Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
  2. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Wat spijt me dat voor jou! :(
    Hopen snel op een wondertje voor je meid!

Dikke knuf

3. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ja precies.. naja ik zeg nu wel 2 weken maar ik weet ook niet of ik 't zo lang volhoudt hoor pfft, ik weet het nu gewoon even niet meer..

4. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Jammer meid, knuffel!! :(

5. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hoeveel dagen loop je over tijd?

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @myhiro hmm.. lastig want je hebt twee keer n dip en weet ook niet echt je basale temp. Tweede dip zou ook miss innesteling kunnen zijn.. denk dat miss t handigste is om eind van de week af te wachten of je dan nog niet ongi bent en dan nog keertje testen

7. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ly1 : Thanks meid, Knuffel terug

Myhiro: Dank je wel , knuff terug

8. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey meiden!

Even een berichtje weer vanuit hier..

Wat zijn deze dagen me zwaar gevallen zeg en het zal deze week nog zwaarder worden.. verschrikkelijk vind ik het nog steeds heb er nog steeds geen woorden voor ik begrijp het gewoon totaal niet :(
    Vandaag de hele dag weer bij mijn vriendin geweest, als ik zie wat ze allemaal moeten regelen niet te geloven echt waar..

Heb samen met anderen hun geholpen met schoonmaken van het huis, kamer opruimen en opmaken waar de kist nu staat vreselijk echt waar.. ben zo moe van alles en vooral van het huilen... nog steeds begrijp ik het niet zo oneerlijk allemaal..
    Ik probeer het een beetje een plekje te geven, maar het ergste vind ik nog voor hun die verdriet omdat ze hun vader nu al moeten missen en hun moeder die nu al zonder man moet leven, vreselijk bah..

Maar ik heb gelukkig nog wel een beetje goed nieuws voor vandaag, dat is wel fijn :)
    Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en weer gekeken met een inwendige echo en de clomid is gelukkig aangeslagen!!!!
    Ik reageer er goed op zit op dag 10 en mijn eitjes zijn nu 14 mm terwijl het de vorige keer ze nog maar 5 mm waren op dag 10 :)
    Gaat dus de goede kant op.. Donderdag zal mijn vruchtbaarste dag zijn hebben ze me verteld dus we moeten donderdag avond gemeenschap hebben en vrijdag moet ik dan weer komen en moet ik een samenleving test doen.. Dit houd in dat ze met een naald wat baarmoederslijmvlies bij mij weg gaan halen en zo in het laboratorium gaan kijken of de spermacellen van vl nog goed bewegelijk zijn en of er idd een kans is zit dat het eitje bevrucht is. Ze vertelde dat het eigenlijk zo wel moest gaan lukken en dat er een kans in zat dat het wel kon lukken.. dit maakte me dus echt heel blij
    J!! Ik hoop het zo.
    21 januari moeten we komen bij de gynacoloog die over ons gaat en krijgen we een gesprek voor alles en gaan ze kijken wat we verder gaan doen, maar ik hoop natuurlijk dat het dan al raak is J
    We gaan maar voor een mooie cadeau voor kerst ik hoop het!!
    ..& ook voor meer dames hier!!

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @love ja t is heel wat wat op je afkomt met n overlijden, super dat je jouw vriendin hierin zo bij staat:)
    En wat goed nieuws over je ei!!! Oh ik ga me helemaal suf duimen de rest van de week!!

10. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Liesje: Geeft niks meisje, toen wij een half jaar bezig waren kwamen de zorgen al, dus heel begrijpelijk hoor als ze er nu ook bij jou zijn!
    Dikke knuf vanaf hier!

@ikhouvanjou: Zijn wel signalen voor een zwangerschap, ben heel benieuwd meisje!

@IS88: Wat vervelend zeg die onduidelijkheid wat raar zeg.. ff afwachten dus! Ik duim voor je!

