Lieve love, ik weet totaal niet wat ik zeggen moet. Ik wil vanalles zeggen om je gerust te stellen maar ik weet het niet. Het is gewoon zo erg, ik gun jullie dit echt niet. Ik hoop echt dat dit jullie laatste kinderloze kerst is. Xxx sammi, ik ben ook wel benieuwd naar een foto van je buikje Thanks meiden ik kijk elke keer zo blij naar m'n pols hihi
Ja soms zit je gewoon even in een diep daal en die heb ik de laatste tijd wel vaker. Ik kan er helaas ook niks aan doen.. Ik snap dat je niks kunt zeggen je wilt het wel maar je weet niet wat je moet zeggen. Ik hoop ook dat we nog een mooi wondertje mogen ontvangen. We wachten nog even 20 devember af wat ze daar gaan zeggen, ik denk dat we opnieuw weer beide onderzocht worden. Dat manlief weer een zaadonderzoek krijgt en dat ze bij mij de cyclus nog een keer na gaan kijken en dat daarna een behandelplan besproken word. Ik had het liever anders gezien, maar als we zo een kindje kunnen krijgen heb ik er vanalles voor over!
Jouw naam zie ik vaak voorbij komen, ik had jou ouder ingeschat dan 'jonge moeder' haha, althans ik vind onder de 28 jong hoe oud ben je? Nou, mijn naam is Bubblez, ik ben 23 jaar jong, woon samen met mijn vriend, 2 honden, 3 katten, 5 kippen en een bak vol vissen Sinds 1 maand zijn wij bezig om te zien of een kleintje ons gegund is. Mijn vriend is recent afgestudeerd op het hbo en werkt nu voor zijn vader. Ik ga nog naar school, ik zit in mijn 3e jaar dierenarts assistent. Het is voor mij dus wel een gokje of alles goed gaat. Vooral hopen dat stage mij niet afkeurt. En dan denken jullie, waarom dan niet even wachten, dat komt omdat er een zeer grote kans is dat ik vervroegd in de overgang kom en ik deze goed niet wil nemen. Nou verder.. Ohja, mijn vorige cyclus was 25, en gisteren mocht ik testen, negatief en geen ongesteldheid. Ook vandaag weer negatief en geen ongi nog.. Beetje moeilijk dus Als jullie nog meer willen weten, gooi het er maar uit
Welkom! Wat naar dat je een verhoogde kans hebt om vervroegd in de overgang te komen. Hoe komt dat? Is dat genetisch bepaald? @Smnee Nogmaals hele mooie tattoo. En ik vind het belachelijk dat je kans op hulp door de mk is vervlogen. Als ze dat bij mij ook gaan zeggen krijgen ze wat met me stellen. Dat accepteer ik niet! Als ik er alleen al aan denk word ik boos...
Inderdaad erfelijk, ook veel baarmoeder problemen. Ik heb zowieso elk jaar al een controle van mijn baarmoeder, hij blijkt licht gekanteld te zijn. Maar hij trekt nooit verder naar achter. Bij mijn moeder en oma is de baarmoeder ook verzakt. Omdat ze eigenlijk ook maar 1 kindje hadden kunnen dragen. Ik blijk ook bi te hebben, dus hoop dat ik dat tijdens mijn zwangerschap geen lAst van heb maar ben bang Ik zal alle berichten eens terug gaan lezen
He meiden, dit is foto van 2 weken geleden moet ff nieuwe maken Welkom bubblez gezellig dat je mee komt praten! love hele dikke knuffel weet zeker dat ook voor jullie is weg gelegd.
bubblez haha, ik ben 22 grappig dat je me ouder schatte. Hoe komt het dat er een kans is op vervroegde overgang? Erfelijk? Dat lijkt me moeilijk zeg. mcrd staat jou miskraam ergens? Je zou ook kunnen overwegen het niet te zeggen om de kans sowieso niet te krijgen dat je weggestuurd word. Maar goed, stel nu dat je vaker miskramen krijgt... Een chromosomen onderzoek krijg je pas bij 3(?) miskramen.. Dat is een risico misschien. sammi wow mooi hoor! hier ik heb me gister eens ingelezen in vitamine B12. Die pillen had ik gekocht voor mijn haargroei ->). Ik kwam op een site over b12 tekort, en ik heb daar aardig wat symptomen van. Nu is een van de symptomen onvruchtbaarheid en onverklaarbare miskramen... Ik ga maandag naar de huisarts om te vragen om bloedprikken. Schiet meteen in de stress haha.
@smnee, wat raar, daar had ik nog nooit van gehoord.. Nou dat komt omdat wij veel baarmoeder problemen hebben, verzakkingen en uiteindelijk dus de overgang. Omdat de baarmoeder dan dusdanig verzakt incl eierstokken en darmen dat de baarmoeder bij mijn oma en moeder verwijdert is. Nu heb ik nog geen kinderen gehad dus is de kans kleiner maar toch bestaat hij. Ook nog om iets anders maar dat vergeet ik telkens.. Als ik zwanger ben blijf ik ook onder controle staan van de gynaecoloog. Dat vind ik wel een geruststellende gedachte
Welkom Bubblz. Jeetje vervroegd in de overgang komen is niet niks! Dan wist ik het ook wel gewoon op tijd beginnen, alles kan altijd nog goed gaan ook al ben je nog bezig met je opleiding er zijn meiden zat die het combineren. Moet je nog lang of is dit je laatste jaar? Sammii Wauw mooi buikje zeg! Groeit al goed zo te zien Smnee Ja idd je moet het positief inzien ja, maar soms gaat dat echt niet meer, ik denk dat je het gevoel wel kent helaas Wat raar van die vitamine b12 nooit van gehoord.
