Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik ben 1 dag overtijd :) ik testte 6 dagen voor nod nog negatief.

2. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    alle dames hier

Dankjewel meiden voor jullie advies! Ik heb nog eentje van predictor liggen. En ik haal morgen (als ik tijd heb) nog eens een test bij de kruidvat 2v5.

Ik hou jullie op de hoogte.

3. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Nee hoor je ziet m wel! Volgende x sochtends doen dan knalt hij beter want je urine is dan nog geconcentreerder met hcg! Hoe voel je je??

4. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Maagzuur word inderdaad vaak erger als je ligt echt heel vervelend! Wat bij mij helpt is een kopje lauw-warme melk een slokje cola of een beetje vanille vla eten misschien helpt dat je een beetje?

Wachten is altijd rot ... :( nog eventjes volhouden meid!

5. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    @Shirleymommy Spannend!! Ik zie inderdaad ook een licht streepje. Fingers crossed, hoop dat je morgen een positieve kv test hebt!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Toekomstige Jonge Mama's!

Bekijk bijlage 297646

Bezig voor een baby.♥

*Mayo1990, 22 jaar - ronde 3, 1e kindje NOD 10 januari
    *Yasminn, .. - ronde 6, 1e kindje NOD 13 januari
    *MumL, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 15 januari
    *Lilly90, 22 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 21 januari
    *Smnee, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 30 januari
    *Liesje88, 24 jaar - ronde 8 na vmk, 1e kindje NOD 2 februari
    *ISS88, 24 jaar - ronde 8, 1e kindje, NOD 4 februari
    *xxLove, .. - ronde 16, 1e kindje NOD onbekend
    *Meiss, 23 jaar - ronde 1 na vmk, 1e kindje, cyclus van slag
    *ikkehouvanjou, 25 jaar - ronde 2, 1e kindje NOD 7 januari
    *Liefvlindertje, 20 jaar - ronde 8, 1e kindje NOD 9 januari

11 ladies trying to conceive...

Nog niet bezig met zwanger worden.

*Amazing, 20 jaar

...Zwanger ♥

*Dinges89, eerste kindje. uitgerekend op 21-01-2013 en in verwachting van een JONGEN!
    *Ly1, eerste kindje. uitgerekend op 31-01-2013 en in verwachting van een VERASSING!
    *UmmA, eerste kindje. uitgerekend op 19-07-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE
    *MamaAnnelies, tweede kindje. uitgerekend op 18-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE
    *Myhiro, eerste kindje. uitgerekend op 26-08-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE

5 pregnant ladies!
    1 boy & 0 girls & 1 surprise!

Wanneer je (weer) op de lijst wil, of ik heb iets fout gedaan dan graag even in je berichtje melden... 'Afspraak' is wel, op de lijst is meekletsen :)

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

zo, nu ga ik reageren :)

8. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Gezellig!

9. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    @dingess: wat super dat je dat kan en doet! Ik kan niet eens breien en ik kan helemaal niet iets maken want heb ik helemaal geen geduld voor jammer genoeg want het is allemaal zo schattig! Mijn mama gaat zelf een wiegovertrekje maken van een soort patchwork met banen vind het toch wel heel erg leuk als je zoiets hebt als aandenken iets wat je zelf gemaakt hebt hihi

Hoe voel je je verder ?

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sammi. aan de ene kant rot natuurlijk dat je ongesteld bent geworden, maar nu weet je wel waar je aan toe bent... en wat fijn dat je aan de clomid begint. ik hoop dat het goed zn werk doet! het is je gegund!

Dinges. leuk dat je zo enthousiast aan het breien bent! ik heb het eens geprobeerd, maar ik bak er echt niks van hihi. gefeliciteerd met je ouders, het zou wel leuk zijn als je nog ff een kleinkind kon geven :D hihi geintje hoor, laat hem zn tijd maar nemen hihi

Yasminn. dit gaan lange 4 dagen worden voor je :) spannend, ik hoop op het beste voor je!

