Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    xxlove06, ik denk dat ik gewoon even ga bellen denk dat ik dan wijzer word dan afwachten:)

2. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben hier lang niet geweest. Ik heb de helft geloof ik wel op FB maar ik moet mezelf natuurlijk ook wel even hier tonen.
    Mijn dagen in Nederland zijn echt heel leuk :D ik vlieg donderdag weer terug. Kerst was leuk (kleine domper maar goed)..En de dagen erna is er veel familie en buren langs geweest met cadeautjes voor me beeb. Leuke rompertjes, sokjes. slofjes en schoentjes. Super lief allemaal !

Ik heb de laatste dagen wel erge hoofdpijn, geen idee waar het aan ligt want ik eet gewoon goed en ik slaap goed. Wel vervelend :(

Alvast een fijne jaarwisseling als ik jullie niet meer spreek.

Xxxx

3. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Hee

Erg moe momenteel buikpijn in midden van mn buik
    Echt zin aan morgen oud nieuw. Hoop dat ik 7 jan goed nieuwd heb

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @MumL ja wel iets later maar de 11 dagen is op zich allemaal wel verschillende tijden en was toch iedere keer 36.7.. want ben te lui om elke dag op dezelfde dag te tempen. Maar temp altijd als net wakker ben

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je kunt toch de wekker zetten en je daarna weer omdraaien?

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Uh ja dat kan.. heb ik in t begin ook geprobeerd maar als weer verder slaap word ik 9 van de 10x wakker met koppijn waar dan de hele dag last van heb.
    Maar eigenlijk zit er geen verschil in de temp. Want gedurende die 11 dagen na ei ook wel om negen uur getempt en om 7 uur en allebei 36.7
    Dus zoveel verschil zit daar niet in en belangrijkste is om te tempen voor dat je uit bed stapt en dus net wakker bent.

7. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ MumL: Ik hoop thuis te gaan bevallen, maar mocht het nodig zijn is het ziekenhuis hier maar 5 minuutjes rijden vandaan dus daar zijn we zo gelukkig:).

@ Ummi: Heerlijk he al die cadeautjes voor de kleine, ik kreeg als eerste van mijn moeder een paar slofjes, zo schattig! Geniet nog maar even lekker van je familie om je heen meis!!

@ hier: Vanmiddag nog even naar de stad geweest met vl, hij had nieuwe schoenen nodig en ik wilde voor de zekerheid toch nog wat hydrofielen halen en wat ander klein spul...pfff wat heb ik daar nu een spijt van zeg! Merk dat mijn lichaam echt niet meer zo ver wil lopen, lig al heel de avond met een kruik op mijn buik op de bank. De afgelopen dagen heb ik de kleine ook veel minder gevoeld dan normaal gesproken, begin me toch een beetje zorgen te maken daarom, dus denk dat als ik hem vannacht ook weinig voel ik morgenochtend gelijk de verloskundige maar even bel...beter een keer te veel dan te weinig toch....
    Ik ga me nu maar verplaatsen van bank naar bed...hopen dat ik een beetje in slaap kan vallen (maar stiekem ook dat de kleine me een beetje wakker houdt, dat zou een stuk rustgevender voor mijn hersentjes zijn).
    Welterusten meiden!

8. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dames ben jullie niet vergeten hoor, alleen erg druk! Lees t even morgen allemaal bij!

9. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    hi meiden!!

jeetje wat hebben jullie lekker gekletst.
    echt sorry dat ik niet meer zo vaak hier op t forum ben, vl heeft ook vakantie deze twee weken en daar zijn we volop van aan t genieten!

ik denk elke dag aan jullie hoor!! :D

@liesje; super spannend meid! ik duim voor je!!!

@Dinges; oooeeehhhh wat komt het dichtbij zeg!! al zenuwachtig?? ik vind een bed op klossen er altijd zo lomp uitzien, hahaha.. maarja, het is voor een goed doel ;)

@Smnee; balen meis :( had zo'n goede hoop.. volgende ronde is het raak okee?? top 2013 baby's :D

10. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heeey lieve meiden!!

Als ik jullie niet meer spreek dit jaar, dan wil ik jullie alvast een goed, gelukkig, gezond & liefdevol 2013 wensen :D
    Ik hoop dat we in dit jaar een mooie babyboom mogen gaan mee maken/krijgen en de kindjes die al in de buik zitten of bijna geboren worden, hoop dat deze gezond ter wereld mogen komen en de bevalling spoedig mogen lopen hihi... :)

Vanavond als ik bij mijn familie ben ga ik in mijn gedachtens 1tje op ons toosten en wens ik in mezelf & voor jullie dat alle ''niet zwangeren'' snel een mooi wondertje mogen verwachten... ik hoop het echt...
    Hele fijne jaarwisseling!!!!

Hele dikke kus van mij!

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @mediq ja ik vind t ook wel spannend worden nu hihi.. gelukkig drukke dagen voor de boeg. Morgen vl jarig en woensdag, donderdag en vrijdag werken en zaterdag komt er ook nog familie.. dus genoeg afleiding:)

@xxlove ik proost mee met n colaatje:D

12. Liefvlindertje

Liefvlindertje Actief lid

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden, sorry dat ik zo lang niet heb gepraat had het echt zo druk!
    Ik zit nu met een vraagje, ik ben bezig met ovu testen en ik heb vrijdag zondag en vandaag getest en alle 3 die testen zijn positief en echt knal positief. Nu dacht ik dus net mmmm raar en heb er een zwangerschapstest tegen aan gegooid en die is helemaal spier wit..... Ik snap er niks meer van....
    er zit een foto bij..

ik wil jullie allemaal een heel fijn, mooi, liefdevol en een goed nieuwjaar met veel babynieuws!

Bijgevoegde bestanden:

13. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    haai lief vlindertje,
    ik vind je laatste het mooiste..
    maar gewoon om de dag klussen..

hopelijk is dan snel raak meid!
    ik duim voor je!!:)

ik zelf belde vandaag na het ziekenhuis maar de gyno was er niet:(
    dus we wachten gewoon tot 4 a 5 jan.
    als dan nog niet ongie ben ga ik toch maar eens een testje wagen..

Fijne jaars wisseling!!
    en op een vruchtbaar jaaR!!

14. Liefvlindertje

Liefvlindertje Actief lid

12 dec 2012
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    De laatste was nog niet opgedroogd hoor haha die anderen zagen er nat hetzelfde uit.

succes allemaal

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ze zijn niet positief... De laatste wel:)

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Wat smnee zegt:) denk ook dat alleen de laatste echt positief is.

17. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!!! Xxx

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Jij ook :D xxx

19. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Een fijne jaarwisseling iedereen en een knallend 2013!! Op naar een babyboom jaar!!

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Goede middag dames:) iedereen al wakker?? Hier al fanatiek geweest, stofzuigen, dweilen en hapjes klaar gemaakt voor verjaardag van vl.
    Laat de mensjes maat komen:D

Deel Deze Pagina