Mediq22: Oei jammer meisje ik hoop het niet voor je! Ga denk ik vanaf morgen ook maar beginnen met tempen denk het wel ff nog kijken
lieverd ♥ hoe ging het vandaag met jou afspraak of moet je nog? fijn dat je het allemaal wilt uitleggen ik denk ook dat ik het gewoon beter kan gaan doen ik zie het alleen niet als een drempeltjes maar als een 2meter hoge muur maar die ben ik al aan het afbreken ik denk dat ik gewoon maandag al ga bellen met de HA en dan een afspraak bij de gyn regel begin volgend jaar. maar vanaf wanneer moet vl mee na de afspraken? en moet ie elke keer mee ? want hij kan niet zo makkelijk vrij krijgen misschien als hij het zijn baas verteld (hij en zijn vrouw zijn ook heel lang bezig geweest) maar wil eigelijk zo min mogelijk mensen op de hoogte brengen van de mmm zodat ik niet steeds de vraag krijgt of we al meer weten en/of we al een suc6 gehad hebben naja ik hoor het vanzelf wel van ha en/of ziekenhuis
Nou ik ben helemaal in een waas echt waar... Ik kom echt van het 1 in het andere bah bah bah wat ben ik het nu ff goed zat zeg! Heb het echt helemaal gehad en dan mens dat sppoort echt niet die is niet goed!!! We hebben al een tijdje aanvaring met de buren speelt al een jaar heel veel drama heb het een keer verteld (maar volgens mij was dat nog in het andere topic) Kwam vanmiddag thuis van school en wou net bij ons naar binnen gaan.. komt de buurvrouw naar buiten stormen.. begint te vloeken en gaat te keer en loopt me te bedreigen.. als je nog 1x je muziek savonds zo hard aan zet ruk ik je hele kop eraf!!! Ik schrok me kapot werkelijk ik dacht omg wat is dit? Dus ik al voorzichtig naar binnen toe deur iets dicht gedaan begon ze me uit te schelden met kanker... oe en dat kan ik net nu goed gebruiken zeg. Dus wat heb ik gedaan deur dicht gedaan ik dacht ga ook niet met haar praten heb het helemaal gehad.. werd ze nog bozer de heeft me zowat de ramen eruit zitten slaan, schopte me tegen de deur aan heeft me de krans van de deur af gerukt en tegen onze auto aangegooid ben je dan goed ofniet??? Jeetje, mijn hart zag achter in ik trilde en raakte helemaal in paniek.. vl op gebeld en zei gelijk politie bellen dit dus gelijk gedaan en ze zijn gelijk gekomen.. nou heel gesprek gehad alles uitgelegd en zijn naar de buren gegaan, nouja liegen he?? altijd zo het is goed ga er ook niet op in ben rustig gebleven en de politie vertelde al wel dat ze twijfelde aan hun verhaal.. de eerst volgnde keer als er weer wat gebeurt moet ik weer gelijk bellen, wordt ze opgepakt.. gelukkig.. Het word me allemaal echt even te veel deze week..ben kapot.. Baal er van dat ik de laatste tijd niet eens iets leuk positiefs kan posten hier alleen maar drama bah!!!
@ikkehouvanjou he balen meis! Ff aankijken nog maar.. t kan nog te vroeg zijn natuurlijk! Hoop blijven houden. @love ja je kan er gewoon mee beginnen.. misschien helpt het ook gewoon een beetje inzicht krijgen in je cyclus enzo? Mijn nod is zondag.. had vanochtend nog een klein beetje roze bij t afvegen, maar voor de rest niks.. is te laat voor een eventuele innesteling zeker? Wat denken jullie? Op 13 dpo? @ly gewoon lekker achter je laten, zielig gedrag van die vrouw.. aandacht trekkerij! Stom volk.. en gewoon lekker hier je gal spuien.. wat een droeftoeter zeg, beetje misbruik maken van jullie gevoelens.. bah! Voor de rest weet k t ff niet meer.. hoofd zit vol.. wil t zo graag.. we zijn allemaal zo jong, moeten toch gewoon op de normale manier zwanger kunnen raken?? Hebben meer hcg nodig hier in t topic!! Dikke knuffel voor iedereen!!
Vl moet mee de eerste afspraak want dat is echt een intake waar ze vragen gaan stellen en je gewoon van alles vertellen over de behandelingen als je die moet ondergaan en de 1e keer onderzoek heb ik vl mee genomen voor de rest nog niet alleen straks weer als we weer een gezamelijk gesprek hebben met de gynacoloog (21 jan.) maar vind het niet echt wat als vl elke keer vrij moet vragen kost hem allemaal snipper dagen en geld dat hoeft van mij dan ook weer niet, maar dat ligt er persoonlijk helemaal aan wat je zelf wil hoor Daarom heb ik gezegd de 1e keer mee gaan, en als het mee valt dan kan ik wel alleen, gaat nog steeds goed hoor.. het zijn vaak inwendige echo's waarbij ze alleen kijken naar je eitjes Je mag me alles vragen hoor altijd! En ik heb het idd ook niemand verteld hoor van het zh gaat niemand wat aan.. praat er met mijn moeder over, vl en vriendinnen en dat doet me al super goed Moest idd vandaag weer naar het ziekenhuis dat vertel ik vanavond of morgen nog wel even.. vl is nu thuis gekomen (van die aanvaring met de buren) dus ga even van de pc af maar komt goed hihi
Nee joh!!! Dat mens is niet goed bij der hoofd joh!! Debiel... Jammer dat ze haar niet gelijk meegenomen hebben.. kan daar echt niet tegen, van die aggresieve lui.. bah!! Snap dat je helemaal kapot bent.. hoofd is vol, genoeg ellende om je heen en dan komt zon mens ook nog ff achterlijk doen.. pffft... Lekker op de bank hangen meis, kop thee, chocolade letter erbij en ff bijkomen.. je hebt wel wat belangrijkers aan je hoofd.. .. denk aan je!
