Heb je dat anders nooit? Ik heb juist in t begin van mijn cyclus vaker pieken en dalen dan tijdens de lf.. Hier trouwens al bijna geen ongi meer sinds vanmiddag en eens heerlijk genoten van n kramp vrije ongi
smnee het kan in begin statium echt veel voor komen.. hier ik ben gisteren drupje bloed verloren zat op cyclus dag 28. dat was ook echt enige.. ik snap er niks meer van..
Hier is het allemaal weer wat rustiger, ga het dus allemaal weer een beetje bij houden en weer gezellig mee kletsen Ik zit na een paar maanden weer op het wachtbankje, wat voelt dat toch weer raar. Mijn nod is 14 februari dus hopelijk een dubbel speciale dag. 17 februari gaan manlief en ik naar de musical peter pan, heb er echt super veel zin in. Hoe gaat het met alle meiden hier? @smnee, heb je wel een echte echt ongesteldheid gehad. Vind eerlijk gezegd namelijk ook dat je kaartje er een beetje raar uit ziet, vooral die 36 graden dip
Ik heb dat nooit zo. M'n menstruatie was wel iets rood, heel licht en geen kramp. MamaAnnelies ik hoop dat Valentijn geluk brengt Sammi een innesteling?
@mamaAnnelies, Spannend meid, 14/02 idd speciale dag hoop dat t geluk brengt en je een positieve test krijg. @hier, lang niet geweest, ben druk met school heel erg, en beetje ziek geweest dus te beroerd om te reageren. Zijn er nog Meiden binnenkort die moeten testen? @smnee, je hoord wel eens dat mensen gewoon licht menstruatie hadeb en gwn zwanger bleken te zwanger je weet maar nooit.
geen idee, smnee ik hoop het ik zit nu 14 dagen na positieve ovulatie test.. dus ja we wachten netjes af
Hallo Ik kom hier even binnen vallen! Wij zijn nog niet bezig met zwanger worden, aangezien ik druk bezig ben met m'n studie. Ik ben 20 jaar en m'n vriend is bijna 25 Zo lang ik me kan herinneren wil ik al jong moeder worden, en ik hoop dat deze wens ook uit mag komen Hoop binnen nu en 3/4 jaar wel m'n eerste kindje te krijgen (mocht het allemaal lukken). Mede door m'n studie ben ik veel bezig met de geestelijke en lichamelijke ontwikkeling van kinderen (van de bevruchting tot jongvolwassenen). Dus ik weet ook wel van het een en ander af Ben al een tijd een actieve lezer geweest op dit forum (haha), maar wil nu ook wel mee gaan kletsen! Ik hoop dat 2013 een vruchtbaar jaar voor jullie wordt!
he meiden, ik verlies rose achtig slijm en met afvegen nat achtig bloed.. rose rood.. dus denk dat me ongi er aan begint te komensnik
Aaah balen meis, vond je temperatuur zo veel belovend. Hopelijk is het snel raak meis! Zo ik denk dat ik weer een beetje bij ben haha
nou ik verloor alleen met af vegen en geloof of niet nu is weer weg:S me lichaam is een spelletje aan doen,, morgen moet ik ongi worden.. dus we zullen zien
@sammie, Spannend mijn duimen draaien voor je! MamaAnnelies, ben idd misselijk. Het hoord er allemaal bij. Het is zo verschillend voel me goed en dan ineens ben ik zo beroerd. Heel apart dus. Welkom secret promise.