Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lieverd, ik begrijp je helemaal! Ik ben sinds kort ook helemaal gestresst, en dat werkt niet positief ... als ik naar je kaartje kijk dan denk ik, op dag vijftien stijgt hij, en dan nu ineens daalt hij weer? Ik snap het ook niet goed. Maak morgen een afspraak, en dan leg je alles uit. :)

2. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16

Voeg je mij toe?

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Als je op dag 16 vruchtbaarslijm had, kan t zijn dat je ei de volgende dag of vandaag gesprongen is en dat je temp dus nog gaat stijgen..

En als jij t zo voelt dat je er over wil praten met ha dan moet je dat gewoon doen meis.. knuffel

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik heb je uitgenodigd. voeg ik je ff in de groep toe. :) je kunt je post wijzigen en je link weghalen, ivm privacy als je graag wil he?

5. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Daar hoop ik ook echt nog op! Ondertussen melkachtige afscheiding.
    Pfft, ik pieker me suf!! Word gek van mezelf! En daarom wil ik met iemand gaan praten ! :) :)

Smnee Dankje meid! Ik denk ook aan jou hoor! Waarom is het ook zo lastig om zwanger te worden. Moesten we het nu iets minder graag willen!!

Vanaf wanneer is bij jullie het moeder gevoel opgekomen meiden? :)
    Ik heb het echt al vanaf ik 14 jaar ben ofzo :p
    En als ik toen geen verstand had gehad had ik toen al onveilig gevreeën voor een kindje!

6. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Super!

Ik heb ook foluimzuur gekocht van de kruitvat op aanraden van mijn pleeg moeder ;) dus begin er ook aan ,

Dat temp verhaal mort ik nog even door krijgen hoe dat werkt :)

Ben even kwijt van wie de taart was maar die zag er zoo lekker uit vooral als je nod hebt hahaha zelf gemaakt?

7. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb je ook even toegevoegd op facebook, nodig jij me uit in de groep? :)

8. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16

Ik 2008 onverwacht zwanger maar na 4/5 week miskraam jaar later weer . Na een 2 echo was er niks meer te zien .
    Toen is gaan borrelen maar Vl. Was er nog niet aan toe

Hopelijk kan een gesprekje bij ha( huisarts) je helpen
    Xx

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

MumL.. soms verklaar ik mezelf ook voor gek. want het kan toch toeval zijn? maarja, die stomme tempkaart en ovutesten maken me zo aan het twijfelen. En dan denk ik ook, we vrijen al anderhalf jaar onbeschermd, dus dan denk ik ook weer van.. al die tijd kan het gebeuren, 5 maanden let ik op de vruchtbare dagen. hoe kan het?? ik word knettergek!! ik snap je helemaal :)

ikkehouvanjou, welkom op facebook hihi

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

kom je er gezellig bij? :D

11. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik inderdaad ook !!!! Hahahaha gelukkig hebben we wel verstand !

12. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben nog maar van in mei gestopt met de pil, dus op dat vlak valt het nog mee met mij. Maar toch!
    Heb je de andere maanden al last gehad met het vinden van je ei??
    Die onzekerheid vind ik het nog het ergste( het al dan niet hebben van een ei). Zou het zo erg vinden als mijn lichaam zou falen. Is echt een van mijn grootste angsten!

13. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Muml. Ik heb je toegevoegd

14. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
  15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou, jij word er gestresst van, dat vind ik het ergste! ik had de eerste twee officiele rondes ook ovutesten gebruikt, en toen had ik ook geen duidelijke knallers. een ronde getempt, en toen had ik een kriegellijntje. Nu heb ik het weer, en dan ga ik toch denken.. Elke keer tot ik ongesteld word denk ik, heb ik de goede dagen gehad? wanneer was nu mijn ei? echt zo ontzettend slopend

16. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben even in shock. Ik heb vandaag me notitie terug gevonden in de verhuis spullen. Ik ben 3 dagen over tijd.. Ik kan het nog steeds niet geloven. Schrok me rot.. Ik heb nog niet getest. Ik wacht een week af anders ga ik testen..Ik heb dit nooit dus ik stress ook wel..Ik moet vrijdag naar de dokter. Dat is hier verplicht met een emigratie voor een check up. Ga het wel meteen zeggen, misschien gaat ze me wel testen..Spannend!

xx

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @UmmA wauw!!! :DWat ongelooflijk spannend!! Hoop dat ze vrijdag gaan testen dan hihi.. want ben wel super nieuwsgierig!!
    En dat bewijst dan maar weer dat als je afgeleid bent;)
    Hoop zo op goed nieuws voor je

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Umm: ik denk dat ik ook maar ga verhuizen ;) hihi spannend hoor ! Ben heel benieuwd

19. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik ging uit van een cyclus van 30 dagen. Dat betekend dat ik de 10e me NOD had..Niks voor zo ver..Ik heb echt nog nooit een cyclus langer dan 30 dagen gehad..Spannend dit. Al ga ik maar gewoon van het ergste uit. Afwachten dus.

20. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Welterusten dames, morgen moet ik een presentatie houden voor de overgang naar de nieuwe periode, duim voor me !

Deel Deze Pagina