Toekomstige Jonge Mama's! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sorry meiden, ik ben nogal druk de laatste tijd. Kan er even niet goed meer tegen. De resultaten van ons allebei waren perfect, dus we worden niet geholpen. Mijn ovulatie testen zijn van het padje af, dus heb vandaag de poli gynaecologie gebeld. Ze namen niet op, dus ik probeer het morgen weer. Ik wil ook graag weten of ze ons toch zouden willen helpen, dan ga ik een verwijzing vragen.

2. soeee

soeee Niet meer actief

Love: Dank je! :D Ze groeit inderdaad snel! Maak ook heeeeel veel foto's. Hoe is het nu? Weer wat rustiger allemaal?

Smnee: Ik hoop dat ze jullie willen helpen, echt waar! Jullie hebben nu lang genoeg gewacht en Love ook! Is ook echt oneerlijk allemaal!

Hier: Hier gaat alles goed, Sara groeit als kool en is over het algemeen een erg tevreden baby :) En vind het heerlijk om bv te geven. Mochten jullie een kindje krijgen, willen jullie dan bv of kv geven?

Knuffel van ons!

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Smnee
    Geeft niks meid, soms moet je ook even tijd voor jezelf hebben. Ik neem ook van sommige dingen wat afstand.. soms word het mij ook echt allemaal te veel..
    Wat erg dat ze jullie ineens niet meer willen behandelen, ik vind dat ze nog opzoek moeten gaan naar een andere verklaring misschien is er wel iets anders.
    Heel goed van je dat je morgen gewoon weer terug belt en er voor gaat om een verwijzing te krijgen, ik zou alles op alles zetten om die te krijgen, echt ik had het ook gedaan. Het is niet normaal dat jullie zo lang moeten wachten jeetje zeg.. hoop zo voor jullie dat je nog verder mag ik duim voor je!

Soee
    Prachtig die foto's zeg, wat een mooie meid en een lekker bol toetje zeg haha :D Waar haal je toch allemaal die mooie kleertjes vandaan? Erg leuk!!
    Ja ik wil ook heel graag borstvoeding geven gewoon omdat het goed voor ze is en omdat het erg knus is samen je krijgt echt een band met je kindje.
    Als het niet zou lukken dan zij het zo dan zou ik het moeten accepteren, maar ik ga er zeker voor!

Hier baarmoeder foto gehad van de week, erg, erg pijnlijk dat wil ik echt niet weer ondergaan. Heb echt de ogen dicht geknepen, op de lip gebeten en echt gehuild en geroepen van de pijn bah :(
    Uitslag is nu ook bekend. De linkereileider is mooi doorgangkelijk maar de rechtereileider niet, hier is de vloeistof niet veel door heen gekomen. Opzich kan het geen kwijt, maar de kans vermindert wel met 10% gelukkig is dat nog niet zo heel veel, maar je staat er toch wel bij stil.

Uitslag van de dokter ook weer terug gehad, er was niks aan de hand, ijzer, vitamine C en B12, suiker enz.. alles is prima in orde. De klachten komen dus allemaal van de clomid. Daar is verder weinig aan te doen.
    Aanstaande maandag hebben we de intake gesprek voor de IUI, daarin word alles verteld over de behandeling wat ze nu gaan doen en dan gaan starten neem ik aan. Ook ga ik waarschijnlijk over op andere hormonen menopur. Voordeel is klachten verminderen, nadeel is dat ik moet spuiten, maar daar zal ik vast wel overheen komen dat gaat wel goed komen.. Bij mijn man word nog een bloedonderzoek gedaan en een echo van onderen om te kijken of verder alles met hem ook goed is en of er niks afwijkends op de echo te zien is..
    Erg spannend nu allemaal, maar ben blij dat het nu wat sneller gaat, het wachten duurt allemaal zo ontzettend lang.. heeft lang genoeg geduurt nu..

4. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smnee meen je niet niet dus daarom willen ze je niet helpen maar ja als niet wilt moeten ze toch wat verzinnen wat wel helpt!!
    Vind wel beetje vreemd vaak proberen ze wel paar manieren of houden ze je een cyclus in de gaten..

soeee mooi meisje hoor!! ik ga ook de borst geven:D

Hier gaat wel goed nog iets meer dan 5 weken! volgens me vk is me baarmoeder te klein en dus meneertje miss ook te klein dus moet een echo laten maken hoe of wat ene kant denk leuk zie ik hem weer maar andere kant is ook niet goed als ze twijfelen..

