he meiden, weet iemand wat van slijm af? ik heb sind net een zeurderig pijn in me buik onderin.. en verloor slijm ma wit waterig en als het tussen me vingers had kwam er een draadje,, als te ver me vingers deed trok ik hem kapot.. dat noemen ze toch vruchtbaar slijm ma heb me eisprong al gehad..!
Ik heb het ook gehad na m'n eisprong. Toen ik dus al zwanger was. Het lastige met dit soort dingen is dat het iets kan betekenen, maar het kan ook niets betekenen. Een vrouwenlijf zit raar in elkaar. Nu maar duimen dat het bij jou hetzelfde betekende als bij mij
he rare is soee dat ik dit nog nooit heb gehad in geen 15 rondes.. dit soort slijm en dit soort zeurderig pijn:S
Dan hoop ik dat het raak is meis! Bij mij voelde het als menstruatiepijntjes, inderdaad zo'n zeurderige pijn. Ga je morgen testen?
Wil niemand teleurstellen, maar ik heb ook al n week last van menstruatie achtige pijntjes in de buik en ik word dus wel ongi, en had ook last van veel slijm afgelopen week. T zegt dus helaas allemaal helemaal niks, je lichaam kan je helaas nogal voor de gek houden. Toch hoop ik natuurlijk dat t wel wat betekent maar zou proberen te wachten met testen tot je echt overtijd bent om teleurstelling te voorkomen.. ik bedoel dit niet gemeen hoor, maar zou zo jammer zijn als je valse hoop krijgt
@MamaAnnelies: Meid ik wil jou heel veel sterkte wensen! Hoop dat jullie het samen allemaal een beetje een plekje kunnen geven, wat is dat moeilijk zeg & wat jong! @Soe: Leuk he die spulletjes, ook al ben ik niet zwanger soms kan ik het ook niet laten hoor, hoeveel ik wel niet in huis heb haha.. Die romper heb ik ook alleen dan met i love oma erop @liesje: Aaah meid wat jammer zeg, had zo gehoopt dat je zwanger was, dikke knuf!! @Hier: Vandaag naar de gynacoloog geweest voor de eirijping. Ze hebben 1 eitje goed kunnen zien deze was nog maar 7,4 mm dus het moet nog ffies groeien. Woensdag moet ik er weer naar toe en gaan ze weer kijken naar de eirijping en moeten we weer een samenlevingstest doen. Ik snap wat sommige hier bedoelen met dat het zo lang duurt voordat je zwanger raakt. Hier ook hoor word er soms echt wanhopig van inmiddels al weer ronde 17. Had vaak de moed er nog wel eens in, maar nu ik een nieuwe cyclus in ga en weer die echo's moet maken opnieuw heb ik er niet veel hoop in iets zegt me dat het deze ronde ook weer niet gaat lukken.. ik weet niet maar na het gesprek met de gynacoloog laatst 21-jan is me de moed een beetje in de schoenen geschoven. Het wisseld ook wel vaak hoor dag op dag. Zo raar gevoel allemaal.. ik kan niks anders doen dan gewoon afwachten.. Meiden die al lang bezig zijn, denk aan jullie ik weet precies hoe het voelt om elke keer teleurgesteld te worden
Love, ja soms kun je het gewoon niet laten liggen hè! Vind het echt rot voor jullie dat het allemaal zo moeizaam gaat. Sammii, balen meid! Even afwachten dan nog, ik zal voor je duimen Weekend, vandaag een bedje gehaald, super mooi bedje voor 50,- Zo meteen kijken voor een kinderwagen. Helemaal compleet, voor 20,- Weet dat het nog heel pril is, maar sommige dingen kun je gewoon niet laten liggen. Dus hoop dat die kinderwagen wat is Verder was ik suuuuper moe, dus ben vanmiddag ff twee uurtjes gaan liggen. Morgen is hier de carnavalsoptocht in het dorp, misschien dat ik ff een kijkje ga nemen. Verder nog ff aan de studie Verder nog iemand iets leuks te doen dit weekend?
