Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zit inderdaad weer op dag 1... Baal er echt van :(

Soeee ik heb ook op candea gezeten van 2003 tot 2007

2. soeee

soeee Niet meer actief

Smnee, wat balen meid :(

Soms voel ik me wel eens "schuldig" dat het bij mij zo makkelijk is gegaan. Dit was de enige keer dat mijn vriend en ik rond m'n vruchtbare dagen samen waren (omdat we natuurlijk nu nog 4000 km ofzo uit elkaar wonen). Over 11 nachtjes weer samen, jeeeej!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kun jij niks aan doen, wees blij!
    Ik dacht echt, als ik op m'n eisprong ga letten ben ik zo zwanger. Nou, not!
    Dit keer valt me zwaarder dan normaal ...

4. soeee

soeee Niet meer actief

Ja dat is ook wel zo, maar als ik dan soms hoor hoeveel moeite anderen ervoor moeten doen, dan vind ik dat wel rot. Maar ondertussen ben ik natuurlijk wel super gelukkig met m'n eigen zwangerschap :) Hoe komt het dat het je dit keer zwaarder valt?

Heb net lekker onder een plaidje op de bank geleerd. En met geleerd bedoel ik geslapen :p :p :p

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Geen idee... Normaal baal ik ook wel, maar nu meer.

6. soeee

soeee Niet meer actief

Misschien omdat je al ff bezig bent. Snap het wel hoor! Knuf :):)

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Thanks meid :)

8. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    684
    20
    18
    Hoi Dames,

Het is hier inderdaad erg rustig. Hoop dat het weer wat drukker wordt!

@MamaAnnalies: jeetje wat erg, heel veel sterkte!!
    @Smnee: balen dat je weer op dag een zit..kan je voorstellen dat je er steeds meer van gaat balen als het toch minder makkelijk gaat dan je gehoopt had.
    @Soee: Hoe voel je je? Ben je ook zo moe? Fijn dat jullie bijna weer samen zijn! Lijkt me lastig om zo ver uit elkaar te wonen, zeker nu je je zwangerschap lekker samen wilt delen

@Hier: Heb gisteren te horen gekregen dat ik 12-02 een echo krijg! Dus daar ben ik wel heel blij mee. HA denkt dat ik een week verder ben dan mijn eigen berekening dus vandaar al vrij snel een echo.

Hoop zo dat alles goed blijft gaan, eke keer als ik iets van kramp heb ben ik meteen bang dat het misgaat. Hebben jullie dat ook?

9. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Hoi, ben er ook weer effe :)

@mamaannelies jeetje meid, sterkte hoor. Wat moet dat verschrikkelijk zijn als je je geliefde zo vind zeg :(

@soee, he meid ja ik ben van bij het begin echt ooontzeeettelijk misselijk geweest! De laatste 3-4 dagen echter (bijna) niet meer dus het lijkt erop alsof het over begint te gaan. Nu wel al 2 dagen veel hoofdpijn en moe, maar ik klaag niet hoor ;) Ben al ontzettend blij dat in het geluk mag hebben zwanger te zijn. Het is inderdaad niet voor iedereen even snel weggelegd. Ik ben dan ook nog elke dag blij dat wij wel dit geluk mogen hebben.. Ik ben in de 7e ronde zwanger geraakt en toen het na een half jaar nog niet was gelukt kreeg in het ook al effe benauwd. Vind het heel erg voor de mensen bij wie het maar niet wil lukken :(

@smnee, meid dikke knuffel hoor!! Ik begrijp dat je het er zwaar mee hebt, ik hoop dat jullie ook snel eens aan de beurt mogen zijn meid..

10. soeee

soeee Niet meer actief

Ja ik ben vreselijk moe! Maar alles voor het beebje, hihi. Ja is ook lastig om nu zover uit elkaar te wonen, maar gelukkig komt daar verandering in :) Heb jij al een voorgevoel wat het wordt? Oh wat spannend! Ik moet ook maar eens contact opnemen met de huisarts en een vk :D

Ik heb niet echt de angst dat het misgaat. Kreeg gister na het eten heel erg pijn in m'n buik, maar gelukkig waren het m'n darmen.

11. soeee

soeee Niet meer actief

Myhiro, fijn dat het nu zo goed als weg is! Gelukkig heb ik er nog geen last van. Ik roep het maar niet te hard, haha :p

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Net ook weer gehoord dat er iemand zwanger is... Heb het daar dan gewoon moeilijk door. Ik ken mezelf helemaal niet zo :(

Ik ben heel blij voor jullie hoor, echt!!

13. soeee

soeee Niet meer actief

Ach meid toch, logisch ook! Is ook lastig als "iedereen" om je heen datgene krijgt waar jij ook zo naar verlangt!

14. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    he smnee ik heb het ook soms ik snap je heel goed..
    je bent al 8 a9 rondes bezig.. ik ken het.
    ik ben nu inmmidels al op ronde 15.
    en ben al bang dat deze niks word:(

me temp van vanmorgen mog ik niet mee rekenen..
    ik was uit bed gegaan op me blote voeten plassen en toen pas tempe. zucht moet morgen over doen en morgen zit ik 5 dagen voor nod.

Smnee snel is het jou beurt..!

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    zoiets had ik vanochtend ook sammi.. had de wekker gezet om te tempen, kon ik me thermometer niet vinden :cool: later weer gevonden op n heel andere plek dan normaal gesproken haha.. (heb m altijd op t hoofdeind liggen, jeej voor boxspring) maar had m nu op de lage kast in de kamer gelegt. dus kon vanochtend ook niet tempen. nu maar afwachten wat t morgen doet..

16. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    liesje en wat is je temp van gisteren dan?
    hopelijk blijft die mooi hoog meid

17. soeee

soeee Niet meer actief

Ik zal voor jullie duimen meiden. En ik strooi nog ff wat hCG! :D

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    gister was ineens 36.6, maar dat is nog steeds boven de coverlijn van voor mn ei, daarom baal ik eigenlijk ook dat vanochtend de thermometer niet kon vinden.. hoop gewoon dat t morgen nog mooi is en als dan vrijdagochtend niet ongesteld ben en de temp is goed, ga ik testen. (word de laatste tijd 's nachts ongi)

19. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL

ok ja als ik 36.6 heb word ik denk ik ongi..

mijne was voor me eisprong tuissen de 36.3 en 36.6 (door clomid)
    na me ei werd die 37 a 37.6 vanmorgen was die in eens 36.8 ma was al uit bed dus ja moet morgen ff op nieuw testen:)
    ik duim voor je liesje!!

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    voor mn ei was t bij mij gemiddeld 36.35.. dus zit nog goed hihi..
    ik duim ook voor jou!
    en na mn ei bleef die schommelen.. niet echt n touw aan vast te knopen:p

Deel Deze Pagina