@Vicky; welkom!! Geniet van je zwangerschap! @ Liesje & Sammii; hoop dat jullie positief testen!! Fingers crossed! Hopen dat februari net zoveel zwangeren brengt als januari!! @ Smnee; snap dat het balen is! Hoop dat het ook voor jou snel raak is!! @ Myhiro; leuk hea, die spulletjes! Heb je binnenkort nog weer een echo? @ Soee; Dat rompertje heb ik ook gezien bij prénatal, zo cute!! Ik durf nog niet echt iets te kopen, 't is nog zo pril! Haha en dat plassen is wel heel herkenbaar! Doe je ook mee met moeders voor moeders?! Hier alles goed, nog weinig kwaaltjes eigenlijk, behalve moe en grotere/ pijnlijke borsten en vaker plassen! Ps. is er iemand die me kan helpen met het plaatsen van banner, heb er gister mee zitten stoeien, maar kom er niet uit!:S Van de topics hier op het forum wordt ik ook niet heel veel wijzer..
Ik koop verder ook nog niets, maar dit kon ik niet laten liggen Nee ik doe niet mee met Moeders voor moeders, jij wel? Hier is een link naar de banners, hopelijk heb je er wat aan Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Haha, volgens mij is het gelukt! Ik had eerst nog m'n oude tekst in de tekstruimte staan, maar dit ging blijkbaar niet samen! Hij staat in ieder geval.. Thanks! Wij zijn wel al aan het oriënteren op babyspullen, maar 't is voor ons wel anders omdat wij dit normaal ook al doen voor ons bedrijfje. Zo hebben we afgelopen weekend een box gekocht, eigenlijk voor de verkoop, maar vind 'em wel zo mooi dat ik denk dat ik deze maar niet ga verkopen en zelf houd! Hier is moeders voor moeders afgelopen woensdag langs geweest, hele aardige consulente. Ik begin volgende week donderdag en heb als bedankje een hele leuke wikkeldeken gekregen!
Goede morgen dames, nog geen ongi hier. Maar ook niet getest. Want mn temp is wel gezakt en bmm staat ook open, hoop dat t gauw doorzet dan kunnen we weer verder
@lilly, ja op 9 februari gaan we terug naar de gyn voor de 12 weken echo En gelijk heb je hoor, toen ik nog maar pril zwanger was durfde ik ook niets te kopen. Denk dat het heel pijnlijk is als het dan alsnog misloopt.. Maar nu ben ik al 10 weken en de beeb zit een week voor dus nu durf ik het al wel aan, de 'gevaarlijkste' periode is bijna voorbij, al weet je nooit zeker natuurlijk. @sammii, duimen omhoog hier hoor! @liesje ah jammer meid knuf
@Soee; wij verkopen tweedehands babyartikelen, met name kinderwagens. Doen we al 2,5 jaar maar nu kunnen we gelukkig ook voor ons zelf kijken, al weten we waarschijnlijk toch al wat we kopen! Dus als er vragen zijn, laat maar weten, wie weet kan ik helpen! @Liesje; ahh balen! Hoop dat het dan snel doorzet of op een of andere manier toch iets positiefs mag zijn! @Myhiro; leuk, 9 februari is al snel! Wij mogen 10 dagen later voor de eerste echo, de tijd kan me niet snel genoeg gaan! En waarschijnlijk ergens in de dagen er na naar de negenmaanden(/huishoud)beurs. Gaan er nog meer meiden naartoe?!
Lilly, oh klinkt leuk!! Ik ben marktplaats al aan het afstruinen, haha! Ik moet de verloskundige nog bellen. Huisarts ook nog, haha. Ben op zoek naar een goede verloskundige in Arnhem. Denk dat ik er eentje gevonden heb, maar ga nog ff verder zoeken op internet
Nou ja op zich ben ik er deze keer vrij rustig onder gek genoeg. Miss ook omdat mn temp al paar dagen wat lager is, tot verhouding met vorige week nog
He liesje wat jammer hopelijk blijft als nog je ms weg! hij is wel heel snel gedaald he.. ik moet sowieso voor 5 feb ongi worden.. echt wat duurt wachten lang ben blij dat ik morgen gewoon mag testen van me gyne want anders moest ik nog langer wachten.. de rest van meiden die nog moeten testen hopelijk testen jullie positief.. en de meiden die zwanger zijn gefeliciteerd..
Pff nog altijd geen ongi hier.. word er beetje gek van, dan heb ik liever dat t gewoon in 1 keer doorzet..
liesje, volgens me gyne kan je niet aan je temp zien of je soms daad werkelijk zwanger ben of niet.. tempen is oud hollands toen hadden we nog geen eocho's enz zo konden we onze ei vinden niet kijken of je zwanger was.. dus miss blijft je ongi gewoon weg en kan je als nog positief zijn ik blijf positief voor je