Yes vrijdag avond is me ms door gekomen ik moest kruipen deed me wel veel pijn.. maar me ms is nu ook alweer weg dus maar 2 dagen valt mee, moet op dag 4 a 5 beginnen mer spuiten dat is dus maandag of dinsdags Dus we hebben er zin in
Ja soee kan je wel zeggen heb er echt zin in! en hoe is met jou en je buikje? is die al weer wat dikker geworden of dat weer niet? Zie je je vriend nog snel?
ZO we zijn er weer! Na een paar dagen niet aanwezig te kunnen zijn vanwege heel erg veel drukte hier en vervelendheid. Vrijdag heledag gewerkt en 's midddags constant maar aandrang om naar de wc te gaan maar er kwam zo weinig uit ik begon het rond 5 uur echt in de gaten te houden en het werd alleen maar erger. Na het werken hebben we lekker samen gegeten thuis, boodschappen gehaald en dan ging het allemaal mis. Ik kreeg zo een buikpijn en pijn in mijn linkerzij en rug, het plassen deed zo een pijn en zelfs in mijn broek geplasd. :'( Ik begon daarna ineens heel veel bloed te verliezen en schrok me dus helemaal wild, vk gebeld die wees me door naar de huisartsenpost en moest ik als spoedpatient daar heen gaan. Ben ik samen met manlief daarheen geweest en ben ik dus helemaal ondergezocht, verschijnt een zwaar blaasonsteking te zijn en ook nog eens een nierbekonsteking. Dus ik zit alweer aan een kuurtje, deze keer hopen dat het helemaal weg gaat en dat het niet erger word. Gister niks konden doen want ik moest echt elke 10 minuten of minder naar de wc, echt zo vervelend. Vandaag lukt het me wat meer met dingen doen, we hebben een grappige middag gehad met ons ukkie, manlief en ik zaten samen op de bank even uit te rusten tussen al het opruimen en schoonmaken hier in huis en begon mijn buik en tshirt te dansen vanwege ons ukkie haha, die is echt al de hele dag bezig, het lijkt dat er een tweeling in zit, die armen en benen gaan beide kanten van mijn buik helemaal wild haha. Hoe is het met jullie allemaal???
@ Sammi, Super dat je kan beginnen @ Vicky, Vervelend dat je nog steeds zo een last heb van je blaasontsteking. Slik je er nog medicijnen voor? aaaa wat Leuk van de kleine hiihihih @ Hier, Lekker genoten vandaag van het weer. HEERLIJK Voor de rest ik voel af en toe een soort plop iets, kan t niet echt omschrijven. Ik denk dat het de baby is maar weet t niet zeker. Misschien zijn t me banden die rekken maar kan me niet voorstellen dat dat zo voelt. Ik zit steeds van ja nu voel ik t weer en nu weer. Ik denk de baby maar straks zijn t toch me banden hihiihi. Hier nog 5 nichtjes, Spannend hebben we echo. Vind het wel steeds spannender worden nu hihihihi... Hoe is het verder ?
Gisteren me eerste spuit gezet, ik voelde hem echt niet vandaag me 2e alweer.. en ik mag maandag alweer na ziekenhuis om te kijken hoe ver ik ben
@Sammi, Jaa en het leukste zie me baby weer. Ene kant wilden we het niet weten maar wil toch graag een kleurtje in de kamer en Kwa kleren is t gwn veel leuker. Hoe gaat t verder met jou? Doet t pijn?
Yasminn: ja het is inderdaad praktisch om het wel te weten.. Ik kreeg toen echt n klap haha ik was ervan overtuigd een jongen.. Zeggen ze een meisje Heb t wel ook aan iedereen vertelt.. Gisteravond harde buiken gehad en de pijn in mn stuitje wordt erger.. Maargoed t hoort er allemaal bij he! vandaag zwangerschapsyoga, hoop dat ik daar wat ontspan. begin al af te tellen tot mn verlof!
Dag dames, was even wat stil van mijn kant. Mijn schoonvader is eergisteravond plotseling overleden. Hij is gisteren al begraven, dat gaat daar binnen 24 uur, dus kon er ook niet meer heen. Al dit verdriet brengt ook iets moois met zich mee. Vriendlief komt nu waarschijnlijk over een week of 6 al, in plaats van eind augustus. De reden dat hij dan pas zou komen was omdat hij nog moest sparen zodat hij een buffertje had als hij hier kwam. Maar z'n paps heeft wat centjes achtergelaten die hij mag meenemen. Ze hebben daar 40 dagen van rouw, dus daarna komt hij als het goed is hierheen Dat is wel een fijne gedachte. Dan ben ik ongeveer 22 weken, dus kan hij toch nog bijna de halve zwangerschap meemaken. Zou echt helemaal super zijn Al is het natuurlijk zwaar klote dat daar zoiets voor nodig is. Sammii: Fijn dat je aan het spuiten bent meid, gaat het goed? Yasminn: Jaaa spannend hè, ik over 5 nachtjes de geslachtsbepaling, kan echt niet wachten Eerst riep iedereen een meisje, en ik denk zelf ook dat het een meisje is. Maar nu roepen ze allemaal dat het een jongen is, hihi. We zullen zien wie er gelijk heeft! Deetje: Ik hoop dat je het fijn vindt, zwangerschapsyoga. Ik wil het misschien ook gaan doen, dus ben benieuwd!
Soee: gecondoleerd! Was hij ziek? Wel een fijne gedachten dat je vriend eerder komt! Dit is de 4e les zwangerschapsyoga alweer.. Vind het heel leuk!
He soeee wat erg yasmin en soee nee het doet geen pijn die spuiten gelukkig niet mag maandag gelukkig langs hopelijk werkt het goed want de bijwerkingen zijn heel vervelend ben elke keer moe en snel op me tenen getrapt. last van me buik opvliegers.. blehh
Alweer 31 weken, de tijd vliegt. We zijn een paar keer bij mijn nichtje geweest, wat is het toch vreemd zo'n kleintje in je armen te hebben wetende dat we straks zelf een kleintje hebben. Maandag zijn we getrouwd, een super gezellige dag gehad en we zijn erg verwend. Heel gek om ineens getrouwd te zijn, ik zeg aldoor mijn vriend terwijl het nu man is. Alleen ik slaap heel slecht vooral op de nacht voor het huwelijk dus ik ben savonds als een roos in slaap gevallen. Morgen komt de zorgconsulente langs om alles te bespreken voor de kraamzorg. Gisteren heb ik weer de bevalcursus gehad, vind er eigenlijk erg weinig aan... gelukkig hoef ik nog maar 1 keertje! @deetje: elke keer een echo, is dat standaard bij jou verloskundige? Wanneer ga je eigenlijk met verlof? @soeee: gecondoleerd met je schoonvader! Wel spannend die geslachtsbepaling, nog heel even wachten
Gefeliciteerd Zonnebloem!! Kan me voorstellen dat dat gek is.. Voor ons nog 3 weken tel echt af haha Wat doe je voor bevalcursus? meer zo'n praatclubje? of yoga? Bij mijn verloskundige is dat inderdaad standaard, vandaar dat ze het ook zo druk hebben Spreekt zich natuurlijk snel rond.. is altijd fijn om even te kijken vind ik. Zelfs als ik een keer extra ging ivm mn misselijkheid, maakte ze nog even een echo. Echt super! Ik ga met 36 weken met verlof.. heb gelukkig als we gaan trouwen nog 2 weekjes vakantie dus dat breekt de periode wel.. Werk jij ook?