Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Hai meiden, wilde iedereen hier nog even snel mededelen dat gisteravond om 18.18u onze zoon Mylan Nico helemaal gezond ter wereld is gekomen!:D Hij doet het fantastisch en ligt nu heerlijk naast ons in zijn wiegje te slapen, we zijn helemaal verliefd!
    Vergeeft me bij deze als ik de komende tijd niet meer zoveel online ben, ik denk dat ik teveel met mijn hoofd in mijn roze wolk of een poepluier zit haha;).

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Jij moet genieten!! :D:D

3. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    lekker op die roze (moet ie niet blauw zijn;)) wolk blijven zweven en die poepluiers acht dat hoor er ook bij:p

4. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    @dinges89; gefeliciteerd! Een mooie naam en een leuke tijd, net niet op 18 januari om 18.18!;) geniet van jullie mannetje!!

5. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @sammii, goed nieuws meid! Super!

@smnee ah hoop dat je snel je ei vind meid :( Duim voor je!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou nog niks dus... Pfff

7. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    De moed niet laten zakken he! Ik was ook zo vreselijk chaggo toen ik pas op dag 38 mijn ei kreeg, ik dacht jee wat een monstercyclus en was heel kwaad op me lichaam. Maar kijk, het heeft ons geluk gebracht :) hoop voor jou op hetzelfde meis.

8. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Sammii: Aaah wat is dat fijn meid! Had je hetzelfde als mij toen.. als het goed is heb je dan over 2 dagen je ei die gaat springen tenminste volgens mij had ik dat toen wel, want ze kunnen 20 mm worden.. nou hopen maar dat het raak gaat worden :)

@Dingens: Genieten jij meisje, heerlijk..... <3

@Smnee: Wat vervelend meisje dat je, je ei nog niet hebt kunnen vinden zo onzeker word je ervan he, wanneer wel wanneer niet bah. Ik ga duimen dat hij snel komt! En niet de moed opgeven hoor!

@hier: Lekker een dag vrij heerlijk, maar we moeten vanmiddag naar de opa van vl. Slecht nieuws gekregen gisteren. Er is een tumor bij de opa van vl gevonden en het kan niet meer bestraalt worden met de chemo daar is het al te laat voor, er zijn overal uitzaaiingen :(

9. lilly90

lilly90 Actief lid

11 sep 2012
    140
    22
    18
    Vrouw
    Ondernemer
    Hier vanochtend toch een testje gewaagd, 2 dagen voor Nod. Voelde me wel anders, en m'n temp was vanochtend 37,3. Zal wel gewoon een griepje en naderende ongi zijn want de test was helaas zo wit als het sneeuw buiten!:(

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @love he Jeetje meis:( heftig. Hopelijk heeft de opa van vl er niet te veel last van.. knuffel

@lilly90 balen van de test meid.. maar geef de hoop niet op, geen bloed geeft moed. En er zijn ook meiden die pas na nod positief testen..

@dinges ga jij de komende tijd maar heerlijk genieten van je mannetje:)

11. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    684
    20
    18
    @Dinges: Gefeliciteerd!!

@Love: jeetje sterkte meid!

@Lili90: dit hoeft nog niks te betekenen, misschien heb je gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt en test je pas op of na je NOD positief.

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest, nou dat viel me eigenlijk een beetje tegen. Weet niet precies wat ik ervan verwacht had, misschien dat ze nog een test zouden doen om mijn zwangerschap te bevestigen of wat meer informatie. Maar ze kon me eigenlijk weinig vertellen en binnen 5 min stond ik weer buiten met de mededeling dat ik over twee weken terug moest komen voor een intake. Bij deze praktijk begeleiden ze de eerste 3 maanden zelf en daarna wordt je pas doorgestuurd naar een verloskundige of gyn.

Donderdagavond komt er iemand langs van Moeders voor Moeders.

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dank meiden:) ik ben echt geneigd om te wachten op m'n ongi en dan volgende maand maar weer. M'n cyclussen worden steeds langer, voordat we echt gericht gingen vrijen was het altijd 28/29 dagen...
    Nu zit ik op dag 22 en nog geen ei, en een heel vreemd kaartje.

Balen Lilly van je test :(

13. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @love. Sterkte meid!

14. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    smnee heb je vaker dat je je eitje niet kan vinden?
    want dat had ik wel en bleek dat ik gewoon geen eisprong had..

miss toch ff op letten anders na de gyne toe gaan en zeggen dat je denkt geen eisprong te hebben;)

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja, ik weet t niet...
    M'n ovulatie testen worden nooit positief, maar met temperaturen heb ik altijd wel een ei.
    Heb toen al wel eens gekeken naar pcos, maar m'n cyclus is gewoon regelmatig :(

16. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dankjewel meiden!
    We moeten maar gewoon afwachten hoe het verder gaat, je kunt helaas zo weinig doen he :(

Zometeen visite van een oudklasgenootje van me. Toen ik nog bij hem in de klas zat zij hij al wel als jullie ooit gaan trouwen wil ik jullie bruidstaarts maken. (hij is bakker)
    En nu sprak hij me vandaag aan, en wil hij graag langs komen of al vast wat dingen door te bespreken dus dat gaat zo gebeuren leuk ben benieuwd!
    Maar is even wat leuks uitzoeken :)

Fijne avond dames :)

17. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Goedemorgen Dames, @dinges89, gefeliciteerd met je zoontje! Fijn dat jullie het goed maken. @sammie, hoop op een snelle posi test. @ hier, werd vanochtend eerste x echt misselijk wakker, gelukkig niet overgegeven maar ben wel misselijk. Ik heb 21-02 eerste echo.:) tijd kan mar niet snel genoeg gaan.

18. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Spannend meisje!
    Ben benieuwd duurt nog ffies maar voor je het weer vliegt dat voorbij & dan foto'tje delen he haha :D
    Gelukkig dat die misselijkheid nog niet heel erg is, mag je hopen dat het zo blijft :O

19. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Goedemorgen dames!

Zometeeen naar de bruidsbeurs samen met mijn vriendin hardstikke leuk, heb er heel veel zin in :D!

Gaan hier nog wat dames iets leuks doen?

20. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL

ja maar je temp kan je ook voor de gek houden, als ovutest geen positief aangeeft heb je te weinig in je urine..
    ik heb ook een regelmatige cyclus..;) dus dat zegt niks
    en als bij jou kijk zie ik toch in die 7 rondes vanaf de 26 tot 35 cyclus. dus hij is nooit elke keer 26 of 28.
    Zou toch eens navraag gaan doen meid..
    zoals bij jou zie heb je zelfde als mij.
    ik heb ook geen pco alleen geen eisprong door dat ik te weinig oestorgeen.. ik kon ook nooit via ovulatie test iets vinden..
    ik zit nu eerste ronde aan clomid en echt ik heb nu 2 streepjes (hij is nog wel licht) maar het is voor mij ook een vooruit gang.
    Zou gewoon eens bloed na laten checken. Wie niet waagt wie niet wint;)Succes!

Deel Deze Pagina