Hm.. Na de rare echo´s van de laatste tijd, en de doorverwijzing naar het ziekenhuis 30 Jan. ben ik toch eens na gaan denken over mn rare echo. Gister liet ik een vriendin die echo zien, ze zegt, Huh is dat niet een vleesboom..? Nu ik nadenk over de vragen van de VK, en het feit dat ik na 1 MK al naar de gyn in het Z'huis moet(ook voor bloedafwijking) denk ik wel dat mn VK hierop doelde.. Nu dus nog minstens 3 weken in spanning zitten..
@ly1, aaa super schattig en lief van je man! @IS88, ZA lijkt mij ook super mooi. Maar zou zelf niet gaan als ik zwanger was. @ Nathalie, Hmm nou hoop dat je meer duidelijkheid krijg de 30ste, en probeer niet te veel te stressen. ik weet niet in hoeverre het erg is een vleesboom te hebben. @hier, ben op stage, map is af yeaah morgen inleveren maar en duimen voor een GO. voor de rest wil ik lkkr naar huis op de bank gaan hangen met een vette hap (slecht he ik weet). hihihiih
@liefvlindertje, IDD lastig. Ben weer in zo een bui dat ik denk zal ik even testen. maar 4 dagen voor NOD is te vroeg. maar komt ook door al die verhalen van mensen die ruime tijd voor nod posi testen. Dames, wat zal ik doen gewoon testen straks thuis. Ik denk nu ook als ik zwanger ben moet die posi zijn, ben weer lkkr zenuwachtig aan het doen.
Ik ga straks de test halen. Vind het zo spannend. Ik denk niet dat het raak is bij de eerste ronde al.
@shirleymommy. spannnenddd!! Je weet maar nooit, hoor zo vaak dat t de eerste ronde raak was. mijn duimen draaien voor je!!!
Zo te zien is het een predictor test..... en predictortesten zijn niet te vertrouwen. "Bij mijn vorige zwangerschap had ik op de kv 2v5 echt een knaller en op predictor, negatief.... even snel nog een andere kopen
En ehhmm als ik nog eens goed kijk, lijk ik een tuurlijntje te zien....! toch even naar de kruidvat, of etos en even de 2 voor 5 euro halen, die zijn supergevoelig!
@dinges aaa lijkt me zo fijn dat je zelf kousjes en mutsjes kan breien! Zou ik ook wel willen doen. Is het heel moeilijk? Ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten beginnen Wat lief dat je cupcakjes maakt voor je ouders! @Ly1, oh wat schattig van je man, zou die van mij ook nog doen hihi leuk he als ze zo meeleven met je! Ik dacht net 't zelfde, zag ook een lijntje!! Ligt misschien aan de foto? Ik zou ook naar kv nog snel halen, die zijn heel gevoelig. Mijn test was dag voor NOD al knal posi
3de dag overtijd. . probeer me zelf van de testen af te houden lukt nu wel aardig.. als goed is maandag weer testen op aanraden van huisarts... maar hebben jullie dat ook ( gehad ) hele dag willen eten. en na avond eten giga maagzuur hebben.. en misselijk gevoel. tot ik in slaap val. werd vanmorgen wakker met trek om 6.30. heel raar dat heb ik nooit.
dat heb ik altijd als ik er teveel mee bezig ben haha Onbewust ben je er teveel mee bezig, en dan kan je je indd misselijk voelen e.d. je lichaam concentreert zich op elk klein dingetje wat je "voelt". Sorry meis hihi! maar hoop dat het bij jou iets goeds betekent!
buikpijn ook? hele dag door. zelfs onder sporten , ik denk niet steeds aan. , ik zet in mijn hoofd steeds afwachten maar.
Dames hij was toch niet omo-wit!!!!!! Ik dacht dat die streep door de licht in de badkamer kwam. Toen had ik nog een keer in de woonkamer gekeken. En jah! Ik ben niet gek!!!!
Nee hoor meid, zei het daarnet al, ik zie 'm ook! Zou als ik jou was in kruidvat de twee voor 5 halen. Die zijn heel gevoelig en duidelijk! Als je zwanger bent zal die zeker ook posi zijn. Meid, ik hoop het voor je maar ik denk dat je zwanger bent hoor!
He meid, ik herken heel erg wat je zegt. Ik had de eerste week van mijn zwangerschap (vanaf 12 dpo ongeveer) ook veel last van maagzuur. Ook meer honger, maar kan minder eten. En naja nu ook verschrikkelijk misselijk elke dag Wil natuurlijk je hoofd niet op hol brengen, je weet ook wel dat het niets HOEFT te betekenen ik deel alleen maar mijn ervaringen en hoop op goed nieuws voor je!
Shirley.. hoeveel dagen ben je overtijd dan? @ hier.. ik zal morgen dan nog 1 test wagen. met ochtend urine. dan slaapt vl toch nog mooi!..
@ Shirleymommy: Lijkt indd wel een positieve test, maar als het een Predictor is zou ik indd morgen nog even met een ander merk testen, heb wel eens een artikel gelezen over hoe onbetrouwbaar die Predictors zijn, zowel negatief als positief (zelfs mannen en kraanwater konden positief testen met die dingen). Maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd vanaf deze kant, spannend hoor! @ Myhiro: Nee joh is helemaal niet moeilijk vind ik, ik heb vroeger op de basisschool leren breien (zelf sokken met 4 breipennen), ik moest weer even inkomen maar nu ga ik weer als een trein. Als je het wil gaan proberen moet je maar eens op youtube kijken, daar staan heel veel tutorials hoe je kan leren breien en ook makkelijke patroontjes voor sokjes en mutjes. Zo even cuppies naar paps en mams brengen, ze zijn niet echt mooi, maar wel erg lekker gelukkig, chococuppies met mokkacreme-toef!