Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @xxlove, mijn nod was 12 februari. Ik ga idd nu wachten tot volgende week.

@sammie, wat een gedoe... Ik hoop dat alles in orde is

2. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Zo de babykamer is behangen. Vandaag verven. Gaat sneller dan ik dacht

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik ben bang dat ik op rood/paars mag. Ik had ineens vanmorgen van licht bloedverlies, zonder daadwerkelijke krampen. Nu moet ik zeggen dat ik al een paar dagen symptoomloos ben.
    Misschien dat het toch door de strepsils komt :(....
    Voorlopig nog geen volledige doorbraak, maar dat zal vanzelf wel volgen

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    aaah meid jammer :(
    Hopen volgende x op een betere ronde!

5. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Vandaag lekker heerlijk dagje samen met vl. Heerlijk helemaal niks doen :D!
    Moet alleen vanavond werken, dat hoort het gewoon bij.. nu eerst even lekker samen eten en daarna lekker genieten van de zondag middag. Hier schijnt al de hele ochtend de zon, misschien gaan we nog wel ff wandelen :)

Vanmorgen de zere boobies aangetroffen, nog niet heel pijnlijk maar wel met aanraking. Kan 2 dingen betekenen hoewel mijn gevoel zegt dat het is dat ik ongesteld ga worden over een week :(

6. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Jammer :( pff.. weet hoe het voelt. . Heb er zelf ook nogal lang op gewacht...
    Ik kreeg trouwns Bijna nooit menstruatie. .. cyclus van 95 tot 110 dagen iedere keer weer. .

7. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja dat had ik elke keer ook hele lange cyclussen, maar nu ik de clomid slik heb ik elke keer 30 er fijn, weet je een beetje waar je op kunt rekenen :)

Ik moet nog een weekje wachten ;)

8. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Xxlove: gelukkig. Sinds wanneer clomid?
    Bij mij was geen pcos vastgesteld.. in juni 2012 wel inwendige echo gehad:waren toen wel meerdere follikels te zien. . Misschien pcos zei de gynaecoloog, maar niet duidelijk te zien. .
    Zou toen nog afwachten 2 maanden, heb toen een menstruatie gehad dus hoefde ik voorlopig niet terug te komen. . Weer lange cyclus.. in nov weer, toen hartstikke 'ziek', toen bleek ik 6 weken zwanger te zijn. .
    De eierstokken zagen toen heel normaal uit... dus ik heb gewoon een enorm lange cyclus... waar ze geen verklaring voor vonden..

9. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL

Love krijg jij geen echo's?

ik zit ook aan de clomid en heb ook cyclus van 30 dagen:)
    alleen ik krijg op dag 11 een echo en moet met ovulatie testjes me eisprong zoeken daarna bloed test..
    heb jij dat ook?

nou ik duim voor je meid!

@hier..
    heb lekker weekend gehad lekker bij getankt. vandaag na ziekenhuis kijken hoe met me eiblaasjes zit:D
    eens zien of ze mooi gegroeit zijn:D

10. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Sammi, Veel Succes in het ziekenhuis! @Love, Spannend ik hoop dat het zwanger betekent. Wil wel even vertellen dat ik er echt van overtuigd was dat ik ongi ging worden(toen ik posi testte). Ik had toen echt helemaal geen zere boobs, nergens last van. Bij mij kwamen de symptomen na een week pas. Maar iedereen is anders natuurlijk. Wat ik wel zeggen probeer je niet gek te maken, door de dingen wat je hier leest. Ik dacht daardoor ook steeds het klopt bij mij niet :S. Maar gelukkig was het gewoon raak. Mijn duimen draaien voor je! @ mamaAnnelies, Joehoe waar ben je? hihihihi. Je maakt het wel spannend hoor. Hoop op goed nieuws :). @ Lovare, Hoop dat je niet ongi word :) @Hier, Ben lkkr vrij vandaag. IK heb ook genoeg te doen. Ga even flink schoonmaken! Door mijn vermoeidheid is van het huishouden niks gekomen. Weekenden ook steeds weg. Dus vandaag maar grote schoonmaak houden! We hebben t gister aan onze vrienden vertelt. 2 daarvan zijn onlangs bevallen van gezonde zonen.Ze waren erg blij maar hadden t ook niet verwacht hihihihi. Voor de rest deze week echo! nog 3 dagen!!! Iedereen een fijne dag ik ga maar aan de slag.

