Nou.. na 2 weekjes afwezig te zijn geweest ga ik toch maar weer meelezen/praten.. Het lijkt erop dat m'n eerste ongesteldheid begint na de MK, vanmiddag iets gebloeid.. inmiddels is het weer gestopt. Normaal breekt het ineens los, maar na een MK moet je lichaam natuurlijk ook weer de weg vinden.. Om alle pagina's te lezen is me net even te veel, zijn er nog Ladies zwanger geraakt?
Liefvlindertje ik hoop het beste voor je! Heb je al een kv2v5 gedaan? Anders denk ik toch dat je ei misschien moeite heeft om te springen? Sammi ik heb het ook wel eens, meestal word ik daarna toch omgesteld MumL ik verander je straks op de lijst Is88 zolang je nog niet ongesteld bent, kan alles Lilly90 welkom dat het snel mag zijn voor jullie! Natalliej, na een mk heeft je lichaam vaak ff nodig om op gang te komen... Ik ga zo de lijst ff naar voren halen, ik weet niet precies wat je wel en niet weet
Hey lieverds! Ik ben er even weer een keertje.. drukke weekgehad want mn mannetje had vakantie! Is er hier nog veel gebeurt? Ik ga straks eventjes teruglezen! wel wat nieuwe dames zag ik ?! Gezellig! Dikke kus
hi lieverds!! allemaal een heel gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar nieuwjaar! hopelijk hebben we eind 2013 allemaal een mooie wondertje in onze armen! ik zal me eerst even heel erg verontschuldigen dat ik niet vaak op het forum meer aanwezig ben.. het is geen onwil, maar ik kom er gewoon niet aan toe! vl heeft vakantie en wil lekker dingen samen doen en 's avonds op de bank zit ik vaak lekker ff tv te kijken.. ik hoop dat alles na de vakantie weer normaal is en ik gewoon weer honderduit met jullie mee kan kletsen!! hoe is het hier? nog meiden dichtbij de testdatuuuumm??? ik ben trouwens op 18-8-2013 uitgerekend, zag dat ik dat nog niet had doorgegeven lieve groetjes vanaf hier!!
@IS88 ja dat vind ik wel goed plan nog geen ongi, maar ja die verwacht ik morgen.. @lilly90 welkom @mediq lekker samen genieten hoor
Ik heb de 31e een test gedaan en die was negatief, ik wacht mijn vermoedelijke NOD even af en mocht ik dan niet ongesteld zijn doe ik een test!
Toekomstige Jonge Mama's! Bekijk bijlage 295975 Bezig voor een baby.♥ *ISS88, 24 jaar - ronde 7, 1e kindje, NOD 4 januari *Liesje88, 24 jaar - ronde 7 na vmk, 1e kindje NOD 4 januari *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 7 januari *Liefvlindertje, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 9 januari *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 10 januari *Yasminn, .. - ronde 6, 1e kindje NOD 13 januari *MumL, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 15 januari *Smnee, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 30 januari *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer *Soeee, 21 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD nog onbekend *xxLove, .. - ronde 16, 1e kindje NOD onbekend *Meiss, 23 jaar - ronde 1 na vmk, 1e kindje, cyclus van slag *GiGi01, 21 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 2 december *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *S04006, 20 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 25 december 15 ladies trying to conceive... Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar *Krista1990, 22 jaar - voorlopig even pauze *Amazing, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Deetje, eerste kindje. uitgerekend op 18-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *UmmA, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Eulalia, eerste kindje. uitgerekend op 06-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *MamaAnnelies, tweede kindje. uitgerekend op 18-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Myhiro, eerste kindje. uitgerekend op 26-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Mediq22, eerste kindje. uitgerekend op 18-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE 9 pregnant ladies! 2 boys & 0 girls & 1 surprise! LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin ) Als de nieuwe meiden op de lijst willen dan graag even laten weten, en als ik iets verkeerds heb graag ook even melden... ♥
Ladies, Ik voel me wel een beetje een zeurkous, maar we hebben weer een bomvolle lijst en heel weinig kletsers... Of ben ik dan zo'n pietlut?
Haha misschien door de feestdagen ofzo..? Drukker dan anders? Ik weet t ook niet Ik duik zo mn bedje al in.. slaaap lekker allemaal!