@Liesje en Sammi: he balen meiden....had gehoopt op een positieve test voor jullie @XLove: Lijkt me een hele moeilijke situatie meid maar geef de moed niet op he!! Je kan inderdaad alleen maar afwachten en blijven hopen dat het goedkomt. Iedereen hier duimt voor je! @Soeee: Haha ik wil ook al vanalles kopen! Heb nog niet zo heel veel gehaald kan me gelukkig nog een beetje inhouden (nouja mijn man kan dat) maar heb wel via MP een kinderwagen gekocht. Wilde heel graag de Joolz Day jeans en die kon ik nu voor minder dan de helft van de nieuwprijs van iemand overnemen dus ja die kans laat ik dan niet liggen! @hier: verder een rustig weekend, heb nog steeds griep dus doe het rustig aan. Gaan jullie naar de negenmaandenbeurs? Ik twijfel omdat het me aan de ene kant wel leuk lijkt al die babyspulletjes zo bij elkaar maar je hoort ook zo veel dat het enorm tegenvalt.
M89, dat kun je inderdaad niet laten liggen dan! Verder houd ik me in hoor, maar deze dingen kon ik niet laten schieten. En stel dat het alsnog mis gaat (waar ik maar niet vanuit ga), dan kan ik het ook weer doorverkopen. Negenmaandenbeurs, ik ga niet, want dat valt precies in de tijd dat ik ook bij m'n lief zit Nog 6 nachtjes en dan eiiiindelijk weer samen!
@ Love; echt balen! Hoop zo voor je dat je ook snel zwanger wordt! @ Soee; heb je de kinderwagen gekocht? 20,- is wel heel erg goedkoop! Weet je al of je vriend straks als het kindje geboren wordt in Nederland woont? @M89; de joolz day vind ik ook we heel gaaf, maar m'n mannetje denk dat de bak lager is dan de Mura, en die heeft wel een heel fijne hoogte( we zijn beide lang). Verder kopen we bedrijfsmatig wel spulletjes die ik nu achterhoud voor ons zelf! Zo hebben we al een bopita box, een Bloom kinderstoel en kinderwagen zijn we dus nog niet over uit. Wel al een heel leuke babykamer bij de baby-dump gezien. Wij gaan wel naar de negenmaandenbeurs, nu al drie jaar, maar nu voor het eerst ook voor os zelf. We maken er een gezellig dagje uit van!
Lilly, ja heb hem gekocht! Zag er echt nog goed, alleen is het beetje een ouder dingetje. Maar ziet er niet oudbollig uit ofzo. Ga er wel een nieuwe maxi cosi voor kopen, omdat het plastic na verloop van tijd hard wordt en dus minder buigzaam en minder veilig wordt, voor in de auto Ja m'n vriend woont al wel hier als de kleine komt!