@Myhiro: Aaah wat balen meid! Je mag hier gewoon je frustatie kwijt hoor barst maar lekker los dat doen wij ook allemaal wel eens! Ik hoop dat je meer zekerheid krijgt van de week want dit is ook niks natuurlijk!

@Roze22: aah jeetje meid ook al zoveel rondes verder zeg :( Wist niet dat jullie ook al zo ver waren. Kan me voorstellen dat je hierna zekerheid wil hebben en naar de huisarts stapt. Is altijd spannend hoor, maar zo krijg je wel meer duidelijkheid als ik zo hoeveel rust het ons gegeven heeft ;)
    Sterkte hoor!

@Meis: Zie hierboven wat ik moest doen in het ziekenhuis

11. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja is het ook :(

Ja ik hoop het dan ook, hoop dat het echt nu raak mag zijn :)

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ben net terug van sporten, was weer lekker.

Heb wel sinds vanmorgen een opgezette klier in m'n hals, ik hoop niet dat ik ziek word. Heb de hele week ook al m'n mondhoek kapot. Zucht

Ik heb niet zo'n zin om alles terug te lezen sorry, als ik iets gemist heb over de lijst dan pb me maar :)

13. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Wat ligt leven en dood verschrikkelijk dicht bij elkaar hè..

Wat een emotionele achtbaan voor jou de afgelopen dagen en komende dagen. Denk goed aan jezelf stress kan je nu natuurlijk zowiezo niet gebruiken maar daar ontkom je niet aan dus probeer er zo goed mogelijk mee om te gaan meid. Fijn dat de clomid het doet, ik hoop dat jullie wonder snel een feit is, een klein lichtpuntje in een moeilijke tijd en dat zal jullie goed doen, ik gun het jullie zo!

Liefs, dikke knuf en sterkte de komende dagen met je naasten!

14. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @love, gecondoleerd en erg veel sterkte!!! Wat fijn dat de clomid heeft aangeslagen. Idd nu op naar een kerstcadeau.@ roze22, jammer meid, hoop voor je dat t de volgende ronde raak is! @ hier, kan niet slapen, Pff echt irritant is dat zeg!

15. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @Ly1, vandaag is m'n 40e dag. Ik had op 35 gerekend maar mijn cyclussen zijn vet onregelmatig. (Zie onderschrift)

@liesje, jij denkt dat mijn eisprong al eerder was? Maar die zere borsten dan van vrijdag tot gisteren? Heb net weer mijn temp genomen (iets later dan anders) en ie is weer zo hoog.

@love, dankje meid. Wat goed dat de clomid aanslaat!! Ik ben zooo blij voor jullie!!

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Myhiro t is beetje lastig om te bepalen omdat je basaletemp niet weet.

@smnee voor de lijst, ronde 7 na vmk, nod 5 januari

17. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    @is88: ma of mk hoef je niet persee voor na het ziekenhuis
    als je spontaan hele erge buikpijn krijgt zou dat een bbz kunnen wezen
    en dan is snelheid erg belangrijk
    net zo als met een blindedarmontsteking;)

ik vertelde het meer omdat ik het raar vind dat de ha wel erg makkelijk over doet
    het gaat vast goed komen meid ♥

@ love: wat fijn dat de chlomid aanslaat en je eitjes goed groeien
    ik vind het zo goed van je dat je alles er over wilt delen
    aangezien ik zo goed als zeker begin volgend jaar dat traject ook in ga ben ik blij dat je het allemaal deelt dit geeft voor mij toch een idee wat het inhoud en het met je doet:)
    dikke knuff meid ♥

18. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Hooi

Ik dacht waag een testje , cb die je in zo losse digaite moet schuiven. Dat kreng doet het niet. Maar zag licht streepje maar krijg hem niet op de foto , dus het zeg eigenlijk nog niet veel over 3 dagen maar weer proberen dan wel kruidvat test kopen die lijkt mij beter

19. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
  20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    zie idd niks zo.. heel wazig en op test zelf ook blauwe waas.. idd maar kv proberen

Deel Deze Pagina