IS88. ik pas je aan op de lijst! ik hoop dat 8 een geluksgetal is voor je meid. Zuidafrika lijkt me prachtig, maar ook onveilig. ik weet nog dat goede tijden een weekje in zuid afrika was, toen was ik helemaal om... maar ik vind het ook wel eng :)

LY1. aahh wat super schattig van je mannetje :) en fijn dat je me gezellig vind hihii

Nathalie. ik hoop niet op een vleesboom. ik weet zover niet helemaal wat de gevolgen ervan zijn, maar fijn is het niet. het is natuurlijk ook rot om nog 3 weken te moeten wachten.

Shirleymommey. predictor testen zijn niet helemaal te vertrouwen, ik zou morgen een kv2v5 proberen. als je zwanger bent, dan knalt hij morgen :) spannend meisje

ikkehouvanjou. ik heb dit ook regelmatig. het is echt om knettergek van te worden, wat die rotlichamen doen! waarom ga je maandag pas testen? je bent toch al overtijd? :)

Hier. niet zo veel, wachten op mn ei... ondertussen klussen natuurlijk, we houden om de dag aan. ik moet toegeven, dat ik wat ongeduldig begin te worden, ondanks dat ik weet dat het een jaar 'mag' duren. maar goed, we doen ons best maar weer;)

11. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Smnee: wij hebben ook om de dag aangehouden 7 maand, dat werkt volgens mij het beste hoor

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

dat denk ik ook. ik ben ook bang dat teveel 'teveel' word ;)

13. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Idd hopen dat 8 een geluksgetal is, hoewel ik vind 7 mooier dus hoop dat het jou geluk brengt :D

Valt mee hoe onveilig ZA is, vooral niet 's avonds alleen over straat gaan. Heb net een (blanke) kennis uit ZA gevraagd naar tips en de veiligheid dus ben benieuwd...

14. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    @smee . Mzorgen vroeg nog1 testen anders maandag weer, want dan nog niet ongesteld bel ik dokter vraag om bloedtest . waarom omdat ik ervaring heb met lage hcg .

15. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Jaah nog wel last van mn rug. En ik voel de steekjes in mn rechter onderbuik constant. Mn borsten zijn groter geworden. En ik heb GROTE honger. Ik eet normaal niet zoveel. Maar nu eet ik zkr 5 keer grote maaltijd per dag. Want ik heb heel snel weer honger ofzo.
    Misschien ben ik nog aan het ontpillen want dit is pas mijn eerste ronde.
    Maar ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben.

16. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @lilly90

Jaah hoop ik ook!

@smnee

Jaah ik ga morgen halen als ik tijd heb. Want ik hoorde ook geen goede verhalen over predictor. Maar ik moest zo erg plassen dus na het uitstappen van de trein ging ik snel maar de etos om de test te halen. Wou eigenlijk iets anders halen maar me vriend wachtte al in de auto en moest zo erg naar de wc dus snel gepakt zonder te kijkenx en kwam thuis, zag dat het verkeerde was.

Het valt me btw op dat hier jonge wannabe mom zijn. Ik ben zelf ook 20. Ik klets ook in andere onderwerp maar daar zijn meer de 30+ :)

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

thanks IS:)

Shirley hih heb je de titel van ons topic gelezen? ;)

ihvj, temp je ook? spannend hoor

18. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Je weet maar nooit meid! Door beginnende hormonen kan er veel veranderen maar ook door het ontpillen inderdaad.. Spannend hoor meis anders zijn jullie wel mega vruchtbaar hopen maar he ;) hihi!

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hey meiden.. hier behoorlijk verkouden en had iedere keer nog steeds klein beetje oud bloed verlies vanaf dag 3. Lijkt nu eindelijk over te zijn, alleen af en toe trekkend gevoel in onderbuik dus heb t idee dat er dan nog meer volgt..
    Temp is ondertussen normaal met 36.4/.5 dus daar geen zorgen meer over:)

@shirleymommy ik zie ook n vaag streepje. Morgen gauw kv halen:)

@dinges komt steeds dichter bij die bevalling:) super leuk dat je zo aan t breien bent geslagen:)

20. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Vervelend meid:(

Deel Deze Pagina