hier ook goed ziek geweest verkouden hoesten koorts hoofdpijn gelukkig nu weer wat beter alleen het hoesten blijft komen en gaan @ly: ja nog heel even en je hebt je kleine in je handen
Dat is juist waar ik me zorgen om maak. Eigenlijk hoor ik eerst met de ha te bespreken over dit want ik heb een te snel werkende schildklier. Ik ben juist niet zo vruchtbaar. Een stukje info van Schildklier en zwangerschap Ook met een te hard werkende schildklier is de kans op een zwangerschap klein. Hierbij is het risico op een miskraam of vroeggeboorte eveneens verhoogd als je toch in verwachting raakt. Je kunt zelfs een kind met aangeboren afwijkingen krijgen. Het is absoluut noodzakelijk om je eerst onder doktersbehandeling te stellen als je in verwachting wilt raken. Tijdens de gehele zwangerschap moet iedere maand gecontroleerd worden op de werking van het schildklierhormoon.
Ooh jeetje dat wist ik niet joh! Dus dan is het natuurlijk sowieso een hele spannende en enge tijd... Hopen dat alles goed komt meid en dat je je goed voelt
@shirley Ow dat is indd wel eng dan ja! Ik hoop op een goede en mooie zwangerschap, hoop natuurlijk dat je zwanger bent en blijft! @hier Nog geen duivels, wacht morgen even af, vanuit mijn stage even zw testen halen bij t kruidvat en dan thuis een ovutest doen mocht die positief blijven dan doe ik een zw test. Ben eigenlijk best wel zenuwachtig haha allemaal door die stomme ovulatietesten ! Slaaplekker alvast damesxxx
Ja het schiet op nu hihi ! Hopen dat jouw hoestbuien ook snel weet we zijn, vervelend zeg maar gelukkig dat de rest nu in ieder geval weg is Xx
liefvlindertje hopelijk is het raak meid. ik moet 4 feb weer ongesteld worden.. dus ik ben benieuwd of dat me lichaam dat ook werkelijk doet
Shirley slik je nu ook medicijnen voor je sk? En ben je onder behandeling van een internist of de huisarts? Heb zelf een te traag werkende schildklier
@IS88 nee dat is het probleem. Ik was half jaar geleden naar de ha geweest omdat ik extreem moe was. Enige wat ik deed was hele dag slapen. Alles wat ik doe raak ik uitgeput. Dus liet mn bloed prikken door mn schoonmoeder want ze is het hoofd van de bloedafdeling. Kreeg gelijk uitslag en met die uitslag ging ik dus naar de ha. Mn TSH stond 12.7 en de ha zei dat hij mij nog niet wilt behandelen omdat het nog niet op een gevaarlijke zone ligt (pas bij 15). Hij gaf mij alleen een flesje vitamine D mee die ik elke maand 1 ml moet innemen. Hij zei dat ik na 3 maanden trg mag komen voor een verdere controlle. Dus ik ging na 3 maanden trg, toen zei tie van jaah eigenlijk moet je half jaar vitamine D innemen voordat je de resultaat ziet. Dus ik moet binnenkort weer naar hem toe. Ik weet niet waar hij mee bezig is of wat hoj van me wilt. Ik denk eerlijk gezegt niet dat vitamine D mn schildklier hormonen gaan vertragen. Zuchtt @ alle dames Thanks dat jullie bezorgd zijn. Het gaat wel goed met mij alleen ik raak gwn heel snel uitgeput. Ik slaap vaak tussndoor in de klas haha.
Smnee, zou je mij van zwangerlijst af kunnen halen. Na 2 goede echo met een stevig kloppend hartje heb ik gister een 3e echo gehad en dasr op was helaas te zien dat net het hartje gestopt was met kloppen. We zojn er helemaal kapot van, zagen het echt noet meer aan komen na die 2 top echo's.. in ieder geval alvast bedankt
Nou dames hier de update! Vandaag ook weer vage streep te zien met een ochtend urine. Hij is wel duidelijker dan gister maar het is echt geen knal test ofzo.
Even een kv 2v5 doen predictor is onbetrouwbaar! Succes en wel even laten weten he! @hier vanochtend nog geen duivels, ben eigenlijk voor het eerst deze ronde super zenuwachtig, komt door al die positieve ovulatietesten...... Duimen jullie dat mijn duivels wegblijven... Vandaag stage dus weet niet of ik veel online ben! Kus en succes vandaag allemaal !