@smnee vind wel dat je beetje gelijk hebt.. maar even wachten denk tot weekje na feestdagen.. zijn natuurlijk rare twee week geweest
Sorry ... Feestdagen en vakantie samen dus inderdaad erg druk gehad! .. Veel gewinkeld voor de baby, dingen gehaald die we nog moesten: nieuwe camera en dat soort sullen en vooral van elkaar genoten en samen gezellig dagjes weg, omdat het straks allemaal anders is Inmiddels ook weer erg gezeur gehad met en om m'n schoonouders .. Word er psychisch helemaal moe van! Vandaag even een dagje voor mezelf gehad, naja; wasjes draaien, afwas doen bedden verschonen... En dt kost weer een hele dag omdat het zo zwart word allemaal "zucht" morgen lekker rustig aandoen! Zijn jullie allemaal de feestdagen goed doorgekomen??
Door de vak is denk ik iedereen erg druk en daardoor ook minder actief. Komt wel weer na de vak maar je hebt wel gelijk. @hier, niet veel te melden.
Hey meiden, Hier even zwaar ego! temp toch niet gestegen zoals het hoort.. dus vermoedelijk toch geen ei.. pfffft. Wordt er echt moedeloos van. Zo lukt het natuurlijk nooit. Moet mijn lichaam nu echt in dr steek laten?
Goeiemorgen meiden! @ MumL: Balen meis, zo rot dat het allemaal niet zo gaat zoals je verwacht. Hoop dat je toch gewoon een ei hebt gehad en dat het allemaal snel goedkomt! Dikke knuffel. @ Ly: Alles zit ook nog netjes binnen dus bij jou? Wij zijn indd ook nog lekker veel dingetjes samen aan het doen nu het nog kan...toch wel een gek idee dat dat zo anders is straks he, het begint nu pas écht goed tot mij door te dringen geloof ik. @ lily90: Welkom hier! En ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie. @ hier: Zo gezellig nog even met mn mams naar mn opa en oma in Zandvoort, de hond ophalen die daar oud&nieuw heeft gevierd (omdat mijn ouders...dus opa en oma to be weer eens de hort op waren om feest te vieren hihi). Nu maar hopen dat de kleine vandaag lekker blijft zitten, want het is toch 2x anderhalf uur rijden, zou onhandig zijn om dat me weeën te doen. Maar komt vast goed, ik heb niet het idee dat het vandaag zijn dag is... Fijne dag allemaal meiden!
Hey dames, @hier dezelfde krampjes en steekjes als een week geleden, zijn de hele week doorgegaan.... vanmiddag maar een ovutestje doen en hopen dat hij nu negatief is een posi ovutest is leuk maar niet 6 dagen lang. wie mogen er deze week testen ?xxx
liefvlindertje ik, ik ga straks testen in het ziekenhuis. gisteren verloor ik bloed, en ik heb verder geen bloed meer gevonden.. sinds vanmorgen begon ik in eens weer slijm te verliezen(sorry) dus ik mag nu testen bij me gyno. anders gaan ze kijken wat er aan de hand is. zeker omdat ik gisteren bloed verlorr geen slijm meer verloor dachten we dat hij wel door zou komen dus we zullen straks merken rest van de dames succes!!
@ Liesje88 en Dinges89: dank jullie wel! Hoop ook dat het snel raar is! @ Smnee: Dankje, zou ik ook op het lijstje kunnen. Zal zoveel mogelijk proberen mee te praten. Als ik net zoveel mee kan praten als dat ik er mee bezig ben, dan zal het geen probleem zijn! Heb net m'n handtekening aangepast. Lilly90, 22 jaar, ronde 8, NOD 21 januari @ Sammii: veel succes vandaag! Misschien een rare vraag (is pas m'n 2e post hier), maar wat ga je testen bij je gyno?
@dinges: ja die zit nog goed verstopt! Het is inderdaad bij mij ook net alsof het vorige week tot me doordrong van ojee dit kan allemaal straks niet meer: zomaar even hierheen of daarheen dus we zijn nog even goed aan het genieten bij jou ook alles nog rustig? @mumL: Aah meid, knuf! @ Alle nieuwe meiden: welkom, gezellig! @hier: weinig nieuws... Baby is volledig ingedaald dus kan weer normaal ademhalen.. Alles verder lekker klaar en af dus afwachten maar! Verder na de kerst weer gezeik gehad met mijn schoonouders, naja vooral schoonvader dus vandaar dat we ook de tijd samen extra nodig hadden gewoon om m'n mannetje een beetje op te beuren.. Die zat er helemaal doorheen! Gaat nu weer goed met hem, hij kan nu helemaal niet wachten ons kleintje te ontmoeten.. Hij vind het zo spannend en bijzonder nu alleen dat kleintje krijgt hem weer helemaal back on top ik weet t zeker! Hihi