@uhmm: als het alleen een gaatje vullen is, is dat meestal zonder verdoving wel te doen en als ze weten dat je zwanger bent hebben ze speciale verdoving dat geen kwaad kan, maar ik persoonlijk zou het ook zonder doen hoor veel te bang dat er iets gebeurt met de kleine
Even een update: Ze heeft alles gelogen mn man belde zn pa en die zei: We hebben geen eens sinterklaar gevierd!!! Nou nu ben ik nog kwaaier en hoef ik dr dus helemaal nooit meer te zien, BAH dat gestook de hele tijd!
Ummi goed van je meid, dat je je zo inzet voor de armere kindjes. En ik snp dat je juist nu je familie erg mist. Meiss, ik weet niet zo uit m'n hoofd hoelang jullie al bezig zijn? Ik ben nu anderhalf jaar van de pil af, en ik ga ook steeds meer twijfelen ... Als het jou gerust stelt zou ik gewoon gaan... Maar garantie op je relatie kan ik je niet geven helaas
2,5 jaar van de pil (nog niet echt bezig zien wat er gaat gebeuren)en bijna 1jaar en 7 maanden bezig Ronde 19 alweer
@ly tss wat n ongelooflijke rotstreek van dat mens!! Ze is dus bewust aan t liegen om zo n wig te drijven tussen jullie en de vader van je man! @meiss dat is idd wel heel raar.. miss idd voor zekerheid testje doen? En snap je angst wel hoor.. dat heb ik ook wel beetje, als t bijv echt aan je vriend ligt met zn zaad bijv of dat jouw eitjes niet goed, dan is er een "schuldige" als t ware ook al zal je dat allebei niet zo willen zien..
Ja dat heb ik dus ook en ik vergeef mezelf dat NOOIT! WHAT THE HELL????!!! Hahaha dit is echt een smoeder die je niemand wenst. Ik sta echt versteld nu he..Dit moet toch echt een punt zijn om ermee te stoppen. Genoeg is genoeg! Dat is het minste wat ik kan doen eigenlijk..Arme zieltjes
inerdaad: genoeg is ook gewoon genoeg! tot hier en niet verder... ben er ook klaar mee nu gaan we het ook over andere dingen hebben! @meis: snap inderdaad dat de stap naar de dokter best een hele heftige en grote stap is, ook voor je relatie... Toch kan duidelijkheid ook heel veel zekerheid en houvast bieden dat je weet dat alles wel goed is.. wat ik nu ga zeggen is niet om je kwetsen schat en is echt TOTAAL NIET MIJN BEDOELING en alvast sorry als ik dat wel doe!!! maar: ben je bang dat je te horen krijgt dat één van jullie niet in staat is kindjes te krijgen? Misschien heeft de natuur een klein zetje in de rug nodig schat, en ben je dan zo zwanger ! Ik gun het jullie zo erg! En het is ook allemaal erg oneerlijk! Liefs en dikke knuf!
Meiden even een vraag he, maak me waarschijnlijk onnodig zorgen maar toch. Normaal heb ik de eerste dag buikpijn maar vandaag merk ik dat vanmiddag zonder tampons ik eigenlijk zo'n beetje nergens last van had, deed er later op de middag 1 in en ja hoor even later, krampen. Voor t douchen vanavond uit gedaan en na t douchen eigenlijk niet echt ergens last en heb net voor over de nacht weer 1 gedaan en krijg nu weer krampen! En na t eten met vl gedoucht en ja geklust en ook dit was wel heel gevoelig.. Moet ik me echt ergens druk over maken of zou t niks bijzonders zijn??
@ly: ja dat is inderdaad wat ik bedoel ben gewoon bang wat alles met onze relatie gaat doen!! ook de onderzoeken enz. ik ga gewoon testen !! zal wel negatief zijn zou ook niet weten waarom dat ding ineens posi zou worden maar misschien geeft dat wat rust maar heeft het trouwens nog zin om op dag 8(morgen) te beginnen met tempen?? getest en natuurlijk negatief
Ik snap dat je dat denkt meid, maar waarschijnlijk krijg keer gewoon goed nieuws te horen alleen heft de natuur een klein zetje in de goede richting nodig.. Wanneer ga je testen? Heb het niet helemaal meegekregen maar ben je overtijd? Xx
tuurlijk kan het een klein zetje zijn daar moet ik ook eerst maar vanuit gaan voel me al 2 weken zwanger maar ben vorige week in ziekenhuis geweest en bleek waarschijnlijk een vmk te hebben maar ondanks wat bloedverlies gaat het gevoel (nog) niet weg
@Meis, jammer van je test! Hoe moeilijk het ook is gewoon naar de ha gaan, al is het alleen maar op bepaalde dingen af te sluiten. Nu loop je steeds met een maar in je hoofd,en iedereen die zwanger probeert te raken heeft die maar helaas. Straks is alles gewoon super goed en dan maak je je teveel zorgen. Soms denk ik ook miss zijn we er teveel mee bezig. @ly, Omg wat een rotstreek! Dit is gewoon stoken tussen jullie. Ik zou niet haar zin geven en jullie band sterk houden met zijn alle Inc schoonvader. Niet teveel stressen en geniet lkkr samen met je gezin @ love, hoe gaat het verder met je? @umma, veel succes bij de tandarts! Leuk als je naar Nl gaat, lkkr even met je Fam. @ hier, had vertraging, uur gewacht op station en ben daarna na huis gegaan. Sneeuw lkkr gezellig maar als er nu niet elke dag gedoe zou zijn met de trein . Hier ik denk dat ik op t wachtbankje zit want ovutesten blijven nu steeds negatief. Ik hoop echt dat ik op het juiste moment gekluts hebt. Vaak gedacht dat ik zo overtuigd was ik ben zwanger uit bescherming probeer ik nu aan andere dingen te denken. Lekker ook drukke dagen gaat de tijd snel. Deze maand ovutesten gebruikt en op dag 12 was die posi. Maar ik begon altijd pas dag 14/15 te klussen, Miss was ik wel iedere x te laat. Die calculator gaf dag 14 eisprong aan dus ik dacht altijd vanaf dag 14 moet je klussen. Dat na dag 14 me ei zo springen. Maargoed ik moet Gwn afwachten kan niet meer doen helaas.
