he lief vlindertje, door negatieve zie ik hem, juist helemaal niet meer. je ziet 1 hele mooie streep en andere helemaal niet wacht nog even 3 daagjes. hoelang ben je al over tijd of dat ben je nog niet? spannend.
Nee 9/10 jan pas mijn nod haha! Maar omdat ik al 8 positieve ovulatietesten had deed ik maar eens een zw testje haha
Toekomstige Jonge Mama's! Bekijk bijlage 296372 Bezig voor een baby.♥ *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 7 januari *Liefvlindertje, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 9 januari *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 10 januari *Yasminn, .. - ronde 6, 1e kindje NOD 13 januari *MumL, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 15 januari *Lilly90, 22 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 21 januari *Smnee, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 30 januari *Liesje88, 24 jaar - ronde 8 na vmk, 1e kindje NOD 2 februari *Prisje22, 22 jaar - 1e kindje NOD onbekend *Soeee, 21 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD nog onbekend *xxLove, .. - ronde 16, 1e kindje NOD onbekend *Meiss, 23 jaar - ronde 1 na vmk, 1e kindje, cyclus van slag *GiGi01, 21 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 2 december *Beebiestar, 21 jaar - ronde 6, 1e kindje NOD 24 december *S04006, 20 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 25 december *ISS88, 24 jaar - ronde 7, 1e kindje, NOD 4 januari 16 ladies trying to conceive... [COLOR=#e3755]Nog niet bezig met zwanger worden.[/COLOR] *Maxellera, 20 jaar *Krista1990, 22 jaar - voorlopig even pauze *Amazing, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Deetje, eerste kindje. uitgerekend op 18-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *UmmA, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Eulalia, eerste kindje. uitgerekend op 06-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *MamaAnnelies, tweede kindje. uitgerekend op 18-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Myhiro, eerste kindje. uitgerekend op 26-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Mediq22, eerste kindje. uitgerekend op 18-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE 9 pregnant ladies! 2 boys & 0 girls & 1 surprise! LET OP: Wij kunnen niks verplichten, maar stellen het op prijs als je moeite doet om een beetje te kletsen. Deze lijst is er, zodat alle info van alle kletskoppen bij elkaar is... (Alleen jezelf op de lijst willen, heeft dus geen enkele zin ) Als de nieuwe meiden op de lijst willen dan graag even laten weten, en als ik iets verkeerds heb graag ook even melden... ♥
MumL i know Liefvlindertje ik zie ook wel wat. Ik zou ff geen testen doen de komende twee dagen? En dan maandag of dinsdag weer een kv2v5 doen, misschien is je ei eerder geweest? Spannend!
En ehh, ik durf het haast niet maar ik ga voor de laatste keer zeuren. Sommige meiden op de lijst zijn voor het laatst in november online geweest op ons topic... Wat doen we daarmee? Ik vind het lullig om iemand zo 'eruit' te zetten... Maar zo heeft de lijst mijn inziens geen waarde
Misschien even met naam en toe naam noemen.. net zoals ik toen had gedaan in t vorige topic. Of n pbtje met een waarschuwing?? Dan hebben ze in ieder geval de kans om eventueel met uitleg te komen of zelf te zeggen dat ze van de lijst willen. En als er dan binnen een week niet geantwoord word ofzo dan in ieder geval van de lijst.. dan heb je diegene in ieder geval de kans gegeven ja..
Naar aanleiding van mijn zeuren hier een lijstje... Degene hierop hebben al een poos geen berichten meer gestuurd, vind het lullig om te zeggen maar ik haal jullie van de lijst af... Als jullie er weer op willen geen probleem, maar ik vind het wel fijn als de lijst ook een beetje waarde toevoegt S04006 Eulalia Soeee Prisje22 Gigi01 Beebiestar Wolfje89 Deetje Krista1990
Toekomstige Jonge Mama's! Bekijk bijlage 296399 Bezig voor een baby.♥ *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 7 januari *Liefvlindertje, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 9 januari *Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 10 januari *Yasminn, .. - ronde 6, 1e kindje NOD 13 januari *MumL, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 15 januari *Lilly90, 22 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 21 januari *Smnee, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 30 januari *Liesje88, 24 jaar - ronde 8 na vmk, 1e kindje NOD 2 februari *xxLove, .. - ronde 16, 1e kindje NOD onbekend *Meiss, 23 jaar - ronde 1 na vmk, 1e kindje, cyclus van slag *ISS88, 24 jaar - ronde 7, 1e kindje, NOD 4 januari 11 ladies trying to conceive... Nog niet bezig met zwanger worden. *Amazing, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN! *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING! *UmmA, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *MamaAnnelies, tweede kindje. uitgerekend op 18-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Myhiro, eerste kindje. uitgerekend op 26-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE *Mediq22, eerste kindje. uitgerekend op 18-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE 6 pregnant ladies! 1 boy & 0 girls & 1 surprise! Als de nieuwe meiden op de lijst willen dan graag even laten weten, en als ik iets verkeerds heb graag ook even melden... Wanneer je (weer) op de lijst wil, even in je berichtje melden, we zien je wel graag terug hier ♥ Lijst opgeruimd....
Sammi: Aaah bah @Smnee: vind het niet zeuren hoor, het is nu in ieder geval duidelijk en je hebt groot gelijk.... Jammer dat er zoveel meiden zijn van na oude groepje die niet meer actief zijn Hier vanavond beetje bloederig slijmverlies gehad, verder geen pijn ofzo tenminste niet meer dan anders..... Raar hoor! Zijn er nog nieuwe meiden die ik gemist heb zoja: welkom meiden! X
De reden dat ik mezelf niet op de lijst ´wil´ Is dat ik niet weet of ik constant online zal zijn, of zin heb om overal te antwoorden, haha niet verkeerd bedoeld overigens.. Ik ben vaak vooral een meelezer, en reageer eens in de zoveel tijd.. Maar ik denk inderdaad ook, dat als je ze een week de tijd geeft na een pb'tje ofzo, dat je dr na wel recht heb om ze eruit te halen
Ik duim echr voor iedereen hier. Ik word zelf echt gek dat ik symtomen heb maar nog steeds geen positief test. Maar ik denk zelf dat ik eigenlijk niet makkelijk zwanger kan worden want mijn schildklieren werken te snel. >.<
hoi meiden! @smnee, ik vind ook dat je gelijk hebt hoor, vond het ook al vervelend! @sammii, a jammer meid ik had het zo gehoopt voor je. Wat hebben ze dan gezien denk je? @shirleymommy, welkom! Om op je temp vraag te antwoorden. Inderdaad na je ei stijgt je temp heel duidelijk. Bij mij was dat bijvoorbeeld van rond de 36,5 naar 36,9 graden. Als je niet zwanger bent daalt je temp terug, ongeveer een dag voor je ongi wordt naar de eerste temp. In mijn geval zou dat dus terug naar de 36,5 geweest zijn. Ik heb mijn temp nu maar 1 maand kunnen bijhouden maar vond het zeer leerrijk! Geen getwijfel of men ei wel zou gesprongen zijn en wanneer, want het was heel duidelijk eens ie gesprongen was. Ik zou het iedereen aanraden die een moeilijke cyclus heeft. Mijn tempkaartje staat in men banner. @liefvlindertje, ik zie ook vaag iets op je test hoor! Hopelijk binnen enkele dagen een duidelijker streepje!! Ik duim voor je hoor