Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    ZO even flink terug moesten kijken! Wat balen voor de meiden die nog zwanger moeten worden en de problemen die doorkomen. Sterkte er mee en succes met het volgende ronde!

Veel plezier samen sooee, verdien jullie zeker wel na zo een tijd niet samen kunnen zijn in zulk spannende tijden.

Wij gaan morgen weg voor een klein weekje, laatste vakantie samen voordat ons kleintje komt! :) Een half rustig half druk weekend gehad, hele huis schoongemaakt en wat buiten gewandeld. NU even een avondje rusten en niks doen en voel ik ineens wat ik denk een schoppje van ons kleintje te zijn. Kwam precies van de plek waar onze vk zeide dat die ligt. Ik twijfel nog een heel klein beetje of het mijn darmen zijn maar dit gevoel is anders dan ik ben gewend met mijn darmen. ( heb namelijk al jaren last van prikkelbare darmen en dus ben ik aan de gevoelen en gerommel wel gewend) Dus het is heel erg spannend hihih, kan niet wachten tot ik ze dagelijks voel :) lijkt zo speciaal!

In iedergeval veel succes met alles aankomende week meiden en fijne week iedereen! :)

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Vicky, Een fijne vakantie geniet ervan! Is iedereen wel erg fijn nog even samen er tussen uitgaan. Willen wij ook nog doen. :) @sammi, Balen van je ongi, volgende ronde heb je hopelijk ren mooie posi test. @liesbeth, wat erg meid, heel veel sterkte. Hopelijk is t gauw weer raak! Dikke knuf! @love, spannend! 2 weken zijn zo om. Ik begrijp dat j niet wilt testen, witte testen zijn zo vreselijk. Mijn duimen draaien overuren( voor iedereen!) Ik hoop dat we binnekort van meerdere meiden leuk nieuws krijgen met knal testen! @ hier, drukke weekend gehad. Nichtje was je jarig slaap feestje gehouden. Erg gezellig maar Ow zo vermoeiend hihihi. Zwangerschap gaat wel goed, maar de term ochtend misselijkheid is bij mij meer avond/nacht misselijkheid. Kan daardoor niet slapen. Ik wil niet teveel klagen want t hoord er allemaal bij. Hier nu maar oogjes sluiten.

3. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Typ via tel Srry voor typ fouten!

4. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Een beetje je laat maar heel veel plezier, geniet er lekker van.
    Hij zal het rompertje super leuk vinden denk ik :D!

5. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Soe, Jij ook veel plezier met je vriend! Rompertje is idd een leuk idee :)

6. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Wat is het ineens weer rustig hier!

Hoe gaat het met alle zwangere?
    En alle klussers :)?

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Klussen ging wel aardig hier ;)
    Manlief is alleen ziek dus ik hoop dat hij vanavond zin heeft haha.

Veel plezier vicki! Geniet ervan :) en wow, dat schoppen wat bijzonder!

Yasmin wat balen dat je zo misselijk bent! Ik hoop dat dat snel over gaat, als je al zo moe bent is slapen niet verkeerd ;)

8. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Hier: Helemaal niet zo lekker sinds vanmiddag. Had een paar keer misselijkheid wat me overviel, maar zakte daarna gelijk weer weg. Alleen bleef ik het maar koud houden, ik kreeg me zelf niet meer warm en nog moeilijk. Ga nu zo lekker naar bed, want ben helemaal kapot. Heb vanmiddag wel iets last gehad van menstuatie achtige krampen, moest gelijk ergens aan denken, maar ik moet me niks op de hals halen, want straks is er niks aan de hand en heb ik over een aantal dagen een grote teleurstelling.

Ik zal morgen even reageren op jullie, duik nu echt lekker mijn bedje in en hoop er morgen weer fijn uit te komen!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Beterschap love!! Ik hoop op een mooie uitslag over twee weekjes

Ik heb zo'n raar kaartje, snap er niks van ... M'n ei zou onderhand wel moeten komen, en nu is manlief ook nog ziek. Gister wilde die niet, vanavond moet hij ;)

10. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Hij heeft niks te willen, het moet maar gewoon whahaha!
    Nee hoor;) je zit dus weer op het wacht bankje..

Ik heb 14 feb mijn NOD maar helaas is manlief dan niet thuis dus gaan vrijdag pas testen mits ik niet ongi ben geworden... Duimen duimen en nog eens duimen

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Spannend meiden die wachten op hun nod. @love,over 2 weken weten we t Hihihihi :) duimen draaien. @mamaAnnelies, leuke datum 14/02 hihihi.@ hier, niet veel te vertellen. Ben nog steeds moe. Tel de daagjes af tot mijn echo

12. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Hallo Allemaal!
    Ik ben minder actief geweest op het forum de laatste tijd.
    4 weken geleden mijn schouder uit kom gehad dus sindsdien (nu nog steeds) mn arm in een brace! Typen ging tot nu toe erg moeilijk. Maar ik begin weer ! =)

Ik ben inmiddels 17,1 weken zwanger. Voel me heel goed.
    Vorige week te horen gekregen dat ons kindje voor 99% een meisje is! =) Aanstaande donderdag krijgen we weer een echo, ben benieuwd of het dan nog een meisje is haha!

