Thnx meid! Voel hier weer precies het zelfde als mijn vorige zeangerschap wat een miskraam is geworden. Maar ben zo bang dat me lchaam me in de maling neemt omdat het allemaal nog zo kort geleden is. Mijn temp is vandaag nog hoog dus denk dat mijn ongi er vandaag niet aan zit te komen, wat spannend allemaal weer zo. Laat je laatste dag maar lekker voorbij vliegen dan kan je genieten van je weekend en dus even lekker bij komen
Ik vind je kaartje nig steeds erg raar er uit ziet, helemaal nergens stabiel. Erg moeilijk om het allemaal te bepalen zo
Mooie echo meid, zo speciaal he om je kleintje dan ineens te zien en het hartje ineens te zien kloppen. Hopelijk voel je je snel wat minder moe, werk en heel erg moe zijn is natuurlijk niet echt een lekkere combinatie
@mamaAnnelies, Ik hoop het zo voor je! Spannend afwachten dus... Temp is ook nog hoog, duimen draaien voor je! @hier, zo laat deze dag snel voorbij gaan idd. Wil me bedje in Hihihihi.
Haha yasmin, ben je zo moe? Je moet wel ff geduld hebben nog he... MamaAnnelies, wel spannend meid! Ik hoop voor je dat het goed zit! Ik snap m'n kaartje ook niet, we klussen voor de zekerheid maar door, en ik zie het wel
Groot gelijk, je kan niet echt te veel klussen dus lekker door blijven klussen. Hoe meer kans er is dan. Is alleen lastig om je nod te berekenen.. Maar misschien word hij over een laar dagen duidelijker
Dames, al leuke lieve dingen gehad van jullie mannen of zijn het typisch mannen en hebben er dus totaal niet bij neer gestaan haha
Het gaat nu inderdaad beter. Maar nu heeft mn laptop t begeven.. dan maar met de telefoon. Wat niet heel goed gaat Haha. Dankje! Aan mijn moeder hebben 2 mensen gevraagd. .. vind ik ook!
Wij hebben het trouwens met 10weken al iedereen vertelt. Wilde ik graag zo. Het geslacht mag ook iedereen weten. Gisteren echo gehad: alles goed. Nu 100% meisje. Had ook niet anders verwacht haha
Ik heb niets gekregen maar we doen eigenlijk nooit aan Valentijn... de eerste 2jaar wel nog maar sindsdien eigenlijk niet meer haha. Bovendien is mijn vriend niet zo romantisch
Morgen begint mijn vriend met de babykamer =) Dit weekend behangen, dan kan er geverfd worden! Zo leuk allemaal! Wie is er nog bezig met de babykameR?
Misschien dat ik (23 jaar) hier even gezellig mee kan kletsen tot ik meer duidelijkheid heb of ik wel of niet zwanger ben. In eerste plaats wil ik de dames die nog niet zwanger zijn succes wensen met hun wens in vervulling laten komen. Daarnaast de dames die al zwanger zijn, een voorspoedige zwangerschap hebben. Zit nu 3 dagen na nod zonder een teken van ongi...
@deetje, Wat leuk Hier nog niet, nog even geduld tot wij ook aan de slag kunnen. @Lovare, Welkom en spannend. Waarom heb je nog niet getest ? Hoop dat j zwanger bent! @mamaAnnelies, hoestie? Nog geen rode duivels hoop ik ?
@Yasminn Ik heb al 3 keer getest, maar die waren alle negatief. Maar ik ben nooit te laat met ongi en heb nooit zwangerschapssymptomen... De zwangerschap van mijn vlindertje (2011) was mijn laatste ongi ook op 15 januari (bizar..), mijn eerste positieve test was pas op 25 februari... Ik maak gewoon heel langzaam hcg aan, dus ik moet geduld hebben. 1 van de twee zal eerder zijn : mijn bloedbad of een positieve test. Maar als ik volgende week vrijdag nog geen positieve test heb of ongesteld ben, dan bel ik wel even voor een doktersafspraak.
Lovare: hoop dat je zwanger bent! Ik had ook pas laat een positieve test, was toen 6, 5 weken zwanger. . Week ervoor nog negatief getest..
Yasminn: jaa vind t echt leuk. Wil rond 26 weken het kamertje klaar hebben. . Ben benieuwd, mn vriend is de snelste niet dus Nog even en heb je de eerste echo zie ik he! Spannend maar zo leuk!
Thanks Deetje. Haha, dat is toch een beetje eennormaal recept voor mannen . Zeker als zwangere vrouw kan alles niet snel genoeg gaan Maar je hebt 9 weken, dat zou toch wel moeten lukken?
@Vicki: Veel plezier & geniet lekker even van je weekendje weg en nog even van het lekker samen zijn! @Deetje: Aaah wat fijn zeg dat je, je zo goed voelt! Wat leuk zeg een meisje gefeliciteeerd! @M89: Mooie echo hoor, echt al een mini mensje hihi @Yasminn: Spannend zeg! Wat leuk in die week krijg ik ook mijn diploma, en dan hoop ik ook zwanger te zijn wat zou dat mooi zijn! @MamaAnnelies: Spannend hoor meid, nog geen ongi? @Lovare: Welkom meid! Hoop voor je dat je misschien toch zwanger bent het zou maar zo kunnen als je lichaam dan lang er over doet met hcg dat je misschien nog even moet wachten met testen? Wanneer was/is je NOD? @Liesje: Neem je tijd lieve schat, moeilijk is dat he.. je word er overal mee bezig gehouden dat maakt het altijd zo vervelend, waar je ook komt altijd zijn er babys/kinderen om je heen. Hoop dat we snel zwanger mogen zijn! @Hier: Druk weekje achter de rug, maar gelukkig nu een weekje vakantie heb hem gewoon opgenomen want kan het heel goed gebruiken de laatste tijd. Had gisteren ineens wat licht rood bloedverlies (na het vrijen) en daarna heb ik er niet echt meer wat van gemerkt. Heb ook nog geen zere borsten, tepels, ongikrampen dus vond het al een beetje raar. Wat zou het geweest kunnen zijn? Ben weer aan het oppassen op de kids hihi Reuze gezellig weer, we gaan zo straks lekker mijn zijn viertjes zwemmen, heerlijk !
Goeie morgen meiden, sjonge wat gaat de weken snel voor bij? nog nieuwe zwangere mama's bij gekomen? en wie zijn de volgende om te testen..? hier @ ik mag maandag weer na gyne kijken na me eiblaasjes. hopelijk staan er weer paar op knappe en hopelijk is het nu wel raak