Haha nee ik heet geen Soe Maarja, mensen die mij kennen die herkennen me anders ook wel aan m'n tattoo op 't fotootje. Het is wel een klein fotootje, maar toch
Hoewel m'n haar wel een stukkie langer is nu Ging ff een middagdutje doen. Zat te leren voor m'n tentamens, maar viel steeds bijna in slaap. Had m'n wekker op 15:00 uur gezet, maar werd rond 16:30 uur ofzo pas wakker. Wat ging er mis? Haha!
hallo dames, soe, wat grappig dat je herkend werd maar ja het is toch een kleine wereld he haha. Mijn babytje is weer actief haha, we hebben helaas pech vandaag, dinsdag waren we klaar met de antibiotica voor mijn blaasontsteking en ben ik vandaag naar de wc geweest en heb ik dus de blaasonsteking weer terug nu nog niet zo erg als vorige keer maar ja ik wil dat het gewoon weg gaat, dit is echt niet leuk. Zit je alleen te wiebelen op je stoel achter de kassa want het voelt dat je elke 5 minuten op de stoel gaat plassen ofzo Morgen maar weer de huisarts bellen dan denk ik en kijken wat er aan kan gedaan worden. hoe is het met de rest van de meiden?
@Sammie, Succes, en hoop dat t werkt! @Soe, Ow wat grappig Hihihihi dat je werd herkend. Ik heb 12-04, 3 dagen eerder hihih. Spannend he wij hebben ook al namen klaar zowel voor meisje en jongen. Nu nog even afwachten hihihi. Heb jij een voorgevoel ? Ik niet. Nog even geduld. So moet echt on de minuut naar de wc word gek grrr
Yasminn: haha jaaaa spannend! Ben zelfs een beetje zenuwachtig, maar het duurt nog 1.5 week! Ik heb het gevoel dat het een meisje is, dus ben heel benieuwd! Een jongen vind ik ook super, maar dit is gewoon m'n gevoel Waar ga jij heen voor de geslachtsbepaling?
He meiden, nou ik mag maandag nog niet spuiten dacht gisteren dat ongi ging worden door bloed druppeltje, maar ook vandaag is die neit door gekomen verlies ook nog slijm en zat bloed drupje bij.. Dus mag maandag niet beginnen blehh
Deetje: Thanks Nee onze doet geen geslachtsbepalende echo. Tenminste, had het er met haar over dat ik dat wilde doen, en toen vroeg ze waarom ik niet wachtte tot de 20-weken echo. Maar toen ik zei dat ik bij het echocentrum in Nijmegen een afspraak wilde maken, zei ze niet dat het bij haar ook kon ofzo. Waar ik nu ga kost het ook maar 35 euro, denk dat het bij m'n VK wel duurder was geweest. Vanmorgen afspraak gemaakt voor de "keuring" van ons beebje, 8 mei om 07:30 uur mogen wij voor de 20-weken screening. Super spannend Hoop dat alles goed is! Sammii: Hè wat balen meid Al een idee wanneer je dan begint met spuiten?
@Soe, Ik ga naar Babyvison. Wouden eerst naar Belgie schijnt een hele goede de zitten. Dat is best voor ons, dus dachten laat maar. Bij ons moet je wachten tot de 20 weken echo. Met 12 weken heb je je laatste dus 8 weken lang geduld. Die ik dus niet heb Hhihi! Dus daarom dachten wij gaan we lkkr tussendoor nog een x onze baby zien en dan ook gelijk t geslacht. Ik denk iedere x anders dan zegt me gevoel meisje maar dan even later denk ik een jongen en dan gaat t zo maar door hihihi . Omgeving roept verschillende dingen. Volgens nub verloskundige was t een meisje.Volgens nub op zp hier zei de een meisje en de ander jongen.Het is de een of de ander dus afwachten maar. heb jij al namen ? Ik ben meer zenuwachtig voor de 20 weken echo of alles goed is met onze baby om eerlijk te zijn. Ik hoop dat ze de 12de daar ook wat over kunnen zeggen. Nou voor je het weer Soe zijn de dagen zo voorbij hihihi nog heel even.
Yasminn: Ik ben al wel aan het nadenken over namen ja. Maar dat wordt nog "ruzie" met vriendlief denk ik, onze smaken verschillen echt ontzettend wat namen betreft, best vervelend. Dus we hebben afgesproken om pas echt samen over namen na te gaan denken als we weten wat het wordt. Dat scheelt de helft ruzie maken, hihi. Maar voor mezelf heb ik natuurlijk al wel wat namen Ja ben ook meer zenuwachtig voor de 20-weken echo. Echt enorm eigenlijk, maar hier probeer ik maar ff nog niet teveel over na te denken, aangezien het toch nog bijna 5 weken duurt, haha. Dan loop ik alleen maar te stressen en dat is voor niemand goed
Ja dat kan je wel zeggen, verlies nog slijm en beetje bruin rood achtig druppeltje er bij.. dus dat is oud bloed.. verder jeetje moet ik rustig af wachten
Hoi dames, Woensdag ben ik bij mijn pasgeboren nichtje wezen kijken, wat een droppie... het is zo onwerkelijk als ik bedenk dat ik straks ook zo'n hummeltje bij me heb. Heb toch maar wel de liftsleutel op school geregeld omdat ik elke keer naar de 4e verdieping moet en dit kost me nogal veel moeite. Dinsdag heb ik mijn bevalcursus gehad, vond het best langdradig maar zeker wel nuttige tips gekregen. Ook bepaalde oefeningen voor me bekken gehad (mijn rechtkant schijnt helemaal vast te zitten). Nog 2 avonden en dan zit de cursus erop. En goed nieuws, de zorgconsulente van de kraamzorg heeft eindelijk een afspraak gemaakt, ze komt donderdag.. wel heel fijn want ik heb nog zoveel vragen. 15 april heb ik een groeiecho, dan ben ik op 2 dagen na 32 weken (gaat hard) ik ga wel even lekker genieten van mijn laatste echo! @Bekend maken van zwangerschap: Wij hebben het familie en vrienden verteld en overige mensen/kennissen hebben het op Facebook kunnen lezen met een leuk zelfverzonnen gedichtje+echo (heb het bij 12 weken op fb gezet). @soeee: leuk buikje, volgens mij heb ik dat vest ook trouwens Ik zal binnenkort ook even een buikfoto plaatsen. Heb me trouwens gisteren gewogen en ben nu 11 kilo aangekomen, ben benieuwd hoeveel er nog aankomt! @vicki: heel vervelend die blaasonsteking, ik heb er ook aldoor last vanL @Sammii: vervelend zeg!! Namen verzinnen is erg lastig, wij werden het over een jongensnaam snel eens alleen over een meisjes naam totaal niet (thank god its a boy) Gaan de zwangere dames een 3D echo laten doen trouwens?
Vanmiddag bij de huisarts geweest omdat ik steeds zo duizelig ben... M'n bloeddruk is als ik rustig ben goed, maar tijdens en het inspannen aan de lage kant. Daarom ben ik ook zo moe. Meteen bloedgeprikt om de ontstekingswaardes te checken, woensdag heb ik de uitslag. Ik ga dus ff languit, kom vanavond ff rustig lezen
Ik krijg sowieso elke keer een echo als ik naar verloskundige ga, betaal er nooit voor.. Ben wel blij met mn verloskundige dus
Ik ga wel voor 3D/4D echo, 26 april Ben benieuwd! Heb met de 20wkn echo ook 3D gehad, vond het zooooo mooi zeg!!