Zijn er eigenlijk veel jonge zwangeren die deze vraag vaak krijgen: was het gepland???? ? Vind dat zo'n stomme vraag!

13. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    De tind vliegt voorbij he:D..
    Wa vervelend dat je arm uit de kom is geweest en nu nog steeds in een brace zit. Maar het gaat nu wel wat beter? Omdat je nu weer gezellig mee komt kletsen:).

Wat leuk een kleine meid, gefeliciteerd!!

Heb je die vraag al een paar keer gekregen dan?
    Vind dat altijd zo kwetsend overkomen, alsof je als een jonge meid niet bewust zwanger/moeder worden. Heb het elf gelukkig maar 1 keer gehad toen ik mijn zoontje net had... Verder gelukkig nooit.

14. MamaAnnelies

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Ja hopelijk brengt die datum extra geluk... Na vorige maand kunnen we dat zeker wel gebruiken:D

Leuk leuk, nog 9 daagjes hihi:D

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    MamaAnnelies, Spannend morgen j nod. Voel je iets of niet? Duimen draaien voor je! Wat is t weer rustig hier zeg... @hier, Ben nu al toe aan weekend! Nog 2 dagen. Vrijdag ben ik lkkr vrij gelukkig :)

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Even een ego bericht... Maar ik zit op 3dpo volgens ff?!

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @smnee ff zou volgens mij wel gelijk kunnen hebben. Denk dat als je temp morgen weer stijgt je t echt zeker kan zeggen.

@stilte hier, ik kom zo nu en dan aanwaaien want wil me minder gaan focussen op zwanger worden in de hoop dat dan niet meer zo gestrest ben. Dus zal minder vaak wat plaatsen maar blijf wel mee lezen:)

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

We wachten het wel af dan... Heb wel slecht geklust als het echt zo is. Verdorie :(

Spannend MamaAnnelies!! :)

Liesje neem je tijd...

19. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    684
    20
    18
    Hoi meiden,

Zo wat is er weer veel geschreven, ik probeer het allemaal een beetje bij te houden hoe het met iedereen gaat sorry als ik iemand vergeet ;)

@Smnee: Jammer als je je ovulatie niet optimaal hebt kunnen benutten deze maand. Maar zo lang je niet ongesteld bent is er nog hoop!

@Yasmin: Jij bent ook nog steeds zo moe zie ik, daar heb ik ook heel veel last van! Kom echt met moeite mijn werkdagen door, maar het schijnt na de 10 weken weer wat minder te worden dus laten we daar maar op hopen. Verder heb ik gelukkig bijna nergens last van dus heb het er graag voor over :) Voor jou morgen de echo, spannend! Hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt:D

@Deetje8: Gefeliciteerd, leuk een meisje! Wij krijgen tot nu toe nog niet de vraag of het gepland is omdat we het alleen nog aan naaste familie hebben verteld die wel wisten dat we dit graag wilden. Maar als we het aan meer mensen gaan vertellen zullen we die vraag vast ook gaan krijgen. Hoor wel vaker mensen zeggen 'jullie zijn nog zo jong, jullie nemen vast nog lang geen kinderen' vind ik ook altijd zo dom.

Ik heb zelf afgelopen dinsdag mijn echo gehad, en gelukkig zagen we daar een mooi kloppend hartje op:D De termijn vonden ze nog wat moeilijk definitief te bepalen omdat het allemaal nog zo pril is maar ze dacht dat mijn vermoeden van 8 weken waarschijnlijk zal kloppen. Eerste berekening die ze deed kwam ze uit op 7.3 wk, tweede berekening op 8.0 wk en 3e berekening op 8.1 wk dus precies durft ze het nog niet te zeggen. Babytje was in ieder geval 1.6 cm en had een mooie hartslag :D Over twee weekjes mag ik weer terug voor een tweede echo:)

Zal de foto's hier even posten, valt nog niet veel op te zien maar misschien leuk voor de meiden die ook rond hetzelfde aantal weken zitten.
    Bekijk bijlage 306081
    Bekijk bijlage 306082

20. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @m89, mooie echo hoor! Was vast prachtig om voor t eerst je baby te zien. Was het maar waar dat morgen mijn echo was! Helaas moet nog precies een week geduld. Heb het volgende donderdag. Kan gwn niet meer wachten. Sinds ik weet dat ik zwanger ben leef ik gwn ma deze echo toe. Je wilt gewoon heel graag zien of alles wel goed zit daar binnen. Ik ben wel extreem moe, als t kon zou ik de hele dag slapen. Kom ook echt moeilijk de dagen door en mijn huishouden is op dit moment echt een bende :S terwijl ik normaal alles bij hou. @Smnee, je weet het maar nooit, het gaat om die ene goede moment. :) @mamaAnnelies, morgen Nod! Spannend. Duimen draaien voor je! @hier, ben moe moe moe hihihi morgen laatste dag voor deze week. Ben vrijdagen lkkr vrij. Ben druk met school bezig met mijn laatste examens! Als ik haal krijg ok 7 juli mijn diploma ben ik 7 maanden zwanger hopelijk hihihi. Wel grappig met zo een dikke buik mijn diploma ontvangen :)

Deel Deze Pagina