Toekomstige Jonge Mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Smnee, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    zonnebloem; gefeliciteerd! Ik heb trouwens ook veel ruzie met mn vriend op het moment.. Achteraf eigenlijk om de kleinste dingetjes.. Ik kan echt niks hebben op het moment.. Dan kan ik om zo'n kleine dingen zo boos worden.. Echt niet goed, pff maar ik ken het dus wel helaas!!

2. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Hallo dames,
    Ja ik heb het ook gisteravond bekend gemaakt aan de mensen die het nog niet al wist ( er waren niet veel mensen maar toch een paar die ik niet verwacht had) en ook alleen maar mooie berichtjes gekregen, ik deed een foto van mijn buik bij 20 weken en een echofoto van ons babytjes handje, echt zo veel reacties gehad haha best leuk en ook zo raar dat mensen die nooit met je praten ineens beginnen met je te kletsen..

Mijn babytje is behoorlijk druk vanavond, dit weekend zijn we de hele weekend bij mijn schoonouders geweest en was de baby wat rustig en nu is zij/hij het aan het inhalen haha. Zondagavondnaar een koncert van elly en Rickett geweest in amsterdam met de schoonfamilie, echt leuk maar buikje vond het niet zo leuk, ik kreeg heel hard schopjes en dan ineens niks meer.. waarschijnlijk lag die kleintje met handen over oren hihih.

Hoe gaat het met iedereen verder?
    Gefeliciteerd Zonnebloem, het word nu wel spannend he dat idee dat je de volgende ben:)

Geniet ervan!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sammi, nee ik wacht tot we een jaar bezig zijn en dan gaan we naar de huisarts. En wat erg, twee keer misgegaan al :(

Zonnebloem gefeliciteerd !! :) spannend joh, dat jij de volgende bent.

Yasmin leuk! Wat voor kamertje en wagen heb je gekocht? Ben heel benieuwd :)

4. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @soe, hoe heb je t bekend gemaakt? @Smnee, hoogglans wit kamertje bright, en kinderwagen buga boo cameleon 3. Ik ben er heel blij mee :D hoe gaat t verder met jou? Gebruik je trouwens ovutesten ofniet ?

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja, en ik temp. Ga vanaf deze maand ook preseed gebruiken.

6. soeee

soeee Niet meer actief

Yasminn: Heb gewoon een leuk berichtje op fb getypt :)

7. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Mensen die belangrijk zijn heb ik het gewoon persoonlijk verteld, hele familie even gebeld..
    Rest inderdaad ook op facebook iets gezet.. Bij 9 weken wist trouwens iedereen het bij ons.. Heb ik bewust zo vroeg verteld.
    kwam er met 6 weken achter terwijl ik de hoop toen al op had gegeven, was toen ook zoooo ziek.. Dat iedereen die ik tegenkwam vroeg: wat is er met jou?!?!?! en toen barste ik al in tranen uit ''ik ben zwanger' :p hormonen haha

8. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smnee nou hopelijk ben je nog voor een jaar zwanger meid!
    hopelijk ben je niet zolang als ik bezig:)

ik moet nog 2 dagen wachten en dan moet ik ongi worden:D

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik duim dat het voor jou ook eens raak mag zijn :)

10. soeee

soeee Niet meer actief

Ik hoop het voor jullie allemaal dames! :) Ik wil meer hcg in dit topic! Hihi. Dit is trouwens m'n buik(je) met 14+2 :D

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

12. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    soee lief buikje meid!!

meer buikjes dames?

smnee ik duim ook voor jou:D
    ik ben eindelijk ongi nou heb nog nooit dansje gedaan maandag na ziekenhuis leren prikken en mag me eerste zetten jeeej:D
    we mogen weer

13. soeee

soeee Niet meer actief

Hihi thank :D

Fijn Sammii! Vind je het spannend, zelf leren prikken? :)

14. soeee

soeee Niet meer actief

Kreeg trouwens van iemand een berichtje: 'Heeee, ik ken jou!' Haha, moet ik toch maar een balkje voor m'n ogen gaan zetten. Nee hoor, grapje :) Nu ik zwanger ben vind ik het ook niet erg als ik hier herkend word.

15. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja soee ik moet vanaf maandag me elke dag prikken in me buik tot ik de pregnyl mag zetten dat wekt de eisprong op en dan 2 weken wachtbankje weer:)
    dus hopelijk groeien me eitjes als kool en blijft me baarmoederslijm goed dan kan het goed gaan:D

werd je herkent naja aan ene kant toch leuk:D

16. soeee

soeee Niet meer actief

Ik hoop het voor je meid, dat het nu gauw raak is! Het is je gegund :)
    Haha ja ach eigen schuld, m'n foto is ook wel lekker herkenbaar haha

17. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha achjo,
    en krijg je ook echo om te zien wat het word?

18. soeee

soeee Niet meer actief

Jaaaa bijna! De 15e! My oh my, zó benieuwd :D

19. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend meid, leuk leuk:D

dan ben ik net ff weer aan spuiten hahaha:D

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Spannend sammi! Ik hoop echt dat het goed werkt!

Haha soeee daar ben ik altijd zo bang voor ;) heet je ook soe?

Deel Deze Pagina