van gaat krijgen en dat het fout afloopt en dan krijg ik voor altijd een schuld gevoel en dit wil ik echt niet! maar anders echt ik had het gedaan!!!! daarover twijfel ik zo erg. Ik wil echt niet dat zijn oma er te veel van gaat krijgen en dat het straks ineens afgelopen is met haar, zo sterk is ze niet meer. Ik zou het mezelf nooit vergeven... moeilijk zeg
Ja dan gaan ze er waarschijnlijk wel mee starten! Dat heb je goed gedaan! Goede zet van je huisarts hoppa Ik ben benieuwd wat er bij jullie uit de uitslag gaat komen Hoop dat het redelijk goed zal zijn en zo de oorzaak misschien wat bekend gaat worden waaraan het ligt
Oh wat fijn smnee! Hoop dat je nu wat verder gaat komen! @xxlove, ik vind het nogal wat hoor.. Alleen om oma te sparen? Dalijk doet hij het weer.. Volgens mij moet die man opgesloten worden in een gesticht.. Knuffel!
Ik ben eruit!! Ik ga nu zeker weten aangifte doen en ik zal er ook geen spijt van krijgen ook!!!! Eindelijk weg met dat gepieker, want ik werd gek!
Hoi meiden, Ben vanwege de vroege miskraam even wat minder op zo geweest. Even een ronde wat minder bezig zijn met zwanger worden. @love Wat een verhaal zeg! En goed dat je aangifte gaat doen. Dat is een lastige beslissing, maar ik denk wel de beste. En sorry dat ik het zeg, maar wat een idioot. Hij doet me denken aan mijn eigen vader (die heeft ook losse handjes)... Mijn ouders zijn helaas ook totaal geschift... Donderdag belden ze weer scheldend op dat ik ze had moeten bellen met kerst en oud en nieuw. Ik ben van mening dat ze mij ook hadden kunnen bellen. Ze zijn niet gezellig, doen altijd zielig en hebben altijd wat te zeuren... Waarom zou ik mijn kerst verpesten door hun te bellen!? In het telefoongesprek dreigde mijn vader zelfs onze auto wel even in de fik te steken... Haha, als hij daar gelukkig van wordt moet hij dar vooral doen. Dan komt er een aangifte en daarnaast zijn we prima verzekerd. Maar normaal is het zeker niet! Ach... Ben bang dat het met mijn ouders ook niet meer goed komt. Mijn zusje is net zo, verschrikkelijk schijnheilig en hypocriet. Ik ga vandaag of van de week mijn huissleutel bij ze ophalen, voel me er niet fijn bij dat ze die nog hebben... @smnee Hopelijk heeft het gesprek met de HA alles weer in gang gezet en worden jullie snel geholpen.
Jeetje MRCD bij jou ook al zo'n toestand, wat moeilijk zeg want het zijn je eigen ouders. Maar idd als ze zo gek waren dan wist ik het ook wel dan kies je een keer voor je zelf hoe moeilijk dat ook is. Samen kun je het ook leuk krijgen en je eigen gezinnetje maken daar zijn wij nu ook helemaal mee bezig. Ze kunnen van mij in de stront zakken en ik hoef ze echt nooit, maar dan ook nooit meer te zien echt afgedaan nu en mijn man denkt er gelukkig ook zo over.. al een hele tijd maar dit heeft echt de druppel gebracht het is klaar nu! Wij gaan onze eigen weg. Morgen ga ik naar het politie bureau en doe ik aangifte
Helaas gisteren morgen weer ongesteld geworden. Had het ergens wel verwacht en misschien komt het daarom nog even niet zo hard naar binnen of gaat misschien nog komen. Mijn man echter wel, die is er kapot van. Gisteren lag hij op mijn buik en hij was echt stuk zo sneu.. hij zit er zo tegenop om die behandelingen in te gaan. Gisterenavond in bed had hij een gedicht op geschreven hier over op een kladblok (hebben we standaard naast ons op het nachtkastje liggen). Het gedichtje was echt verscheurend ging over onze kinderwens hij had zo ineens op geschreven zat in zijn hoofd en hij moest het kwijt, man dat deed pijn in mijn hart zeg Morgen ga ik bellen naar de gyneacoloog over een afspraak voor de baarmoederfoto, ik ben gebenieuwd.
