Thaaanks! Heb net zitten huilen omdat ik een glas pakte om sap in te doen, m'n moeder m'n glas pakte en 'bedankt' zei. Toen moest ik een ander glas pakken. Huilen joh. I'M A HORMONSTER!! Nu al, hihi Jij ook gefeliciteerd!
Hihi thanks! Oeeeh zeker spannend! Wanneer kun je testen? Heb het gisteravond aan m'n moeder verteld en die ging gelijk marktplaats afstruinen, zo lief! Vandaag is ze jarig, leuk cadeautje toch Nog meer meiden die bijna kunnen testen?
Dinsdag En ik wacht ook echt tot ik overtijd ben... Pfff ik had met mezelf afgesproken dat ik het ff rustig aan zou doen
Thnx Haha ja die hormonen herken ik wel ja Ik zie dat we ongeveer even ver zijn, leuk! Wat leuk dat je moeder meteen enthousiast op zoek ging naar spulletjes. Wij hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld die waren ook heel blij. Vandaag gaan we het aan mijn ouders vertellen, vind ik best spannend Hoewel ik denk dat mijn moeder toch al wel een vermoeden heeft dat het zo is, maar ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren. Aanstaande maandag heb ik weer een afspraak bij de huisarts (ze begeleidt de eerste 3 maanden zelf) ik hoop dat ik dan ook te horen krijg wanneer ik een echo krijg. Hoe voel jij je? Al ergens last van? Ik ben alleen heel erg moe maar bent niet echt misselijk.
Spannend Smnee, hopelijk is het voor jou ook raak!! Dat afwachten lijkt echt altijd weer eeuwen te duren he.
Balen dat je toch weer negatief getest hebt, maar misschien is het gewoon nog weinig hcg en test je alsnog positief binnenkort. Succes bij de HA maandag ik hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt!
smnee hoe hoog is jou temp? mijne 37.2 en toen ik ongie was 36.3.. is dat wel goed? of is dat te laag?
Soee gefeliciteerd!! Veel duidelijker kunnen de streepjes niet haha.. Hier nog een aantal dagen geduld. Maar ook hele mooie temp, 37.0 vanmorgen en dat nog nooit gehad..
Ja lopen aardig gelijk! Inderdaad leuk! Spannend hoor, tegen je ouders vertellen! Succes en veel plezier Ik heb wel wat klachtjes: - moe, moe, moe - koud - flink last van m'n onderrug - spierpijn in m'n buik, alsof ik veel buikspieroefeningen gedaan heb - kan ineens heel chagrijnig of emotioneel zijn - beetje menstruatiepijntjes die richting m'n lies trekken - zere boobies - weinig eetlust - zware bovenbenen - rommelende darmen Toch nog een aardig lijstje als ik het zo bekijk, hihi!
thnx liesje heb even gekeken.. jou is 37 das is ook netjes.. mijne is 37.2 zit beetje bij jou in de buurt
Bedankt meiden! Hoop ook dat we snel een mooi wondertje mogen krijgen. Klinkt heel cruw gezegd, maar wachten duurt zo lang elke keer ga je opnieuw een ronde in, weer niet zwanger, of een witte negatieve test, je word er zo ontzettend hopeloos van, je gaat piekeren of kinderen nog wel weg gelegd is voor ons noem maar op. Soms best wel zenuwslopend hoor en brengt veel stress met je mee. Maar we moeten gewoon positief blijven en afwachten anders is het helemaal afgeschreven bij ons als we dat niet doen We gaan er voor!! @Soee: WAUW wat een knaltest!!! Die ziet er super goed uit zeg! GEFELICITEERD hoor meid! @Sammi: Wat mooi dat je een mooie positieve ovaluatie knaltest had! Dan is het idd een goed teken dat de clomid zijn werk doet! Ben benieuwd hoe ver het vrijdag bij mij weer is @Liesje: Wat fijn zeg! Die temps geven nu wel even een goed gevoel he, vooral omdat je dit nog niet vaker hebt gehad. Ik hoop het voor je meid zou wel fantastich zijn!