Oh jeetje nou het is mij gelukt hoor,, Cb gebeld maar blijkbaar werkt men in engeland ofzo.. ik moest in mijn bagger engels uit leggen dat mijn test stuk is.. en hopaaa krijg een nieuwe 3 stuks in 1 doosje binnen een week Jippie
het is idd tuur streepje. maar wacht nog wel even. maar voel mij wel zo. maar mag je echt niet met die cb digitaal die je er in moet pluggen los testen.? is toch zelfde ?
@ikkehouvanjou volgens mij mag dat niet nee want die streepjes zeggen volgens mij niet zoveel, maar dan zou je t moeten uit proberen
Ihvj. Cb digitale geeft altijd twee streepjes meid, die mag je alleen aflezen in het zwanger/niet zwanger scherm. Ly mooie quote Melanie welkom
Bekijk bijlage 290673 Bezig voor een baby. *Krista1990, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 3 december *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december *MamaAnnelies, 21 jaar - ronde 1, 2e kindje NOD 9 december *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 10 december *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 16 december *Yasminn, .. - ronde 5, 1e kindje NOD 17 december *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *Smnee, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *S04006, 20 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 25 december *MumL, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje 29 december *Liesje88, 24 jaar - ronde 7 na vmk, 1e kindje NOD 5 januari *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer. *xxLove, .. - ronde 14, 1e kindje NOD nog onbekend *Soeee, 21 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD nog onbekend *Meiss, 23 jaar - ronde 1 na vmk, 1e kindje, cyclus van slag *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december, cyclus van slag *ISS88, 24 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 2 december, overtijd niets bekend Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN! *UmmAbderrahman, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Eulalia, eerste kindje. uitgerekend op 06-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin ) Als de nieuwe meiden op de lijst willen dan graag even laten weten, en als ik iets verkeerds heb graag ook even melden
@meis, ziet er goed uit, veel plezier zo! @ikhou, mooi geregeld dan, spannend hoop dat je posi test. @liesje, iedereen heeft weleens van die dagen helaas. hier heb echt een opgeblazen gevoel egt irri.
Spannend meid! haha grappige reden om nog eventjes te wachten Kon je test niet goed zien vanwege de waas op de foto maar ik duim voor je meid! @ Melanie: Welkom meid, hoe oud ben je, hoe lang zijn jullie al bezig? @ hier: Vanavond de kerstspulletjes van zolder gehaald, de boom doen we dit jaar niet omdat de box op de boom zn plekje staat.. dus heb ik onze mini boom op tafel gezet, de kerstverlichting buiten opgehangen zondag al, de ballenkrans aan de deur.. de verlichte kerstster aan de achterdeur en allemaal andere prulletjes, Heeeeeeeell erg gezellig is het! hihi heeft iedereen een gezellige pakjesavond? x
Hallo meiden, ben vanavond zo op mijn hart getrapt! Zoals jullie weten een week of 3 geleden enorm ruzie gehad met mijn schoonouders. Dit is echt hard om hard gegaan en er zou dan ook iets veranderen nu gebeurt dit; Nu hebben zij afgelopen weekend Sinterklaas gevierd bij het neefje van mijn man z'n stiefmoeder.. Hier hebben ze voor +140,- cadeaus gedaan. Vanavond belde mijn schoonvader of alles goed met me ging bla bla goed gesprekje klaar.. Zei hij tegen m'n man dat hij z'n stiefmoeder even een x een berichtje moest sturen, mijn man doet dat vervolgens een normaal berichtje van joh wat is het koud he en hoe is het daar bla bla.. Krijgt hij WEER een stook berichtje terug; ja alles goed, wij gaan straks met z'n VIEREN Sinterklaas vieren gezellig! (Mijn man is aan het werk en ik ben dus alleen thuis) vervolgens stuurt mijn man; Oh leuk, Sinterklaas is ons vergeten vanavond! ... Wij hebben dus 0,0 gekregen ook niet voor de baby! Kreeg hij terug: je vader wilde dat graag (tuurlijk joh: weeeeer stoken!), ja word spannend voor jullie volgens jaar met de kleine! ...... Ik heb ze verdomme nog uitgenodigd voor een kerstontbijtje aangezien wij niet mee uiteten gaan met hun (en haar hele familie en aso vrienden) en ik toch mijn hand wilde rijken naar hun... En vervolgens krijgt iedereen een cadeau en zijn bloedeigen zoon niks met Sinterklaas en hun kleinkind dus ook niet, nog geen knuffel van 10 fucking euro! Ik voel me zo verschrikkelijk diep gekwetst en gekrenkt, we hadden afgesproken normaal met elkaar om te gaan en schijnbaar kan mevrouw het niet opbrengen! Ik ben zo verschrikkelijk klaar met dit gestook dit gezeik en gezeur! Heb het zoooooo verschrikkelijk gehad met het afstoten van ons gezin bij hun, dat ze gewoon hun muil dicht moeten houden dat we er niet komen! Nee gek hè als je zo behandeld word?! Ik ben zoooooo verschrikkelijk kwaad en gekwetst dat ik er nu ECHT helemaal klaar mee ben! Sorry hoor moet t even ergens kwijt dames!