haaai meiden! das even lang geleden heb alles ff terug gelezen! smnee: he balen geen geluk onregematige cyclus) is wat ik had soms 1 keer ongesteld soms 2 keer soms helemaal niet! Goed dat je bloed ben gaan prikken als je heb gehad dan word je verder onderzocht.. word je vriend ook na gekeken? love: He bah meid toch! ik las ook dat je hsg onderzoek krijgt met vloeistoffen? die heb ik ook gehad neem wel pijn stiller het doet best pijn. Bij sommige vrouwen helpt ook gelijk dat ze meer vruchtbaar zijn of zo is geen idee.. maar hopelijk is alles mooi schoon en geen klevingen! Rest van de meiden welkom als ik jullie nog niet gesproken heb.. Hier: Gaat super goed we hebben lekker genoten van kerst en oud en nieuw! we zijn langzaam aan af tellen nog 8 weken te gaan. Al ben ik mega bang voor de bevalling haha. XX kus
Ja ik heb het idd wel eens gelezen dat het pijn kan doen doormiddel van die vloeistof wat ze erin spuiten.. brrr moet er niet aan denken hou er echt niet van. Wat vond jij viel het tegen of viel het opzich wel mee? Was je vriend toen ook mee of ging je alleen?? Wat fijn dat je lekker genoten hebt van de feestdagen en idd aftellen nu hihi.. Hoe voel je je verder? Heb je geen leuke foto voor ons van je buikje hihi zal wel een mooi bolletje zijn denk ik Succes met de laatste loodjes
Vanmorgen gebeld voor het hsg onderzoek. 13 jan kan ik daar terrecht. Manlief gaat gelukkig met me mee, vind het allemaal wel heel spannend hoor.. t'komt nu toch echt dichter bij. Heb al gehoord dat het onderzoek niet zo prettig moet zijn hoop dat het allemaal een beetje mee valt, maar goed ik heb in mijn achterhoofd elke keer '' We doen alles voor een kindje '' hihi.. dan moet het vast goed komen Vandaag ook op het politiebureau geweest, de aangifte tegen mijn schoonvader is gedaan. Ondanks alles toch echt moeilijk zeg. Gelukkig was het iemand die ik kende die de verklaring afgelegd heeft. In die tijd dat er bij ons huiselijk geweld was in huis door mijn vader heeft hij ons ook overal mee geholpen en de verklaringen afgelegd. Dan voel je, je toch wat fijner om je verhaal te doen. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik heb de tante van mijn man al op mijn dak, daar ga ik straks ook nog wel wat van te horen krijgen. Maakt nu niet meer uit ik heb mijn plicht gedaan, anders krijg ik er spijt van!
Micchie is 22 dacht ik toch? Oef, ik had vandaag ongesteld moeten worden.. Nog helemaal niks he.. We zouden nog even wachten maar stiekem denk je in je hoofd.. Wat nou..? Ik durf ook niet testen nog maar 2 dagen afwachten
Ik heb gegild gehuild alles me vriend was mee!! Ik vond niks!! Maar niet iedereen heeft dat natuurlijk. Zou even foto maken van me me holle bolle buik
Dag dames, hier ben ik ook ff snel Lieve Love, wat een ellende allemaal lieverd! Hele dikke knuffel! Smnee: Las ergens dat het balletje nu toch misschien gaat rollen? Sammii: Hee bollie, hoe gaat het? 'Nieuwe' dames: Dag dames, welkom hier! Eigenlijk klets ik hier niet echt meer mee, maar heb ik wel gedaan en ben ondertussen mama. Kom dus af en toe even spieken hoe het met de meiden hier gaat Weet iemand hoe het met Liesje88 gaat? Iemand die haar nog spreekt? Hier weer een foto van m'n moppie, alweer 3 mnd geweest, gaat zo snel! ♡
Soee Aaah wat een schatje zeg, wat een mooi meisje! Wat groeit ze al hard zeg... gaat ook zo snel Veel foto's maken hoor, dat zou ik ook doen Wat is het is trouwens rustig en stil, waar is iedereen???