@ Yasminn; spannend, je eerste echo. denk je dat je van het wachten af bent, nog een maand wachten voor je echo! Verder is je uitgerekende datum volgens mij de eerste dag van je laatste menstruatie + 40 weken. En de verloskundige/ huisarts bepaalt straks mede aan de hand van de groei en dergelijke geloof ik @ Smnee; ik temp net voor de eerste maand, maar als ik jouw tempkaartje zo zie heb je de andere maanden later je ei gehad? of lees ik het nu helemaal verkeerd!(a) @MumL; denk wel dat het een innesteling geweest zou kunnen zijn, heb hier hetzelfde, zat al een aantal dagen op 37,2, gister 37,0 maar vanochtend toch weer naar de 37,2. Ik hoop et zo! Wanneer is jouw nod ongeveer? Staat in je banner nog 6 dagen..?! Hier gisteren ook heel de dag wat steekjes in m'n buik en een rommelig gevoel, maar was geen honger. Hoop zo dat et nu raak mag zijn!!
@smnee ik denk dat je ei is geweest.. even afwachten wat er verder gebeurt @MumL sneeuw vind ik super leuk, alleen niet als moet werken haha.. mijn temp is nog niet echt omhoog gegaan. En vandaag duidelijk hoge bmm maar heb t idee dat gister vruchtbaarslijm had dus wacht t even af wat er verder gebeurt. En ja ik heb wel elke maand duidelijk n eisprong gehad anders was ik waarschijnlijk idd wel naar de ha gegaan.
@lilly, hoe was je temp deze ochtend? Die daling gisteren betekend nog geen ongi! Want hij zit nog steeds op dezelfde lijn als na je eisprong. Je hebt een tweede stijging gehad en dat zou innesteling kunnen geweest zijn. Klik eens in men banner op mijn tempkaartje, die was net zo. Ook met een tweede stijging en onmiddelijk erna lichte "daling"
@Myhiro; hij was vanochtend dus weer 37,2, evenals de 3 dagen daarvoor, dus hoop zo dat je gelijk hebt! jouw kaartje lijkt inderdaad wel een beetje op de mijne met die pieken en dalen! Zie dat jij inmiddels 8w3d zwanger bent?! Heb je al een echo gehad? Voelde jij je al "anders" voor je nod?
dankje meiden ik dacht het ook al, maar we zullen afwachten. lilly, nee rond dag 19 dus klopt wel hihi
@ mumL: in de zelfde sector, Kinderen het is vrijwilligerswerk maar voor de rest wil ik er hier niks over kwijt haha @Lilly dat klopt niet helemaal, dat gaat alleen op wanneer je een cylus hebt van 28 dagen en je ei op cd 14 dus je gaat uit van je eidag +38 weken(omdat 2 weken voor je ei je zwangerschap begint)
Ja wij hebben vorige zaterdag onze eerste echo gehad en alles was heel erg in orde! Ik voelde in de 2 weken tussen eisprong en NOD soms steekjes in mijn buik die anders voelden dan anders. Weet nog steeds niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar een beetje "branderig" denk ik... 3 dagen voor NOD kreeg ik last van brandend maagzuur en 2 dagen voor NOD pijnlijke borsten. 1 dag voor NOD testte ik al heel duidelijk positief met de 2v5 van kv. Jouw temp kaartje deed me inderdaad ook op die van mezelf denken, (met die 2e piek op 9dpo bij mij, bij jou op 6dpo) daarom wou ik effe reageren.. Kan zeker nog alle kanten op hoor, ik duim voor je!!
Hoi meiden! Lang geleden dat ik wat van me heb laten horen. Komt doordat jullie meer met zwanger worden bezig zijn dan ik, omdat mijn vriend en ik dus maar af en toe (en niet elke maand) kunnen klussen, waardoor ik soms dus ook gewoon niets te vertellen heb Even voor de meiden die pas zijn gekomen na mijn laatste berichtje hier: mijn vriend is half Nederlands en half Tunesisch, maar woont in Tunesië. We zien elkaar dus ongeveer 2 weken per twee/drie maanden, vandaar dat we niet zoveel kunnen klussen. Van 22 december tot en met 5 januari is hij hier geweest, dus we zijn flink aan het klussen geslagen. Hopelijk werpt het zijn vruchten af (letterlijk, hihi). Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen, is morgen mijn NOD. Ik ga morgen nog niet testen, aangezien mijn cyclus de laatste maanden verschilde van 21 dagen tot 38 dagen. Lastig hoor. Tempen enzo wil ik niet aan beginnen, krijg ik veel te veel stress van en dan maak ik mezelf helemaal gek denk ik. Het is dus afwachten geblazen! Ik houd niet van wachten Op 9 februari ga ik weer naar vriendlief toe, dus als het deze ronde niet is gelukt dan gaat we dan maar weer extra klussen. Vind ik niet vervelend hoor, hihi. Ik zie dat er hier een aantal zwangeren bij zijn gekomen, helemaal super! Van harte gefeliciteerd Ik hoef niet op de lijst ofzo, maar vind het wel leuk om hier weer af en toe mee te schrijven. Mits jullie dat goed vinden natuurlijk Liefs!
