Iedereen nog een fijne jaarwisseling! Hopelijk wordt dit een mooi en vruchtbaar jaar. Ben de laatste tijd trouwens wat meer afwezig, mijn computer is helaas stuk ... @ liesje88: gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend!
Goeiemidddag dames, hopelijk hebben jullie allemaal een heerlijk knallende jaarwisseling gehad en wordt 2013 ons prachtige babyjaar!! @ Liesje: Gefeliciteerd met je vriend! Komen er veel mensen op bezoek vandaag? Dat zal wel slopend zijn zo elk jaar na een nacht feesten of niet?
Komen niet zo heel veel vandaag. Zaterdag komen de meeste mensen.. Maar is idd wel beetje vermoeiend helemaal als ze besluiten vanavond pas te komen aangezien ik morgen moet werken hihi..
Ik hoop voor je dat iedereen zo voor de deur staat zo dan...dan kan je lekker vroeg je bedje in vanavond! Wij hebben straks zoals elk jaar een nieuwjaarsreceptie van de (onwijs grote) familie van vl...vind ik ook altijd zo vermoeiend op 1 januari. Ach dit jaar hebben we een goed excuus om niet zo lang te blijven...ik krijg echt last van mn buik als ik te lang sta dus we gaan echt maar een uurtje.
haai liesje gefeliciteerd met je vriend! oeeeh je mag bijna testen zie ik ik moet nog steeds wachten. ik wacht nog netjes 3 dagen. want had eigelijk cyclus van 15. maar omdat ik eisprong op 22 dec. kan ook nu zo zijn dat ik langere cyclus heb gekregen. zucht we wachten en wachten.. nog fijne jaarwisseling allemaal en mooie 2013!!
Hey meiden, Iedereen de beste wensen. Die laatste ovutest was nog niet opgedroogd en die andere waren natuurlijk van de dagen ervoor, maar die zagen er precies zo uit toen ze nat waren....! Ik ga zo nog een keertje een ovutestje doen, ben benieuwd..! Hoop dat jullie een fijne dag hebben, ik ben aankomende week weinig online, moet aardig wat leren voor examens en vandaag ben ik echt kapot. Dikke kus xxxx
haai liefvlindertje, nou ben heel benieuwd voor je.. hopelijk heb je meer geluk dan mij! dus ik duim voor je meid!
Beste wensen schatjes! Fijne verjaardag liesje, en fijne 'borrel' dinges Ik ga zo gourmetten met vrienden
Goedemiddag, hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad. Laat 2013 voor ons allen een vruchtbare jaar worden! @ hier, lkkr uitgeslapen ml is werken, zo richting verjaardag van mijn schoonmoeder
Dank jullie voor de felicitaties De eerste mensjes net gehad denk dat de rest vanavond komt. Nu hopen op niet al te laat en ach anders morgen maar met n brak hoofd werken Moet iedereen bij veel fam e.d op nieuwjaarsvisite?? @samii ja bijna idd!! Maar wacht zoiezo tot t weekend. Wil niet teleurgesteld worden..
@ Liesje: Nee bij ons valt het qua nieuwjaarsvisite's wel mee...net dus de enige gehad...mijn eigen paps en mams stonden net ook nog even onaangekondigd aan de deur omdat ze zoveel oliebollen over hadden dus die kwamen het overschot bij ons dumpen, lief! Dus ik ben lekker mijn laptopje aan het bevuilen met mn olievette vingers hihi. @ Yasminn: Gefeliciteerd met je schoonmams! @ Smnee: Hmmm gourmetten, lekker! Veel plezier. @ Liefvlindertje: Succes met je examens de komende week meid, hoop voor je dat je alles netjes in 1x haalt!
Ik heb bijna geen familie meer, en aan mijn kant vd "familie" hoeven we nergens verplicht langs, alleen wat familie van mn vriend maar die moest vanmiddag beginnen aan zijn avond dienst, dus kwamen er vandaag mooi onder uit, maar ergens deze week maar even langs gaan hihi! Vanmiddag nog even een ovutest er tegenaan gegooid maar die was ook weer knal.... Pfff snap er niks meer van.. Ik maak straks even een foto xxxx
haai lief vlindertje, ik hoorde ok wel eens dat mensen de ovutesten net als een zwangerschap test gebruiken of het werkt geen idee.. maar vreemd want over 2 dagen mag je al testen meid! ja snap dat je later gaat testen.. ik moet zelf ook van het weekend testen.. dus ik duim voor je meid!
Maar het raarste is ik heb gister een zw test gedaan en die was negatief... En volgens mijn banner mag ik pas over 9 dagen testen haha, ik zal ff kijken of mn banner nog klopt Ik vraag me af of een ovutest dan sneller hcg waarneemt dan een zw test, dus of die gevoeliger is of niet.. xxxx jij dus ook succes
Liefvlindertje je moet je niet blindstaren op die ovutesten, ik heb ook wel eens knaller gehad, en gewoon ongesteld geworden. Je moet de testen echt gebruiken waar ze voor bedoeld zijn... En pas als ze knal zijn, zijn ze positief he... Dinges ooo lekker oliebollen!!
Ik gebruik ze ook niet als zw test smnee ..... , heb er zelf ook een topic over geopend onder ovulatie en zwangerschapstesten : 5 dagen positieve ovulatietesten . Kus