OMG! En ik nog zeggen: hebben jullie dan geen zin kerstontbijt bij ons te doen? En mij gewoon niet vragen?! Ik heb het dan toch de eerste fucking stap WEEEEERRR gezet en dan ons zo laten valln?! Ben er zoooo kwaad om! Flikker op joh, volgend jaar sinterklaas gaan we met andere opa's en oma's vieren echt niet met hun, dan hoeft het dan ook niet! Wat denken ze wel niet?! MY GOD!
wat een mens!!! wel een mooi bijpassende tekst ik ben echt gezegend met mijn s.ouders @pakjesavond: die oude man heeft zijn best gedaan en s.papie heeft zich kunnen uitleven en vond zijn cadeau ook mooi
Wow LY1 wat gemeen dat jullie overal zo buiten gehouden worden zeg. Weet je ik zou hun vanaf nu ook lekker overal buiten houden..Rotten ze ff gauw een eind op! Laat je vooral niet kennen, doe alsof het je niks doet en geniet lekker van je gezin. Nodig hun ook nergens meer voor uit..Op een gegeven moment klikt dat vanzelf wel en dan zullen ze het voelen! @Hier: Vandaag een lekker dagje gehad. Wat dingen geregeld en daarna samen met me man uit eten geweest. Ik voel me heel gezegend, en dat komt vooral door kleine mooie momentjes op een dag. Samen eten en lachen aan tafel etc. Kan je dag zo goed maken. Kreeg net foto's van me familie uit NL hoe ze de kerstboom aan het opzetten waren. Het huis zag er zo warm uit. Nou vier ik geen kerst als Moslim zijnde maar ik was er wel elk jr. Voelde me heel verdrietig al heb ik dit niet laten merken aan me man en familie. Ik heb wel laten vallen aan me man dat ik graag deze mnd nog even naar NL zou willen aangezien me man en ik van plan zijn om in februari met de auto naar NL te gaan om zo lekker rond te kunnen touren. We zullen zien. Morgen ochtend vroeg dagje ik ga dozen inpakken voor het goede doel. Voor baby's in oorlogs gebieden en arme landen. Ik ga dus dekentjes, flesjes, baby kleertjes etc samen stellen in een pakket. Zo mooi gebaar zeker omdat mijn kleine wondertje wel in een goede omgeving kan opgroeien. Het minste wat ik kan doen is dit. Dan om 1 uur naar de tandarts waar ik nog steeds over twijfel. Ik denk dat ik me gaatje laat boren zonder verdoving..we zullen zien. Nu zit ik lekker op bed met een bakje chips, wat te drinken en me laptop.. xx
dames ik wordt gek ik ben nog steeds misselijk en heb nog steeds zo nu en dan last van mijn boobies gister geen bloed gehad en vanavond begon het weer krijg bijna de neiging om toch even te testen als ik zo misselijk blijf en het bloeden gestopt is Waarschijnlijk maak ik mezelf weer gek denk dat ik na deze ronde naar de dokter stap maar durf eigenlijk niet zo goed, het is eigenlijk een beetje zolang ik niet weet waardoor het komt dat het (nog) niet lukt kan ik me er ook niet druk om maken en ben bang dat het iets aan onze relatie verandert (straks word het mischien iemand's schuld) en gaan we het elkaar niet verwijten. pff ik moet mezelf er gewoon toe zetten