Verder gaat alles goed met iedereen?

5. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36

Hoe is je echo gegaan meid?
    Was alles goed of?

Succes he met de laatste loodjes, spannend ofniet.. kijk je al erg uit naar het moment?

6. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaai love!

ja de echo was goed hij was niet te klein gewoon op schema!

hoe is verder met de meiden is wel heel stilletjes in eens hier!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zeker stil hier! Ik probeer wat meer afstand te nemen van het zwanger worden gedeelte hier. Vorige week weer ongesteld geworden, ben het spuugzat.
    Ben weer begonnen met preseed, althans dat gaan we doen. Ik heb een maansteen in mijn broekzak gestopt en ben een mix van vitamine gaan slikken.

He bah love, zo'n baarmoeder foto is dat een hsg? Lijkt mij ook erg pijnlijk. Ze zeggen wel dat je wat meer vruchtbaar bent na een hsg. Menopur doet dat hetzelfde als clomid?

Spannend sammi, het komt wel dichtbij he:) hoe kan het dat je een kleinere baarmoeder hebt?

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het is heel stil hier..!!

Wij waren deze maand toch al voor het 'echt' begonnen..

Ik had goede hoop, gevoelige borsten, zere rug, steekjes. Toen kreeg ik donderdag een paar drupjes bloed en sprong ik als een kind de lucht in..

Helaas kwam vanmorgen de teleurstelling, ongesteld.. en zelfs 4 dagen te vroeg, had het dinsdag dan pas moeten worden..

Ik baal, baal baal...:(

@smnee, ik snap jou, ik twijfel ook of ik er wel 'zoveel' mee bezig moet zijn..

Iederen zegt, je moet er niet mee bezig zijn..

Nou werkelijk, kan dat? Ik zou niet weten op welk knopje ik moet drukken om niet meer aan een kindje te denken..

9. Michiee

Michiee Niet meer actief

woow sorry heb jullie zwaar verwaarloosd zie ik nu . was ook zo stil !

@Smnee
    is meer dan logische ,
    hoe gaat het nu met je ? heb je de gyn. nog te pakken kunnen krijgen ?

@xxlove
    jeetje inderdaad het wachten heeft lang genoeg geduurd.
    Wanneer is die echo?

@Soee
    mooi meisje zeg!
    ik gaf de eerste 3 maanden de borst daarna fv.

@sammii spannend de laatste lootjes ! succes

Hier eergisteren ook ongesteld geworden.
    Baalde toch ook wel , had ovu testen gebruikt dus dacht huppakeee en voelde van alles maar helaas.

Ik zit ook steeds te denken dat ik er maar niet zoveel mee bezig moet zijn maar ik doe het steeds wel
    het is gewoon lastig om los te laten merk ik.

10. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    haai meiden!

Smnee, snap dat je wat afstand neemt.. ik zou als jou was toch vragen of ze je een cyclus willen volgen je slijm je eisprong enz..

Love, Spannend laat me weten hoe het is gegaan de hsg! door zo iets word je vruchtbaarder je word schoon gespoeld van binnen:)

Bubblez, dat zeiden ze tegen mij ook.. het is ook zeer moeilijk!
    bij ons heeft 2 jaar geduurd en geloof me je bent altijd mee bezig!

Michiee, heh bah das ook niet leuk:( ik hoor sommige die om de 48 a 72 uur gewoon seks hebben.. en geen ovu testjes doen.. want soms kan je 2 dagen achter elkaar een posi testje hebben raad jij dan maar na hoeveel uur je hem heb..
    als jij bijv ovu test posi is kan binne 12 a 36 uur springen.. als nog een raadsel dus..

Hier gaat wel ok we zijn echt de laatste weken aan vol maken nog ong 4 wk en kan haast niet meer wachten van mij mag die komen.. haha

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee, ik heb niet meer gebeld. Ik werd ongesteld en heb besloten nog één ronde te proberen. Mét preseed, tarwekiemolie, vitamine b, vitamine d, foliumzuur en elke dag een groene shake. :)

12. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smnee jeetje das een hele lijst!
    nou hoop voor je dat dat allemaal werkt voor je meid gun je het van harte! maar anders toch dat eens na vragen..

