Liep vanmiddag half snikkend door de Prénatal. Allemaal zulke schattige dingen! Kon het niet laten, hihi
hallo meiden, mag ik ook hierbij aanmelden bij deze forum? Ik ben 21, ben in verwachting van onze eerste kindje. Ben morgen 15 weken en ons hummeltje is op 25 juli verwacht WAs niet een geplande zwangerschap maar ons hummeltje is oh zo welkom DIe baby winkels zijn zo verslavend haha, wij hebben al een ledikant en matrasje gekocht, mijn man gaat het opknappen en zijn eigen werk maken Verder hebben we een paar schattige rompers en klein dingetjes bij gekocht. Zijn er nog veel jonge zwangeren hier of meer meiden die willen zwanger worden? Veel succes meiden met het zwanger worden!
We zijn hier allemaal tussen de 20-25 ongeveer... Wat leuk dat jullie zo blij zijn met de zwangerschap. Je kunt hier alles kwijt hihi
Vicki welkom Smnee, ja pff ik weet t niet hoor.. voel van alles maar durf ook niet te veel te hopen. We zullen t helaas moeten afwachten, is t al vrijdagochtend????
liesje bijna nog 1 nachtje maar jouwe word ook weer erg laag heh.. 36.6 bij mij ook bij mij is die nu 36.9.. ik moet wachten tot zaterdag.. ik duim voor je meid
Vicki, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Voor de meiden die bijna mogen testen: spannend!!! Mijn duimen draaien! Nog wat meer zwangere kippies erbij zou wel leuk zijn!
Ja het is ook spannend! Hopelijk is de rest gauw zwanger! Lijkt me leuk, bende van ellende met al die hormonen dan hier
Welkom Vicki en gefeli met je beebje! Ik ben ook zwanger, nu 10w Soee, mooie dingen heb je gekocht! Leuk he al die babyspullen Ik heb zelf ook al vrij veel gekocht (en gekregen).. Heb al 'n slaapzak, beertjes-pakje, jasje, pyama van pooh, 2 rompertjes die samen horen, een rompertje met bijpassend broekje en mutsje (alle 3 met een kikker en het mutsje is ook net een kikker haha heel leuk), en dan nog een setje met broekje, shirtje, rompertje, pyama en mutsje. Oja en nog een leuk mutsje apart haha
Ik ben nog steeds zo chagrijnig vandaag, lijkt wel of het nooit meer beter word. Zucht. Ik heb gelukkig geen buikpijn of iets gehad dit keer. Mooi meegenomen dan maar. Straks ff sporten, misschien helpt me dat iets
Je moet vertrouwen blijven houden meissie!! Ook al ben je al ff bezig en is het deze ronde niet gelukt: nieuwe ronde, nieuwe kansen Keep your head up! Myhiro, jij hebt ook leuke dingen gekocht en gekregen zo te horen!! Liesje, vandaag testen? Sammii, jij morgen hè? Nog geen tekenen van ongi? Hier, moest er vannacht elke 1,5 uur uit om te plassen. Thanks beebje! Vandaag 6 weken, jeeeej!
@Liesje en Sammi: vandaag en morgen testen, succes ik duim voor jullie!! @Myhiro: Leuke spullen heb je al gekocht / gekregen Ik heb tot nu toe alleen nog wat sokjes en een paar hele schattige schoentjes gekocht maar het ook zoo'n zin om lekker te gaan shoppen. Oja en we hadden speentjes met I love Opa en I love Oma die we hebben gebruikt om het aan onze (schoon)ouders te vertellen. @Smnee: Stertke meid, kan me voorstellen dat het even duurt voordat dat rotgevoel weer over is. Maar je hebt weer een nieuwe ronde vol nieuwe hoop en iedereen hier duimt voor je!
soee nee nog geen ongie te bekenne en me temp is ook nog 36.8 verlies ook in eens weer veel slijm melkachtig waterig (sorry) dus ja we zullen morgen zien.. dankje M89. we zullen morgen wel merken
Dat klinkt hoopvol, m'n duimen draaien overuren! Haha hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, we zijn geloof ik wel wat gewend