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hey meiden weer even n berichtje van mij:)
    @love ik duim voor jullie!!
    @yasmin zo te lezen voel je je weer wat beter:) gelukkig maar
    Hier word ik beetje gek. Lijk nog geen eisprong te hebben gehad, zo laat is t nog nooit eerder geweest, als mn temp niet veranderd de komende dagen haal ik donderdag voor de zekerheid een zwangerschapstest al verwacht ik er niks van.

12. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

liesje he wat vervelend:(

hier gaat alles goed, gisteren bij ziekenhuis geweest, 1 kant zaten er 9 van 14 mm echt zo veel! aan de andere kant 1 grote van 20mm
    zit pas op dag 11:O
    ik heb gelijk bloed af moeten nemen en ja hoor die gaat vandaag of morgen springen:D spannend dus:D

13. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Sammi, Spannend, nou je weet je te doen staat :) @ hier, middag lkkr vrij. Even rustig aandoen vandaag. Tel de dagen af hihihi. Nog 2 dagen tot donderdag :)

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zo ik kreeg geen updates meer op de een of andere manier... Heel vreemd.

Love meis, ik duim voor je! Pin je niet vast op eventuele symptomen, dit is per persoon en per zwangerschap verschillend. Maar ik snap dat je je druk maakt.

Liesje heb je al een ei gespot meid? Vervelend zo onzeker, al kan het natuurlijk zijn dat je doordat je er zo mee bezig bent je ei uitstelt... Ik hoop dat die gauw z'n sprong maakt :)

Sammi fijn! Wat een mooi nieuws. Maak het maar even gezellig samen hihi.

Lovare welkom! Gezellig dat je mee komt praten. Jammer dat je ongesteld bent geworden, zijn jullie al lang bezig?

Deetje leuk de babykamer! Welke kleuren hebben jullie uitgekozen?

Yasmin vervelend dat je moe bent, dan schiet vanalles er bij in natuurlijk. Leuk dat je vrienden zo enthousiast reageerden, het gaat ook wel lekker hard bij jullie, 9 weken alweer! En bijna de echo!!:D

Hier lekker vakantie!! Gister de hele dag geen drol gedaan, en daar ben ik nu ook mee bezig. ;) vrijdag ga toch naar de huishoudbeurs, gezellig met m'n vriendin. Zaterdag een dagje Antwerpen, lekker met manlief winkelen en wafels eten hmmm.

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @smnee vanochtend was mn temp hoger dus lijkt er op dat nu toch geweest is, durf t pas zeker te zeggen als zo blijft:)

16. soeee

soeee Niet meer actief

Hoi meiden!

Even snel een berichtje van mij vanuit Tunesiƫ! Ben jullie niet vergeten hoor, maar het bereik is hier zo slecht! Vriendlief is heel blij met het rompertje, hij ruikt er steeds ff aan, heel lief :D

xLiesbeth, jeetje meid, wat rot! Sterkte!

Love, spannend!!! Ik duim voor je :D

Lovare, welkom hier!

Yasminn, oeeeh bijna echo! Spannend!! :)

Hier, niet super warm hier helaas :( Vandaag 18 graden dus ik mag helemaal niet klagen hoor. Zonnetje schijnt vandaag dus gaan zo gezellig lunchen op een terrasje. Fijne dag meiden!

17. soeee

soeee Niet meer actief

Oja, ff iets grappigs. Had in het begin heel erg het gevoel dat we een jongetje krijgen, maar droom al iets van een week over zwanger zijn en bevallen van een meisje! Hihi :) Ach, we zullen het wel zien! :D

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Yeah Liesje!! Maak er wat moois van ;)

soe wat word ik jaloers! Ik heb ook vakantie, maar ik zit te kijken naar een grijze lucht, bah!

19. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    soee ooh lekker op vakantie:D
    als je ong 16 weken ben kan je toch zien wat word;)

smnee en hoe is bij jou met je ovulatie?

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Die is geloof ik al geweest... Maar manlief was ziek tijdens de periode dus ik denk dat deze ronde sowieso niets is

Deel Deze Pagina