Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Sammii: fijn zeg! Spannend. ..

Soe: ik droomde vanaf dat ik positief testte, over een jongetje.. bijna iedere nacht! Bij 16weken duidelijk een meisje op de echo! :p heb nu ook niet meer over een jongetje gedroomd

Smnee: 1 muur word lichtgrijs, de rest vd muren wit en achter de commode maken we 1 breede streep lichtroze.
    Meubeltjes zijn wit met iets grijs erin..
    Alle muren zijn nu wit, vriendlief gaat volgende keer dat ie weekend vrij heeft de kleuren op de muren verven. Ben benieuwd!

2. soeee

soeee Niet meer actief

Deetje, ja gek is dat dan hè. Ach ik vind het allebei geweldig! Hoe cliché ook: als hij/zij maar gezond is! Leuk hoe jullie de babykamer hebben! :D

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik meld me.
    20 jaar en zwanger van mijn eerste!

4. soeee

soeee Niet meer actief

Gefeliciteerd zonnebloem! Weten jullie wat het wordt? Heb je prettige zwangerschap tot nu toe? :)

5. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Soe: dat hadden wij ook hoor! :) maakte me echt niets uit. Was alleen even zo van Huh een meisje? ?? :p zei ik ook.. weet je het zeker? Ging echt van een jongetje uit haha. Super blij ermee hoor! :)

Zonnebloem: gefeliciteerd! Weet je het geslacht al? Hoe is je zwangerschap tot nu toe? :)

6. soeee

soeee Niet meer actief

Deetje, haha nouja we zullen het wel zien! Ben wel heeeel benieuwd! :D

7. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ja spannend, jullie willen t wel weten neem ik aan?

8. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dag dames, Ik heb echt geen idee of gevoel over t geslacht. Maakt me ook niet zoveel uit. Wij willen wel met 16w een pretecho doen. Eerst leek t ons leuk om t niet te weten. Maar Kwa inrichting en spullen is het leuker inrichten en veel makkelijker. Hier morgen eindelijk mijn echo om 08:00 uur in de ochtend. Ben best zenuwachtig en hoop dat alles goed is! @soe, geniet je lkkr nog van je vak :)

9. soeee

soeee Niet meer actief

Deetje, ja wij willen het wel weten :)

Yasminn, ja is ook spannend! Na het weekend ga ik ook een afspraak maken. Had me ergens aangemeld, maar werd afgewezen omdat ik te ver weg woonde (nog geen 10 km), dus dan maar op zoek naar een andere. Ik vind het ook super spannend. En dan vooral of het hartje wel klopt.

Heb vannacht gedroomd dat ik heel veel bloed verloor en dus een miskraam kreeg. Wat was ik opgelucht toen ik vanmorgen naar de wc ging zeg, haha. Hebben de andere zwangere dames dit ook? Dat je ergens toch wel de angst hebt dat het fout gaat?

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bedankt meiden!

We krijgen een jongen, en daar ben ik stiekem wel erg blij mee want ik ging er van uit dat ik een jongen kreeg en had ook al wat jongenskleertjes gekocht haha.

Mijn zwangerschap is echt super, ik mag echt niet klagen.
    Heb nog nooit last gehad van wat dan ook, niet misselijk helemaal niets!
    Alleen sinds een week groeit meneer erg hard (denk ik) want ik heb toch een zere buik.

Het is opzich wel grappig want mijn schoonzus is 9 weken eerder uitgerekend dan ik ben, dus mijn vriend (binnenkort man) zijn ouders worden 2 keer achter elkaar grootouders.

11. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Dat is leuk zonnebloem! Wij zijn de eerste die een kindje krijgen, zowel aan mijn kant als bij mn vriend. Leuk een jongetje! ! :)
    Vandaag heb ik ook een zere buik, vooral met lopen.. heb ik nog niet eerder gehad.

12. soeee

soeee Niet meer actief

Zonnebloem, leuk een jongetje! Maar vind het allebei leuk, hihi.

Deetje en Zonnebloem, wanneer kregen jullie echt een buikje?

Yasminn, jij hebt nu je echo, veel plezier meid! :D

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Succes Yasmin!

Zal straks op de rest reageren:)

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat is helemaal leuk Deetje dat jullie de eerste zijn in de fam.
    Wij hoopten/gingen er vanuit dat het een jongen zou worden en hadden ook wat jongens kleding gekocht dus thank god is het een jongen haha.

Hoe is jou zwangerschap tot nu toe?
    Hoeveel ben je al aangekomen?

Mijn buikje werd zichtbaar bij 12 weken voor de mensen die me kennen en voor de buitenstaanders rond een week of 16/17.

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hallo Dames, Wil jullie even laten weten heb net mijn echo gehad! Wat was het mooi om mijn baby eindelijk te zien! Alles is goed gelukkig hartje klopt en hij/zij zwaaide zelfs naar ons hihihi. Ik ben 9 weken en 1 dag. Ik ben 3 dagen terug gezet. Ik las dat meeste eerste echo terug werd gezet en met 12 weken weer vooruit. Het scheelt maar 3 dagen dus is ook niet veel verschil. Ik ben 25/09 uitgerekend inplaats van 22ste. Ik heb trouwens een inwendige echo gehad. Uitwendig zag ze niks( paniek sloeg gelijk bij mij toe) me darmen zaten er voor. Maar t viel allemaal Reuze mee (inwendig echo). Wat ik wel minder vond is dat t zo kort was. Ik ben super blij dat het allemaal goed zit. 14 maart heb ik me 12 weken echo. Ik post vanavond nog een foto zit nu op mijn tel. Als ik thuis ben moet nu helaas nog stage lopen naar daarna gelukkig vakantie! :)

16. soeee

soeee Niet meer actief

Aaaah super Yasminn! :D Hoe komt het eigenlijk dat de meeste vrouwen teruggezet worden op de eerste echo? Weet je dat? Was ik laatst op aan het googlen, maar kon niets vinden.

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooi dat alles goed was Yasmin.
    Bij mij konden ze gelukkig uitwendig alles goed zien toendertijd want na nare ervaringen met een gyn wilde ik echt geen inwendige echo.
    Het gebeurd wel vaker dat je een paar dagen word terug gezet of een paar dagen voorruit.
    Ik ben 2 dagen voorruit gezet bij mijn 12 weken echo.

Ga je een combinatie test doen?

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wow super yasmin!! Geniet ervan meisje!

19. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Ja, echt ben zo blij! Echt even een opluchting gewoon! @Soe, Ik weet het niet maar uit ervaringen van de meiden van zp zeg ik dat. Ik Denk persoonlijk dat t heel moeilijk nog te schatten is precies omdat t zo klein is. Met 12 weken is het toch groter. Ik hoop dat je binnekort ook kan gaan genieten! Zet zo nog ff een foto. Mijn dag kan vandaag niet meer stuk :)

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @yasmin super:) ze moeten toch echt eens n "Facebook knop" maken hier.. dan had ik je bericht kunnen liken haha..

@hier n laat ei gehad. Op dag 17 zet fertility friend m en denk dat t wel klopt, nu hopen dat t n heel goed ei is geweest haha..

Deel Deze Pagina