Zondag = rustdag haha! Daar heb ik me goed aan gehouden vandaag. Ook he-le-maal niets gedaan! Terwijl er wat studiewerk op de planning stond. Maar maandag altijd een roostervrije dag, dus tijd zat! Nog mensen hier die 'So you think you can dance' volgen?
Haha goedzo meiden! Hier ook helemaal niets gedaan! Zo lekker eten en een filmpje kijken! Daar zijn zondagen voor
@Smnee nou ik ben ook wel verslaafd hoor hihi, daarom zit ook zo veel via tel haha.. @s04 hihi pas op dat je je zelf niet overwerkt
Ik kom via het jonge wannabee mama topic toevallig op deze terecht.. ik weet niet wat ik gemist heb, maar ik ben door iemand van de FB groep gegooit? ik zou graag de reden willen weten dacht dat ik welkom was..
So you think probeer ik wel te volgen, vergeet t alleen nog wel s hihi.. @amann van de Facebook groep heb ik geen verstand meis. Maar wat mij betreft ben je zeker nog welkom
amann.. we hebben een nieuw topic gemaakt omdat het oude nogal stil werd. hiermee unnen we met een schone lei beginnen, er word ook een nieuwe fb-groep gemaakt door maxellera morgen. als je wil mag je gewoon meekletsen hier hoor, zet ik je ook op t lijstje
Ik meld me ook weer aan Muml - 20 jaar - ronde 7 - 24 november = NOD Ga eventjes terug lezen op ander topic om te kijken wat ik gemist heb! Ik ben trouwens ook grote fanaat van SYTYCD! Vind het heerlijk
Oke dat wist ik niet..heb ook amper de tijd om alles bij te lezen en houden momenteel Ik voelde me ''aangevallen'' omdat de groep zowiezo al wat uit elkaar leek te vallen enz.. Ben ook niet helemaal lekker,dus zou even moeten kijken of ik het bijkletsen dit keer wel bijhoud
Bekijk bijlage 286099 Bezig voor een baby. *Soeee, 21 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 15 november *S04006, 20 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 17 november *Eulalia, 22 jaar - ronde 1, 1e kindje NOD 18 november *Smnee, 21 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 19 november *MumL, 20 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 24 november *Myhiro, 21 jaar - ronde 7, 1e kindje NOD 1 december *Liesje88, 24 jaar - ronde 6 na vmk, 1e kindje NOD 6 december *Mediq22, 22 jaar - ronde 5, 1e kindje NOD 9 december *Prisje22, 22 jaar - ronde 1 na kuurtje, 1e kindje NOD nog onbekend, start volgende maand weer. Nog niet bezig met zwanger worden. *Maxellera, 20 jaar ...Zwanger ♥ *Wolfje89, eerste kindje. uitgerekend op 21-05-2013 en in verwachting van een JONGEN/MEISJE
Hoi hoi, Ik vind mij zelf ook jong 25 Ook voor eerste kindje, maar sinds stoppen van pil 17-10 nog geen nod gehad Ikkehouvanjou
Hoi hoi, meld me hierbij ook aan yasmin, eerste kindje ronde 4 nod 22-11. Trouwens me vriendin is net bevallen van een gezonde zoontje echt super leuk voor hun. Nu wij nog Hihihihi
Hey meiden, keek net in het oude topic en toen waren jullie weg ... Ik ben erg druk maar vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen en af en toe mee te schrijven. Hoewel op een gegeven moment was het topic zo vol met nieuwe meiden die 2 of 3 x maar schreven dat ik het even kwijt was. Voor de lijst: IS88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD 2 dec