@Soe: Ja het is heel moeilijk hoor. Heb er soms meer last van dan de andere keer. We kunnen alleen maar hoop houden en hopen dat we snel een kindje mogen verwachten.. Wat mooi zeg een kinderwagen voor 20 euro dat is niet duur zeg, wat voor soort type is het ? Woont je vriend in het buitenlang? Sorry dat wist ik niet vind je het niet moeilijk dat je nu je zwanger bent zo ver van hem weg woont? Wat fijn zeg dat jullie straks wel lekker samen wonen heerlijk hoor! @M89: Ja het is heel moeilijk meid, maar we moeten gewoon hoop houden anders kunnen we het net zo goed gaan opgeven Oooh nog steeds griep, beterschap aan die kant!! @Hier: Ik ga wel naar de 9 maandenbeurs, want ik ga eerst naar de huishoudbeurs en loop er daarna over heen, vind het zo leuk. Mijn eerste keer hoor ondanks de drukte wil ik toch een kijkje gaan nemen wie weet kun je nog leuke gratis spulletjes scooren Hier lekker aan het genieten van het weekend, 2 kindjes waar we op moeten passen, wat een gezelligheid weer hier hihi.. Nu liggen ze heerlijk op bed & gaan we zelf ook maar even
Love, ja dat snap ik! Is ook niet makkelijk allemaal! Weet niet hoe de kinderwagen heet, Trophy geloof ik. Niet iets bekends ofzo, maar voor 20,- vind ik hem prima! Ja het is zeker niet heel makkelijk dat hij nu niet hier is. Hij heeft altijd al in Tunesië gewoond. Hij is daar geboren. Hij is half Nederlands en half Tunesisch (zijn moeder is Nederlands). Gelukkig spreekt hij wel vloeiend Nederlands en is hij ook opgevoed met de Nederlandse normen en waarden
leuk soeee die kinderwagen! en helemaal voor 20,- ikzelf wil graag de maxi cosi mura, of een joolz. wel met vier wielen denk dat ik ook op marktplaats kijk, en dan alleen nieuwe maxi cosi erin. ik kan echt niet wachten tot ik zelf die spullen mag kopen. ik ga daarom ook niet naar de negen maanden beurs, lijkt me heel leuk, maar ik wil pas kopen als het 'mag'. ben anders bang dat het ongeluk brengt haha. m89 beterschap!
he soee leuk jo! ja kinder dingetjes zijn allemaal leuk. ik ken ook een site kan je ook goedkoop dingetjes kopen. altijd leuk om na te kijken. smnee ik koop ook alleen als ik echt zwanger ben..
zo even flink bijgelezen. wat leuk dat jullie zo actief bezig zijn met inkopen. Wij hebben een paar dingetjes al gekocht maar moet nog veel meer bijhalen hoor. WIj hebben toen we in Engeland op familie bezoek waren met de kerstdagen wat schattige rompertjes en baddoeken gekocht voor ons kleintje en dan hier in nederland ook wat verschillende klein dingen gekocht zoals romper, sokjes en muts setje met "born in 2013" erop, een ledikant die mijn man zelf gaat opknappen en persoonlijk maken Hij wou eigenlijk de ledikant helemaal zelf maken maar vanwege veel moeten werken zou het ons nooit lukken om het af te krijgen voor de zomer dus dan maar een oude mooie antiek bedje gekocht en die gaat hij verfen en mooi maken ( ook van marktplaats af hoor) WIj moeten nog een kinderwagen uitzoeken, mijn ma zou die voor ons betalen of halfbetalen afhankelijk van de prijs maar ik zie ook hele leuke op marktplaats staan dat ik denk is toch zonder om een nieuwe te moeten kopen terwijl je een hele mooie nette 2 hands wagentje van iemand kan kopen ..dus daar nog even over na denken. Zwangere meiden: HEbben jullie al kraamzorg geregeld? WIj nog niet ik vind het zo moeilijk om te kiezen welke, ook had ik al een gedoe met mijn zorgverzekeraar want ik ben in januari snel overgestapt naar een andere verzekeraar omdat ik dus wist dat ik zwanger was en kwam goedkoper uit om bij een andere te verzekerd worden. Ik ben nu 15 weken en moet dus heel snel wat regelen, heb wat formuliers voor de ZV ingevuld maar hoor nog niks terug en dus denk ik dat ik toch een zelf moet uitzoeken en bellen. hoe hebben jullie het gedaan? LEuke weekend gehad allemaal? Ik moest gister tot 13 uur werken dan zijn we bij de oma van mijn man langs geweest en dan vandaag hebben de huis opgeruimt en met zijn ouders en jongezusje een flinke wandeling gemaakt door de bos heen. BEn nu wel erg moe weer, kan echt niet wachten tot ik mijn beebje kan voelen in mijn buikje heb al een mooie ronde buik dus laat het maar komen