Lilly90, ja je moet je basale temperatuur meten. Dus meteen als je wakker word, en nog niet uit bed bent geweest. Myhiro, fijn dat je mannetje zoveel doet ik hoop dat je je snel beter voelt Ikkehouvanjou, ik zou een kv2v5 proberen. Cb heeft veel hcg nodig
Het is bij iedereen verschillend. Er zijn vrouwen die 6 dagen voor de nod al positief testen en er zijn ook vrouwen die pas 14 dagen na nod positief testen.
@ Ikkehouvanjou: Zou indd niet met Cb testen, eerder met kruidvat of trekpleister oid, die hebben veel minder hcg nodig om positief te testen. (en eerlijk gezegd zou ik al helemaal geen Predictor gebruiken, die dingen zijn echt te vaak in de war, zowel positief als negatief). Spannend hoor meis! @ Myhiro: Hopelijk voel je je snel beter meid! Heb je al geprobeerd wat te eten (bijvoorbeeld een crackertje ofzo) voor je uit bed komt? Dat hielp bij mij soms wel wat. En elk uur kleine porties blijven eten, zodra je steeds wat in je maag houdt ben je vaak minder misselijk. En als het echt niet uit te houden is kan je ook altijd nog langs de huisarts gaan, die schrijven van vaak emesafene voor, mag je gewoon tijdens de zwangerschap en schijnt heel goed te werken tegen de misselijkheid. Sterkte ermee iig... ik weet heel goed hoe vervelend het kan zijn! @ Lily90: Heb eigenlijk geen idee of ie eerder komt... vind het moeilijk om daar wat over te zeggen, heb er niet echt een gevoel over. Maar ik zou het wel fijn vinden als ie wat eerder is hoor... het begint me stiekem wel een beetje op te breken nu, hoezeer ik ook geniet van mn buik, zo zou ik hem eigenlijk ook wel weer kwijt willen, heel dubbel! En ik ben gewoon zo benieuwd hoe die kleine man eruit ziet!!
ikhouvanjou@ spannend ik duim voor je hopelijk dat gewoon nog positief word liesje@ anders gewoon even je dokter bellen als je niet vertrouwd een bloed test is zo gedaan
@ihvj nou meer klussen is vast geen straf toch maar natuurlijk wel balen van de nega test @sammi ik wacht even af wat mn temp de komende dagen doet en als zo blijft dan ga ik denk ik woensdag of donderdag testen.. Want heb nu helemaal niks meer.. ook geen bruin verlies. Dus dat is vandaag drie druppels geweest en nog n heeel klein beetje bruin..
Meiden daar ben ik weer had een drukke dag vandaar! Vandaag mijn 10e positieve ovutest..... Joepie lekker duidelijk haha ik ga kijken of ik morgen kan en wil testen en anders wacht ik woensdag af..... Die witte testen maken me zo onderhand erg depri en het is elke keer zo'n teleurstelling slaaplekker meiden, ik moet morgen weer vroeg op, vakantie is voorbij dus weer lekker naar school. dikke kus
Heeey meiden! sorry sorry sorry. Ik heb jullie zwaar verwaarloosd. Ben echt ruim dik een week of langer hier weg geweest wat erg *schaam* *schaam* Hoe heb ik het vol kunnen houden?? hahah Heb het zo ontzettend druk gehad met van alles, van alles gebeurd noem maar op, maar vanaf vandaag klets ik weer met jullie mee hoor en ga ik het weer bij houden. Heb wel alles door geven vanaf het moment waar ik gestopt was dus heb alles gelezen waardoor ik op ge hoogte ben gebleven, alleen is het teveel om op te antwoorden Zie dat een aantal meiden ongesteld waren geworden wat jammer zeg, hoopte zo dat ik mooi nieuws hier zou lezen.. we hebben nog een heel nieuw jaar voor ons, maar ik hoop natuurlijk dat we al snel in het nieuwe jaar allemaal zwanger mogen raken natuurlijk Ik heb vanmiddag een kinderwagen/buggy gekocht ben er zo blij mee hihi.. altijd al graag willen hebben deze ! (Heb hem gekocht voor de oppaskindjes allemaal) Heb er nu tegenwoordig zoveel van groot naar klein dus altijd handig om het in huis te hebben en dat voor 125 euro compleet hihi, en mocht ik zwanger raken gaat die maar mooi naar mijn moeder heen hihi.. Nou meiden ik ga gauw slapen lig al in bed, vl naast me! Doe het allemaal rustig aan he & nog allemaal de beste wensen hier! Oud&Nieuw was helaas voor ons dit jaar niet zo mooi.. ik zal het wel vertellen Liefs, xx ps. nog een foto van de kinderwagen Bekijk bijlage 296964 Bekijk bijlage 296965