Nouja, ik zal me hier ook maar even voorstellen Ik ben Liesbeth, 23 jaar, getrouwd op 09-10-2011, en sindsdien proberen we ook succesvol zwanger te raken
@ soeee: oow dan had ik het verkeerd begrepen dacht dat het zijn thuisland was haha @ liesbeth: mooie trouwdatum @ smnee: pff dat word dus weer een lange cyclus of heb je een korte LF?
@ Liesbeth; welkom! als ik het goed lees ben je al een jaar langer bezig om zwanger te worden? @ Smnee; temperatuur je alleen? Of gebruik je ook ovutesten? Hier nu nog een schooldag tot half 4 en dan morgen t/m dinsdag werken. Lang leve het onregelmatig werken!!
Ja klopt, ik had nooit pijnlijke borsten bij ongi dus er ging al wel een beetje een lichtje branden toen hehe Ik hoop voor je dat 't gelukt is hoor!
Goede morgen @smnee he balen ik lijk juist n vroeg ei te hebben gehad.. wacht t wel nog even af maar vermoed dat ie al geweest is.. @Liesbeth welkom @myhiro en al veel klachten of valt t nog mee?
Nee hoor, niet verkeerd begrepen! Het is ook zijn thuisland. Hij is daar geboren en getogen. Zijn moeder komt uit Nederland en is ongeveer 30 jaar geleden daarheen gegaan. Zijn moeder is dus 100% Nederlands en daarom heeft hij twee nationaliteiten. Spreekt ook gewoon vloeiend Nederlands, dus dat is wel makkelijk
@Liesje: Ja toch wel hoor. Elke dag vreselijk misselijk. Als ik het voel opkomen eet ik iets, maar kan ook niet de hele dag door eten natuurlijk En tegen 's avonds ben ik echt heel erg moe en heb ik ook 't gevoel van koorts te hebben. Lig altijd rond 20u al weer in men bed. Gelukkig vandaag een dagje vrij dus lekker niks doen
@ myhiro; leuk, je bent 2 dagen na mijn verjaardag uitgerekend! Zijn er hier nog zwangere meiden die naar de negenmaanden/ huishoudbeurs gaan?
ik als niet zwangere ga naar de huishoudbeurs en kijk ook altijd even op de 9 maanden beurs. En ga dit jaar gewoon perongeluk wat folders van mijn webshopje laten liggen op een tafeltje
Haha, wat voor webshop heb je? Wij gaan bedrijfsmatig sowieso ook altijd even over de 9maandenbeurs! Maar hoop nu dit jaar uiteraard ook voor onszelf te kunnen gaan.
De link die ik dan krijgt is die met enzo erachter, in purmerend. Is dat 'em? Heb je ook een eigen website? Heb zelf ook wel es luiertaarten en andere kraamcadeau's met lettertreintjes enzo gemaakt, erg leuk! Wat maak/ verkoop jij precies?
Ahh, leuk! dan inderdaad even spammen op de 9maandenbeurs! Wij verkopen tweedehands babyartikelen (met name kinderwagens) en sinds kort hebben we ook een webshop in outlet babyartikelen. Vorig jaar zijn we ook benaderd om in een brochure/ tijdschrift op de beurs te adverteren, maar dit was best nog prijzig!
haai meiden, nou ik ben vanmorgen na ziekenhuis geweest Ze zag 3 blaasjes zitten die groeide 2 van 16 mm 1 van 14mm dus heel spannend nu. ik mag vanaf morgen met ovulatie testjes bezig en dan hopen dat het lukt
Haha meiss goed idee hoor!! Nee ik gebruik geen ovutesten, dat zijn stress-triggers voor me. Ik snap er geen donder van, mijn lf is 14/15 zo ongeveer... Ik wil op het wachtbankje gaan zitten
@ Sammii; als ik het goed begrijp zijn die blaasjes dus eitjes die binnenkort gaan springen? Aan de smileys te zien in ieder geval goed nieuws? Hoop voor je dat het lukt! @ Smnee; snap nog niet heel veel van die temp grafiekjes, maar de andere ronde heb je ook een stijging gehad bij 19, wat je nu ook hebt. Je denkt dat je je ei nog niet hebt gehad dus? Sorry, snap der nog niet echt veel van. Hoop dat je snel ook mee op het wachtbankje kunt!!