Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @lilly90

Dit is mn eerste ronde! Ik baal er flink van. Heb 2 keer gehuild vandaag. Hele dag in bed gelegen. Kan echt niet zo goed tegen de teleurstelling. :(

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hou er wel rekening dat het een jaar mag duren, en dat je net met de pil gestopt bent. Natuurlijk is het rot!

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Mamannelies: Jeetje meid schrok ervan. Wat heftig zeg. Heel veel sterkte hoor en ik hoop dat je er samen goed over kunt praten met manlief!

@Sammi: Ooh je bent nu ook voor de 2e keer begonnen met clomid? Hopelijk slaat hij aan! Ik heb ook veel geluk gehad hoor, had alleen last van behoorlijke opvliegers en af en toe zweetbuien dat ik het zo warm had, maar dat had gewoon allemaal met de hormonen te maken. Moet je nu ook van de week of binnenkort naar het zh voor een echo?

@ShirleyMommy: Wat jammer van de testen meid! Maar geef de moed niet op. Je zit nog in ronde 1 dus je nog net begonnen, misschien moet je lichaam ook wel een beetje ontpillen ;)

@Hier: Ben hier alweeeeer een paar dagen niet geweest. Ik ben zo druk geweest deze week en ik denk dat, dat nog wel even zo zal blijven. We hebben op het werk veel zieken dus ik val heel veel in. Daarnaast ga ik ook nog naar school en loop ik stage, gelukkig nog maar een half jaartje en dan ben ik klaar. Ik zal hier dus niet meer zo actief zijn als eerst helaas :(
    Want echt tijd heb ik daar niet voor, zodra ik wel tijd heb kom ik hier natuurlijk wel gewoon kijken en blijf ik nog wel meekletsen hihi :)

Vandaag gelukkig vrij tot vanavond dan, ik moet vannacht de nachtdienst weer in.
    Zometeen met vl samen de auto schoonmaken en boodschapjes doen & de rest weer ik nog niet haha.. & jullie?

4. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    @ Yasminn: Ja, lastig allemaal! Maar aan de andere kant, mocht het nu raak zijn*zucht*, dan ben ik/ zijn we pas begin oktober uitgerekend en rond de zomer dus pas 20 a 25 weken?! mijn nod is de 21e! Dus nog 9 dagen te gaan.. Voor jou morgen?! Spannend, hoe voel je je?

@ Sammi: ahh, ok! Weer iets geleerd(A). Hoop voor je dat het zonder al te veel bijwerkingen resultaat mag hebben!!

@ Shirleymommy: Das zeker balen! Weet ook nog wel toen ik de eerste keer nadat ik met de pil was gestopt ongesteld moest worden, je hoopt dat het direct raak is en voelt vanalles. Maar inderdaad, dat ontpillen schijnt dus wel echt te bestaan..

5. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @lilly, Ja, het is gwn wat lastiger plannen vind ik. Iedere wat als. Ja gaat wel ben beetje verkouden aan t worden. Keelpijn neusje dicht hoofdpijn. Ben ook beetje misselijk maar ligt dus aan verkoudheid. Ik heb geen pijne borsten zoals de meeste hebben. Voel niks eigenlijk. Ben bang dat ik gwn ongi word. @shirleymommy, Nooit meer die testen gebruiken idd! Begrijp je teleurstelling. Hopelijk ben je snel zwanger! :) @hier, voel me brak dus helaas ziek aan t worden. :( en hoop dat ik zwanger ben. Helemaal geen symptomen dus ben bang dat t niet raak is.

6. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    @ Yasminn: Ahh, dat zou wel erg balen zijn! Blijf voor je duimen! Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Zag jouw leeftijd volgens mij niet in het lijstje staan.

Wij gaan vanavond lekker samen uit eten, alvast omdat we binnenkort een half jaar getrouwd zijn, wat vliegt de tijd!

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @lilly, Ow wat leuk! Tijd vliegt idd snel. Ben onlangs al weer 24 geworden :) hoe oud ben jij! Ja ik hoop het ook meer kan ik ook niet doen. Morgenochtend maar testen.

8. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    @ Yasminn: ik ben 22 en woon sinds 1,5 jaar in brabant, vlakbij Eindhoven. Zijn er bij jou in je omgeving ook al veel meiden van dezelfde leeftijd die zwanger zijn of zwanger willen worden? Want het landelijk gemiddelde ligt geloof ik rond de 30 jaar!

9. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    684
    20
    18
    Hoi allemaal,

Mag ik hier ook komen meeschrijven? Ik ben 23 jaar en mijn man en ik zijn inmiddels al een half jaar bezig om zwanger te worden. In mijn omgeving zijn er niet zo veel mensen met dit onderwerp bezig dus het is fijn om met mensen te kletsen die in dezelfde situatie zitten!

Ik heb net pas een account aangemaakt dus ik moet nog een beetje uitzoeken hoe het werkt, maar ben van plan om hier regelmatig even te komen kijken!

groetjes,
    M89

10. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    haai love06@ nee dit is me eerste keer clomid en dan me 3e tablet vandaag genomen..:)
    ik mag de 18e jan terug komen voor een echo dus vind heel spannend. Ik heb echt helemaal nergens last van:D

iemand nog positief getest?

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @m89, Welkom! Succes met zwanger worden. @lilly, Ik ben 3 jaar getrouwd nu, en her kriebelde al een tijdje voor een baby. We wouden nog even genieten van t alleen samen zijn en wegens mijn studie. Ik was Zo naïef dat ik dacht het is zo raak. Helaas. In mijn omgeving ben ik bij de enige stel die nog geen kinderen hebben. 2 vriendinnen zijn onlangs bevallen, al zelfs voor een tweede. En de een na ander komt met t nieuws dat ze zwanger zijn.Ik hoop dat wij nu het leuke nieuws kunnen geven! :) Ik ben Ookal tante v.a me 17de dus genoeg mensen met ervaring en advies in mijn omgeving. Als je eenmaal besluit er voor een kindje te gaan, kan het maar niet zo snel mogelijk gaan.

12. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    @ m89: welkom! Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!
    @ Yasmin: dat laatste is zeker zo! Wel dubbel al die zwangeren, natuurlijk gun je het ze, maar hoe langer je bezig bent, hoe meer het frustreert dat nu jij niet eens aan de beurt mag zijn! Ik ben sinds mei met de pil gestopt, niet helemaal gepland, wilden we eigenlijk met onze trouwdag doen. Maar wist pas in juni dat ik in augustus via mijn werkgever nog een twee jarige opleiding kan doen. Dus ja, we zien wel hoe het loopt. Mocht ik (en dat hoop ik toch wel) zwanger worden als ik nog met die opleiding bezig ben, dan zien we op dat moment wel weer verder. Wanneer ga je testen? Ik duim voor je!!

13. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dames heb net getest, ik weet het niet maar er staat een tuurstreep op echt. Met t blote oog te zien. Maar hij is egt tuur en het is vandaag ne nod dag dan moet die toch duidelijker zijn. Ik weet her niet meer. Omg laat me aub zwanger zijn!

14. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hoe zet ik het hier! Het is wel heel vaag maar heb t nooit gehad. Omg dames ik shake eb ml slaapt, wil het pas zeggen als t zeker is.

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dames is er niemand??? Heb jullie echt nodig.

Bijgevoegde bestanden:

16. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hier nog een, Ik moet wel zeggen had gister super veel gedronken. Ik verwachtte altijd een super knal wil je zwanger. Kan ik hierop vertrouwen vinden jullie. Ik sta nog steeds versteld. In het echt is die wel wat duidelijker en hij was er ook binnen de tijd.

Bijgevoegde bestanden:

17. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    @ Yasminn: ik heb ook es een test gehad met een tuurstreepje, die was minder zichtbaar dan deze! Vind dit wel een positieve test!! Heb m'n mannetje ook laten meekijken en die was het met mij eens, positief! Hoop het zo voor je!! Ga je nog met een kruidvat test proberen?!

18. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Yasminn, ik vind je hartstikke zwanger hoor..!
    Mijne was met 2 dagen na NOD onduidelijker, dit is mis gegaan Maargoed .
    Ik zeg gefeliciteerd!

19. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee yasminn dit is gewoon een positieve test.
    je hcg moet natuurlijk nog wat groeien dus denk dat je gewon over 2 dagen nog keer moet testen en zul je zien dat die knal is;)

gefeliciteert meid!

20. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @lilly, Ik ben nog in shock en kan t nog niet geloven. Ga met een Cb testen. Lekker duidelijk zwanger of niet zwanger. Maar nog nooit eerder posi gehad. Spannend. In het echt is die wel meer knal. Ben ff overdonderd.

Deel Deze Pagina