Wat is 13 dpo precies sorry? Mijn hoofd is net een zeef.. als het die dag is van je eiersprong als je die gehad hebt kanhoor, heb vandaag namelijk ook dag 13 en heb vandaag de vruchtbare dag en gisteren zelfs al
Wat jammer meid dat je test weer nega was Ik hoop echt voor je dat het ook snel raak mag zijn hoor! We willen allemaal graag zwangere dames zien! Moeilijk is het eigenlijk hoor om te klussen op die dagen, je moet maar net goed zitten
Hallo ik ben nieuw hier en wil ook op de lijst Ben 21 zit in mijn 1e ronde mijn nod is 2dec. (gebaseerd op mijn 1e cyclus van 23 dagen, dus klopt waarschijnlijk niet helemaal)
Ja we gaan voor een eerste kindje. Mijn vriend en ik zijn nu bijna 5 jaar samen. Sinds kort wonen we samen. Ik heb sinds 2,5 jaar een vaste baan als doktersassistente en hij heeft een eigen zaak. Mijn vriend is trouwens 23. Ik heb als hobby paardrijden (ook een eigen paard, die staat bij mijn vriend zijn ouders). Verder hou ik van lezen, films kijken, shoppen en leuke dingen doen met mijn vriend en vriendinnen Heb eigenlijk altijd al jong moeder willen worden. Maar nu we alles op orde hebben willen we er samen echt voor gaan. Ik heb me hier aangemeld op dit forum omdat ik graag dingen deel met andere mensen. Dus zowel ook blijdschap als teleurstelling. Vind het heel spannend allemaal ben heb na het stoppen met de pil de eerste menstruatie afgewacht en die cyclus duurde 23 dagen. Nu ben ik aan het afwachten of ik ongi word.
Welkom meid!! Wat leuk zeg dat jullie ook gaan beginnen voor een kindje succes! Hoop dat het snel raak mag zijn! ..& wat leuk dat je doktersassistent bent hihi als er wat is kunnen er je kleine dingetjes vragen hahahah
Hoi meiden!! @Meiss, ik denk dat je er goed aan doet om een afspraak te maken met de ha hoor. Misschien heb je even een klein zetje nodig en ben je zo zwanger! Ik hoop het i.i.g. voor je! Ik begrijp dat je er schrik voor hebt hoor meid, maar wij zijn er om jullie te steunen! @Love, jeetje wat een vrouw zeg!! Gelijk heb je hoor, jammer dat ze haar niet meegenomen hebben zeg @Mediq, 13dpo hmm ik weet niet of je dan nog een innesteling kan hebben? Misschien wel hoor! Ik duim voor je!! @Krista, waar ben je meid?? Jouw NOD is al voorbij, ben je ongi geworden? (hopelijk niet, en sorry als ik het gemist heb!) Hier, eventjes een update... Mijn temp is heel hard gestegen! Fertility friend zegt nu ook dat ik maandag (dag 38) pas mijn eisprong heb gehad. Nog even afwachten dus. Wat een lange cyclus weer zeg! Ik verwachtte op zaterdag mijn ongi en kreeg pas maandag een eisprong Gelukkig hebben we wel lekker geklust.. Zaterdag 2x en zondag ook.. Hopelijk hebben we geluk! Vind 't zo spannend, en ben wel blij dat ik nu zeker weet dat ik een eisprong had! Mijn tempkaartje: My Ovulation Chart -oja, ik voel trouwens vanalles in mijn buik! Echt belachelijk waarschijnlijk maar heb nog steeds heel vaak ongi gevoel, zelfs in mijn rug. Ook regelmatig steekjes (altijd links) en soms zelf een branderig gevoel.. Dit is de eerste keer dat dit me opvalt. Ik hoop zo dat deze vet lange cyclus mij geluk brengt
Haha ja dat is goed. Voor jezelf is het ook soms best handig. Zo wist ik bijv.al lang wat je wel en niet mag eten tijdens zwangerschap enzo, moet daar vaak advies voor geven. In mijn omgeving vragen ze ook altijd: wat kan dit zijn en wat kan dat zijn? Als het iets onschuldigs is zeg ik het altijd maar anders zeg ik: vraag maar gewoon aan de dokter. hihi
Haha ja erg handig hoor! Leuk beroep ook ! Groot gelijk dat je dan zegt ga maar even naar de dokter haha.. wat zou mijn moeder daar gebruik van maken, lieverd wat kan het zijn? en de familie ook haha
Ja en het leuke daarvan is als je een keer iets niet weet dan kijken ze je dom aan. Als ik alles wist zou ik wel arts geworden zijn. Maar wat leuk dat jij gaat trouwen xxlove06!
Haha ja dat is waar! Ja leuk he! Spannend hoor, staat nu ff op een laag pitje maar we willen het straks in januari gelijk oppakken en weer verder gaan Zijn wat dingen tussendoor gekomen
Hi meis! Wat leuk dat je mee komt kletsen.. spannende tijd hè? Zo voor je eerste kindje! Hoop dat jullie snel zwanger mogen raken! Je verhaal klinkt zo bekend! Ik studeer geneeskunde en standaard ben k t aanspreek punt voordat ze naar de dokter gaan.. en als je t dan niet weet, of simpelweg ff geen zin hebt om erover na te denken kijken ze je aan van ja hallo jij studeert er toch voor? Hahah, studeren ja, ben nog geen arts hoor!!