@ikkehouvanjou heb nog getest?? Ben benieuwd!_ Ik ga, als k niet ongesteld ben, zondag testen! Spannend@! Voel overigens nog niks! Hahaha Fijne dag meiden!
mijn kerstboom staat met al die sneeuw en sneeuw op komst wou ik niet langer wachten boom is ook al stuk volgend jaar maar een nieuwe Maar gelukkig doet mijn kerst hondje het nog (filmpje op fb) kan ik de katten en vl weer gek maken voor een maandje
Nee morgen komen ze binnen of zaterdag gekocht bij zwanger en kind dus ben even mijn test drang aan uit stellen
als mijn cyclus zich goed oppakt heb ik tussen kerst en oud en nieuw mijn nod dus ik ga 2 jan bellen voor een afspraak bij de huisarts voor verwijzing naar de gyn zal er bij vermelden dat mijn cyclus constant schommelt sinds mk ben doodsbang dat ik afgescheept wordt met afvallen of nog maar half jaar proberen enz. mmarja hoe langer ik het uitstel hoe langer het duurt voor ik meer weet. dus jullie moeten maar helpen met een flinke schop onder mijn kont
Hoi dames, Wat is het rustig hier haha Ik ben echt op! heb de hele dag kleren gesorteerd en in dozen en zakken gedaan zodat die naar de arme landen kunnen. Wat was er veel. Ik denk echt dat we richting de 500 dozen/zakken gingen vol met kleding en er zat zoveel mooie baby kleding tussen met kaartje en al nog. Mensen zijn soms zo gul..Toch goed om te zien dat de mensheid niet helemaal verloren is haha. Daarna naar de tandarts geweest en de hele ochtend had ik al buikpijn voor die stomme verdoving. Iedereen kan me nog zo vertellen dat het veilig is met een zwangerschap ik geloof het gewoon niet. Het zit in me hoofd. Aangekomen daar zei ze oh het is wel een heel klein gaatje (en dat klopt want dit gaatje heb ik namelijk al 1,5 jr) Me oude tandarts in Nederland wou hem niet vullen die zei als je het goed verzorgt verdwijnt die wel weer..geen idee of dat kan. Maar goed hij zit er dus nog maar is niet groter geworden, toen ze dat zei wou ik al helemaal niet meer dus ik zei sorry maar laat het maar tot na me zwangerschap. Iedereen me natuurlijk proberen om te praten inc me man en dat maakte me boos. Ik bleef voet bij stuk houden dat ik geen injectie wou basta! Ik vergeef het mezelf nooit als ik later ontdek dat er iets misging doordat ik een stomme verdoving nam..Anyway daarna zei ze maar ik wil wel tandsteen verwijderen, ok geen probleem ik dacht op de ouderwetse manier met een haak..nee tegenwoordig gaat dat elektrisch! MENSEN MENSEN WAT EEN PIJN!!!!! me tandvlees is paars nu eten doet pijn brr en ik was kotsmisselijk. En doordat me lippen al zo droog waren zijn die door de tandarts gebarsten..Grrr. Nouja goed ook weer gehad. Ik viel thuis meteen in slaap zo moe was ik (en nog steeds haha). Hoe gaat het met jullie? LY1: beetje afgekoeld? Love: Hoe gaat het meis?
Heey meid! Tuurlijk wil ik dat allemaal delen met jullie, daar samen we toch voor om samen dingen te delen met elkaar... Heel eerlijk gezegd ik kan dit ook niet alleen hoor moet het soms wel van me af kunnen schrijven of zeggen dus jullie zijn daar beste computervriendinnetjes voor hihi Als ik jou was zou ik ook zeggen ga er voor echt waar! Wij hebben de beslissing ook gemaakt en nog geen minuut spijt van gehad, het geeft je zoveel meer rust zo fijn!! Het is idd wel een hele zware, emotioneel trajact dat merken wij zelf ook wel.. maar we weten gewoon in ons hoofd waar we het voor doen en veel met elkaar er over praten helpt zoveel en geeft echt het gevoel dat je het van je af kunt zetten dat is fijn dat je het samen doet ..& meid voor je relatie moet je niet bang zijn echt niet, (moet zeggen zit er zelf soms ook aan te denken hoor) maar dat gaat echt goed komen!! Zolang je er samen goed over kunt praten komt alles goed echt waar!! en als er wat is je kunt het me altijd vragen hoor Dikke Knuf voor jou <3<3!!
He jeetje meis.. nou je mag gerust een x je dag niet hebben hoor dat zullen we hier allemaal wel eens hebben! Wat het ook is sterkte meisje... hoe voel je je vandaag? Al iets beter?