hoi meiden, eerst en vooral smnee sorry! Weet dat je post niet slecht bedoeld was. Was beetje sjagi! Was net naar de kapper geweest en ze hadden het spuuglelijk geknipt! En daar wordt ik sjagi van en dan las ik zoiets an dacht ik. Ooh, nu is het nog mijn eigen schuld dat ik geen ei krijg .. Maar snap dat je het zo niet bedoeld Dus echt mijn excuus!! Liesje Neee!!! Pfft, zo oneerlijk Dikke knuffel! Gaat het een beetje met je? Iss Ook voor jou geen goed nieuws! Pfft, zo frustrerend elke keer weer Dinges Waaw, wat schattig!! Je kleintje zal geen koude voetjes hebben! Ik denk als ik zwanger ben, ik ook ga leren brijen. Nu kan ik het nog niet ly Zo lekker dat je het allemaal klaar hebt!! Nu dus echt gewoon nog wachten!! Lief vlindertje En en en en?? nieuwe meid ( shir...) even je naam kwijt Welkom! En inderdaad, als je zwanger bent, blijft je temp normaal gezien hoog! Verder heerlijk geslapen en heeft mijn humeur wat opgekrikt! Wel knallende rugpijn BAH!!
Lief vlindertje, aah nee! Balen Ik zou eventueel eens naar de dokter bellen.. Want het zou kunnen dat je eitje het moeilijke heeft met springen. Temp je ook? En hoe zijn je cyclussen andere keren?
Nee ik temp niet, en mijn cyclussen zijn altijd vrij regelmatig... 28/30 Ik wil echt niet met de dokter bellen, heb echt een klotedokter pffffff Maar ik heb ook al zeker een week lang een soort van messteken rechtsonderin mijn buik..... Kan dat komen omdat mijn ei niet wil springen..... Nog 5 dagen tot mijn nod, tenminste als mijn cyclus nog normaal loopt pfffff
Mmh, dat weet ik niet! Heb ik nog nooit gehad. Maar als ik het mij goed herinner heeft love daar ook wel eens over geklaagd dat ze zo'n pijn had.. Dus misschien moet je eens met haar ten rade gaan Ik ben zeker dat ze jou zal willen helpen!
welkom Shirley.. ik ben ok Shirley.. haha grappig. Dinges. wat leuke slofjes echt.. Vervelend dat je test negatief is lief vlindertje @hier.. Mijn oma ligt momenteel onder het mes. haar nier word verwijderd. Dinsdag mag mijn moeder een operatie ondergaan aan een ader in haar hals. opzich niet zo moeilijke operatie maar de kans op nog een beroerte is aanwezig. niet fijn dat op dinsdag is. ik heb toetsen namelijk de laaste van mijn opleiding. 14 jan mijn map inleveren.. ik ben wel blij dat ik dan klaar ben. Helaas door dat Studiegeld stopt moet ik ook stoppen bij de sportschool waar ik mij best op mij gemak voel. alleen zijn ze erg duur 42.50 p/m dus nu ga ik naar andere die goedkoper is 10.euro p/m daluren ik heb toch tijd stad. hmm ik heb zwaar vermoede dat deze rond ook niet raak is. omdat ik wel weer een aantal puisten krijg. maar kan dit ook als je zwanger bent? fijne dag
@mum ja t gaat wel.. baalde eerst giga maar nu gaat wel. Ook omdat beetje had verwacht dat in de nacht ongi zou worden. Zo ging vorige maand ook. @shirleymommy welkom zoals gezegd is hoort je temp hoog te blijven als je zwanger bent. Weet niet hoeveel dpo(days past ovulation) je bent? Want tot 10 dpo kun je als ik t goed heb een innesteling hebben en daardoor kan t ook kort zakken en daarna zal t weer stijgen.. @hier echt ongi buikpijn en al blegh..
Meiden wilen jullie even bij mij nieuwe topic kijken : ovulatie en zwangerschapstesten - echte tuurders!! Ik ben helemaal hyperactief nu!!!!! Zou het dan eindelijk......
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/296333d1357303441-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-18-img_20130104_014146.jpg mijn test van net!!!!!
Zie heeeeel vaag iets.. maar durf nog niet te juichen hoop dat t over een aantal dagen duidelijker is..
He lief vlindertje, ik tuur maar niet mee heb slechte ogen. wacht even 3 dagen en doe hem op nieuw ik ben nog steeds niet ongie.. zucht.. wat een ellende dit.. het frustreert me helemaal weet echt niet wat ik moet doen
@ihvj: jeetje, sterkte vandaag, operaties brengen altijd risico's mee dus spannend zeg! @liesje: balen meid! hopen dat je je snel beter voelt! @liefvlindertje: ik zie iets heeeeeel vaags hihi spannend! Hier alles beetje onrustig... Slaap slecht zo gemiddeld 5 uurtjes per nacht en dan heb ik geluk dat ik vanochtend van 8 tot half 11 weer heb geslapen ik ben echt helemaal kapot! mijn mannetje is super netjes en schoon (obsessie) en we zouden onze grote schoonmaak doen vandaag maar hij zei dat ik maar lekker moest blijven liggen tot wanneer ik wilde en dat ik vandaag niks hoef te doen maar straks even het wasje ophangen en de wc's even schoonmaken en de vaatwasser uitruimen nou dat moet me vast lukken tussen nu en 23:00 vanavond toch?!
Hier dan echt de laatste foto anders maak ik mezelf gek! Een foto in het negatief, dan zie je hem wat beter denk ik!
In negatief zie ik ook "iets" maar durf het nog even niet om je te feliciteren.. hopelijk kan ik dat over een paar dagen toch doen