NEE !!! grapje welkom terug meid ik hoop ook voor je dat jullie goed geklust hebben mag ik vragen hoe jullie dat gaan doen als er een kleine komt/is?
Hoi hoi, Ik ben ook al eventjes niet gereageerd ben ben erg druk met werken doordeweeks. Heb inmiddels ook de cb test gedaan en die gaf ook duidelijk aan zwanger 2-3 weken Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts en diegeeft me dan ook meteen wat informatie over de verloskundige etc. Het begint nu allemaal wel heel echt te voelen zo @Yasmin hoe gaat het bij jou? @Lilly90 jij mocht ook bijna testen toch? Ik duim voor je! Leuk dat er weer wat meer meiden komen meekletsen hier Omdat ik nog nieuw ben zal het nog wel even duren voordat ik iedereen uit elkaar kan houden maar ik doe mijn best!
als je bezig ben/gaat voor een kleine en je nog jong voeld De meeste meiden hier zijn tussen de 20 en de 25 jaar
@ Myhiro; wow, lijkt me super zo'n echo! Mooi dat alles goed was! En leuk dat je reageerde. Hoop zo dat het zo is, voelde gister ook wel wat steekjes en vandaag heel de dag dat m'n darmen wat aan het rommelen zijn. Verder al een aantal dagen flink gevoelige borsten. Maar ja, kunnen ook tekenen zijn van een naderende ongi... pff..! @ Soee; Tunesië, dat is wel een eind weg! Wel fijn dat jullie elkaar dan nog redelijk vaak zien! Ben afgelopen zomer voor het eerst in Tunesïe geweest, onder andere in Tunis. Vond het heel bijzonder, echt heel anders dan Europa! En heerlijk weer! @M89; leuk! veel succes/ plezier morgen bij de huisarts! Heb je het verder al aan mensen verteld (je (schoon)ouders ofzo?) Mijn NOD is maandag, maar zit nog even te dubben wanneer ik wil testen, of dat ik m'n temp bekijk of na een reeks werkdagen. Lijkt me ook niks om 's ochtend vroeg te testen en daarna direct te moeten werken.
Ghehe, danku danku! Ik hoop het ook! En ach, we hebben absoluut geen haast, dus dat scheelt Hij is van plan om dit jaar hier te komen wonen. Hij heeft gewoon een Nederlands paspoort, dus dat scheelt een hoop Lilly90, ja het is een heerlijk land. Helaas een beetje onrustig momenteel, maar het heeft mijn hart gestolen! Valt wel mee hoe ver het is, kleine drie uur vliegen. Gelukkig geen Australië ofzo en de tickets zijn ook nog wel betaalbaar. Dus dat komt allemaal wel goed! Ik ga straks weer heerlijk wegdromen bij 'Vakantieliefdes' en 'Grenzeloos verliefd'! Hoe ziet jullie avondje eruit?
@M89; leuk! veel succes/ plezier morgen bij de huisarts! Heb je het verder al aan mensen verteld (je (schoon)ouders ofzo?) Mijn NOD is maandag, maar zit nog even te dubben wanneer ik wil testen, of dat ik m'n temp bekijk of na een reeks werkdagen. Lijkt me ook niks om 's ochtend vroeg te testen en daarna direct te moeten werken.[/QUOTE] We hebben het nog aan niemand verteld, zit zo te twijfelen of we dat wel moeten doen of niet omdat ik ook best wel bang bent dat het mis gaat. Mijn man vindt het nog een beetje vroeg. Ik denk dat ik eerst even afwacht wanneer de eerste afspraak bij de verloskundige is. Als dat al snel is wacht ik dat misschien af maar als het nog lang duurt weer ik niet of ik daar genoeg geduld voor heb En testen op een werkdag leek me ook zo ongezellig dat je dan niet echt de gelegenheid hebt om samen het te vieren en meteen moest haasten voor je werk. Ik heb op een zondag getest en de tweede keer wel door de weeks. Maar de gevoelige borsten en rommelende darmen die je omschrijft had ik ook de dagen voordat ik ging testen dus ik heb goede hoop voor je dat het raak is!!