Ik ben hiiiiiiiiiiiiiiier!! Whaaaah dames ik moet dit echt even aan jullie laten zien...ik ben lekker mutserig vanavond begonnen met slofjes voor de baby breien en heb er nu één af. Het lijkt nog op een slofje ook...trots!! Ga nu snel aan de volgende beginnen hihi...
Hee meiden.. ook ik ben jullie flink aan het verwaarlozen.. sorry!!! Ik heb op dit moment even wat anders aan mijn met mijn beste vriendin.. volgens mij heb ik jullie daar wel iets over verteld.. Morgen ga ik een weekendje weg met mijn ouders dus even lekker genieten!!! Lieve meiden.. al antwoord ik niet.. ik lees iedere dag en denk aan jullie!!!!!! Hoop t volgende week minder druk in mn lijf te hebben..
Hey dames, druk dagje gehad, voelde me vandaag beetje koortsig dus in bed gelegen haha mijn bezigheid van vandaag haha! Net even een ovutestje gedaan en guess what.... Knalpositief...... Zucht @liesje ik duim voor je @sammii ik duim ook op een positieve bloedtest voor jou!!!
Aaaaahhh wat super schattig... Als ik zwanger ben wil ik je wel betalen voor zo'n paar mooie slofjes hihi!
Sorry voor mijn geklaag elke keer over mijn ovutesten, wordt er gewoon zo gek en hopeloos van! Als jullie genoeg hebben van mijn geklaag mag je dat melden haha graag zelfs, heb soms niet door dat ik zo'n klaagmiep ben hihi!
Aaaaaaaarghh nee toch :'( shitterdeshit ik had goede hoop voor je meis! Balen zeg! Dan maar op naar een hele mooie nieuwe ronde waar je op je NOD toch echt 2 dikke strepen mag hebben! dikke knuf
Mijn naam is Shirley wordt over paar dagen 20 jaar. Dit is mijn eerste ronde en eerste kindje Volgens mijn biologische klok is mijn nod 5 januari. Maar volgens de banner hier beneden kan ik pas over 5 dagen testen. Dus boor mij is het een beetje verwarrend. Ik had gister al getest maar de test is negatief. Zolang ik nog niet ongi word heb ik nog wel een beetje hoop.
Ik heb nog wel een vraagje. Tijdens de ovulatie stijgt je temperatuur een halve tot een graad toch? En als je eitje bevrucht is blijft de temperatuur nog steeds zo hoog toch? Want de mijne is gezakt >.<
Goeiemorgen allemaal! Weer even snel een beetje bijgelezen. Helaas niet allemaal goed nieuws, ongi geworden, nega test! Balen! @ Sammi: spannend!! 'k hoop met je mee op een positieve uitslag!! @ Shirleymommy, welkom, hoop dat je snel zwanger mag zijn. Ben hier zelf ook pas dus durf geen antwoord te geven op je vraag. Maar als ik zo een beetje mee lees denk ik dat er hier genoeg meiden zijn die er antwoord op weten. Lees in elk geval wel mee, want met ingang van dit jaar hebben we ook de ovu testen en temperatuur hulpmiddeltjes in de arm genomen, hopen dat het helpt!
@liefvlindertje: heb net ff gegoogeld, maar er bestaat een forum van juli dit jaar hier, waarbij andere zwangere vrouwen ook een positieve ovulatietest hebben! Hoop voor je dat dat bij jou ook zo is!! Ps. welke ovulatietesten gebruik jij?