Dat wachten is verschrikkelijk he! Ben heel benieuwd! Succes morgen beebiestar, ik ga ook slapen welterusten!
Wauuuuw dames, wat hebben jullie veel gekletst, heerlijk! MumL, wat shit dat je je zo rot voelt zeg Hopelijk helpt het om er met iemand over te praten. Hahaha, ik herken het helemaal, je buik uitzetten voor de spiegel. Ik word soms zelfs wakker met m'n handen op m'n onderbuik, pfffff Tijd om te slapen, morgen om 06:00 uur de wekker. Zit morgen van 08:45 uur - 19:45 uur op school. Bah! Slaap lekker dames!
@ MumL ik snap je helemaal meis! Het is ook allemaal niet niks .. en dan gaat het ook nog eens allemaal niet zo snel als we zouden willen! Ik heb ook wel eens tegen vl gezegd, het maakt me niet als het nog een jaar duurt, als ik maar zeker zou weten dat het werkt! Dat het kan en dat alles het doet.. Ik hoop dat je ha je kan helpen! Al is het maar dat je je niet meer zo gestresst voelt.. het moet toch juist iets moois zijn.. een kindje maken.. en wijopen er allemaal als een stel gestressde kippen bij! Ik denk dat we allemaal maar naar Engeland moeten verhuizen.. daar ben je ineens 3 dagen overtijd .. @Umma whaa!! Spannend!!! Ben zo benieuwd.. dat je nog kan wachten zeg.. ik zou echt gelijk morgen testen.. al moest ik me plas er tot 3 uur s middags voor ophouden zou ik het nog doen hahaha..
Herken ik wel meis! En bij mij is t best duidelijk wanneer mijn ei was en nog denk ik.. heb ik wel op de goede dagen gevreeƫn.. heb ik wel goed mijn temp opgenomen.. Zo onzeker over alles.. idioot eigenlijk, maar je hoort zoveel verhalen om je heen van mensen die in de MMM zitten.. je wens is gewoon zo groot.. Maar we komen er wel! Alllemaal krijgen wij ons mooie wondertje.. Maar al met al kan t ontzettend slopend zijn.. een kindje maken..
Goedemorgen dames! Umm, spannend joh! Ben ben benieuwd! Tijd voor nog een zwangere dacht ik zo! Wat gaan jullie doen vandaag ladies? Ik een dagje college van 11 uur lang. Lucky me!
Goeiemorgen dames Ik vandaag mn presentatie en dan lekker klaar vandaag om kwart voor 11 heerlijk, dan komt mn lieve vriendinnetje die toevallig 22 weken zwanger is super leuk!!! Misschien test ik straks wel, jullie horen t wel. Dikke kus en succes vandaag xx
Mediq je hebt ook wel gelijk.. Maar ik kan het gewoon niet tegenhouden.. Ik ga lekker relaxen, mijn eerste client heeft afgezegd.
So dames jullie hebben een hoop geklets. Ik heb alles terug gelezen maar weer niet waar ik nu op me reageren Hihihihi. @ umma, spannend meid, ik hoop het echt voor je! @ babiestar, welkom, heerlijk lekker vroeg klaar ben je ik helaas niet. Reageer later zit nu in een overvolle trein vertraging.
@umma: spannend ik had ook gelijk getest, Vind het knap dat je tot vrijdag kan wachten pff 11 uur lang mij niet gezien hahaha ik ben de aankomende weken van de verhuizingscomissie of zo haha afgelopen week al een leeghaling gedaan en aankomende weken een verhuizing dus alles uitzoeken, inpakken, verhuizen en weer uitpakken pff en alles wat niet mee gaat op marktplaats zetten en anders over paar weken na de kringloop. en ondertussen ook ons eigen huis over de kop omdat we ook wat nieuwe meubels krijgen/hebben dus al vanaf 7 uur in huis bezig, Maar nu eerst koffietijd en als het mee zit ook nog een paar dagen buitenhuis werken
Goedemorgen dames, Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed, heb m'n misselijkheid weer onder controle, m'n oppasjongentje kon z'n grote boodschap niet meer inhouden toen die in bad zat, en kwam iets te laat met de mededeling dat hij moest Hihi. Zijn er al meiden op zoek naar hun ei? Liefs.
Hee meid, heb je al een afspraak kunnen maken bij de huisarts? Heel begrijpelijk dat je je zo onzeker voelt en daarom ook goed van je dat je met iemand gaat praten die je echt kan helpen.. M'n moeder gevoel begon toen ik een jaar of 18 was, m'n moeder was ziek geweest en toen begon het eigenlijk... Maar ben wel blij dat ik toen niet zwanger ben geraakt. Liefs.
Goeiemorgen meiden!! JIPIEEEEEE! Temperatuur is eindelijk gestegen. 36.8! We zijn er nog niet, maar het gaat al de goede weg op! ( Sorry, moest het even kwijt). In ieder geval ook afspraak met mijn gynaecoloog gemaakt, daar voel ik me beter bij en ik hoop dat ze me beter zal kunnen begrijpen 4 December mag ik gaan. umm TESTEN!!!! Echt, dat moet je vandaag nog doen hoor! Klinkt super goed! Mediq Inderdaad, daar beschrijf je het goed! Als ik zou weten dat alles oke is en dat we gewoon kunnen zwanger worden ( zou het op papier moeten hebben staan). Dan mag het van mij gerust wat langer duren. Het zou wel telkens een teleurstelling zijn, maar dan kan ik toch al zeggen, het komt wel! Maar nu heb ik dat gevoel dus nog niet! babystar Succes met je presentatie en veel plezier met je vriendin! Meis Zo, druk druk! Soe 11 uur? Dat vind ik echt onverantwoord. Wat verwachten ze , dat je na die 11 uur nog iets gaat opsteken? ZUCHT!
hahaha aawhh arm mannetje! zeefnetje erbij en drollen vangen bleeegh!! veel succes vandaag Soeee je hebt gelijk meis! lekker relaxen (en je temp is wel gestegen tov gisteren ) nu hopen dat hij blijft stijgen! @hier alles rustig, ik ga lekker een stuk met de hond lopen en voor de rest beetje huisvrouw spelen.. wassen, strijken, bed verschonen.. geen zin, maar morgen vast ook niet dus kan het beter gewoon nu doen
hahaha jeeh!! nu hopen dat hij zo hoog blijft!!! jippiieeeee en een afspraak bij de gynaecoloog! helemaal top het gaat goedkomen meis, echt waar! dikke knuffel!
Krista; aah gedver haha fijn MumL dat je een afspraak hebt. hoop dat de gyn je kan geruststellen... Mediq; ja klopt! ben benieuwd of ik echt de 19e ongi word.. dan zou ik misschien een laat ei hebben, en een kortere lf maar helemaal zeker weten doe ik het dan natuurlijk nog niet