Vandaag na de verloskundige geweest en moet nog ong 3 en halve week! ben intotaal al 11,5 kilo aan gekomen de kilos vliegen er aan hahahah.. verder gaat alles goed en wachten we tot de kleine ze koppie laat zien wat ingedaald is die al:D

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Sammii
    Gelukkig maar fijn dat alles goed was!
    Spannend de laatste weken nu, geniet nog maar even lekker van het ''samen zijn met zijn 2tjes'' hihi :D

Smnee
    Je hebt groot gelijk hoor dat je wat afstand neemt van het ''zwanger worden''. Ik kan het me heel goed voorstellen het is echt moeilijk he.. Wij zijn het hier ook spuugzat.
    Ze zeggen dat preseed heel goed schijnt te zijn en mensen er echt zwanger van geraakt zijn ik wilde het ook bestellen maar ik twijfel nog een beetje en dat spul is duur zeg! Als ik dat nou echt elke keer moet gaan gebruiken ben ik veel geld kwijt.
    Ik hoop dat het jullie deze ronde geluk mag gaan brengen!
    Ja menopur is hetzelfde als clomid alleen het is in spuitvorm en je krijgt er blijkbaar minder klachten van dus ik ben benieuwd!

Bubblz
    Balen meid!! Idd balen balen balen... En nee die knop kun je echt niet uitzetten hoevaak mensen ook zeggen ''ja je moet er niet aan denken'' dan denk ik vaak rot op met die onzin zat je zelf maar in het schuitje als ons dan voelde je wat ik voelde. Kan er de laatste tijd zo boos om worden als ze dat zeggen.

Michiee
    Balen ook al ongi weer.. ja we denken het allemaal zo mooi te plannen maar de natuur laat het allemaal anders gaan he :(
    Nee helaas kunnen we die knop niet zomaar om zetten :(

@Hier
    Nou meiden die HSG die heeft niks geholpen hoor helaas, want vanmorgen is bij mij de ongi door gebroken :(
    Balen, balen en nog eens balen!!! Nu gaan we toch echt die medische malen molen in. Vrijdag ga ik beginnen met spuiten.. best spannend allemaal. Vragen spoken me door het hoofd heen de hele tijd. Zullen we deze maand zwanger gaan raken of niet wie weet? Toch stiekum gezegd heb ik er heel veel zin in klinkt heel raar maar toch is het zo. Ergens heb ik positieve gedachtens dat het deze 1e ronde raak gaat zijn. Maar als het niet zo zal zijn dan gaat denk ik de klap erg hard vallen :(

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja ik vind het ook wel irritant.. Mja, we gaan gewoon door en we zien het vanzelf:)

Ik snap wel dat je er zin in hebt, dit is misschien wel een kans om dan eindelijk zwanger te raken:)

En smnee, eat een boel pillen! Denk je dat het helpt?

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja ik vind het ook wel irritant.. Mja, we gaan gewoon door en we zien het vanzelf:)

Ik snap wel dat je er zin in hebt, dit is misschien wel een kans om dan eindelijk zwanger te raken:)

En smnee, eat een boel pillen! Denk je dat het helpt?

16. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden!

Hoe is het hier?

Nog nieuws van sommige was zo mega stilletjes!!
    Hier zijn we nog niet bevallen meneertje zit lekker warm denk ik hii!
    Ben wel mega zat en wil hem vast houden duurt me nu wel lang!!

Xx

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hallo!

Ik dacht laatst dat deze gesloten was..

Nouja, hier gaat het goed:D zijn net sinds eergisteren ronde 5 in. Ik had goede hoop maar helaas;)

Jeetje, wil hij er nog niet uit:D ik denk dat ik me dat wel voor kan stellen, je wilt ze zo graag zien!! Hoop dat het gauw gaat gebeuren! Laat je het dan weten?

18. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Sammii
    Spannend, ik zie aan je banner dat je nu 2 dagen overtijd bent, is jullie kleine wondertje al geboren?

Hier gaat het niet zo heel goed. Wij zijn inmiddels gestart met de IUI behandelingen, helaas is de 1e al mislukt :(

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hoe is het Sammi? :)

Jeetje wat balen love.. Had zo gehoopt voor je! :(

20. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden,
    6 maart is onze kleine wonder geboren! Hij woog 7 pond en 51 cm lang!

Ik moest in ziekenhuis blijven ik had een na bloeding was 2,5 l ong verloren maar we zijn weer langzaam aan herstellen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      2

Deel Deze Pagina