Hier Beetje een rare dag gehad, voel me er nog steeds erg rot onder. Had vandaag cursus van het werk, ik ga nu de opleiding ergocoach doen en daarmee ben ik vandaag begonnen. Maar voor die cursus moest ik ergens anders naar toe en daarna kwamen we met een aantal locatie's bij elkaar ongeveer 14 man. Kwam daar binnen en zag de zus van mijn vader zitten, ik wist niet meer waar ik het had. Nu zullen jullie wel denken maar wat is daar dan mee?? Nou daar zit een heel verhaal en verleden achter. Ik ben vroeger samen met mijn moeder mishandeld door mijn vader en we hebben echt een rot periode gehad en zijn er allebei behoorlijk aan onderdoor gegaan. Nouja waar het dus op neer komt om het verhaal kort te houden ik kwam wel pagina's vol schrijven erover!!!!! Maar dan word het wel heel lang. Helaas deden zijn zussen en broers niks. Vaak hebben ze ons bont en blauw gezien, mijn moeder onder bloed enz.. maar niet ingrijpen dit heb ik ze altijd nog kwalijk genomen want waarom moesten wij er zo onder lijden en waarom hebben ze niet ingegrepen en gekeken of ze wat voor ons konden doen ik snap het niet echt niet?? Nouja en dan zit je na 8 jaar (spreek de hele familie van mijn vaders kant niet meer door alle toestand) zie je, je eigen tante weer, lijkt sprekend op mijn vader vreselijk wat werd ik naar, ik walgde ervan alle heringeringen kwamen weer naar boven en ik probeer het een plekje te geven, al redelijk gedaan, maar soms is het zo moeilijk.. bah ik ben er nog een beetje onderste boven van, want ik moet het met haar nog wel een tijdje uithouden... Moest het toch even van me afschrijven zodat het even iets oplucht!
@xxlove, wat akelig. Ik snap jou volkomen helaas(niet een tante maar iemand anders) dikke knuffel!! Met mijn studie komt ook zeker goed, het wordt wat moeilijk maar ik weer zeker dat het me lukt. Officieel gisteren ongesteld moeten worden als ik uitga van een cyclus van 25 dagen. Maar test negatief en geen ongi. Vandaag ook niet. Ik snap d'r niks meer van
bubblez wat heftig zeg, een vervoegde overgang. Het positieve is misschien dat je het in elk geval weet... Maar goh, wat lijkt me dat moeilijk zeg. Heb je nog lang school? xxlove wow meisje, ik weet even niet hoe ik moet reageren! Die zou ik ook even niet hoeven zien. Jeetje, dan kun je daar een beetje gaan doen alsof er niets aan de hand is. b12 ja ik kende het ook niet, het was ook dat ik uit vervelening eens ging googlen op b12... Als ik dat potje nooit gekocht had was ik er nooit bij gekomen. We zullen het zien, waarschijnlijk zal er niets achter zitten. Maar goed, dat wil ik dan wel even weten.
Idd verstandig om even te checken. Als dat waar zou zijn zou ik het zeer slecht vinden als de verkoper en fabrikant daar niks mee doen. Ik zit nu in mijn 3e jaar, moet nu nog 1.5 dus. Ik zelf heb er geen moeite mee, school kom ik ook wel door alleen stage kan roet in het eten gooien. Mja, ik heb een echt vrouwen beroep dus het zou fijn zijn als ze daar aan denken Trusten dames!!
De verkoper kan er niets aan doen zijn gewoon vitamine pillen die je bij elke drogist kan kopen. Maar ik wilde weten waar het nog meer voor diende, behalve dan je haar groei versnellen. En toen kwam ik er achter dat er mensen zijn die tekorten aan b12 hebben.. Met een lijst van symptomen waar ik het gros van heb en die werd afgesloten met onvruchtbaar en onverklaarbare miskramen. Toen kreeg ik het even benauwd. Oo kijk aan, anderhalf jaar moet te doen zijn. Je hebt ook gewoon recht op verlof wat voor beroep heb je? Zorg?
Niet dat zij schuldig is dat bedoel ik niet, maar, wanneer een product blijkbaar onvruchtbaarheid kan veroorzaken en miskramen vind ik dat wel iets om altijd te vermelden. De klant kan niet altijd alles uitzoeken.. Als ik nu al zwanger raak moet ik nog een klein school jaar als ons kleintje er is. Wel wil ik zo min mogelijk verlof, dan moet ik namelijk het jaar erop weer door als ik het niet heb gered en ik hoop echt dat ik bij kan blijven en met de rest kan afstuderen. Ik werk/studeer in de dierZorg. Ik ben al dierverzorger en ga nu door voor dierenarts assistent
Wat leuk! Knap hoor, het lijkt mij heel moeilijk om al die dieren ziek te zien. Ik schiet al in de stress bij de entingen van m'n hond. Hihi, die pillen zorgen niet voor die symptomen. De symptomen horen bij een aandoening waar die pillen ook bij helpen.
Oh op die manier, ik vond het al zo mal.. Ik hoop dat het dan gauw beter met je gaat, dit is natuurlijk niet leuk.. Het leuke aan zieke dieren is ze beter maken. Maar je moet wel realistisch blijven. Soms heb ik ook een brok in m'n keel hoor, geloof me