@ Zonnebloem, Gefeliciteerd! @ Sammi, Gelukkig dat het geen pijn doet, maar wel jammer dat je zoveel bijwerkingen hebt. duim voor goed nieuws maandag. @ Deetje, Ja, is gewoon fijner met spullen kopen enzo. Ik weet het niet meer, en iedereen komt weer met zo een bakerpraatjes. ja je hebt dit dus het word dat. hihihi. @ hier, Ben zo moe vandaag en echt heel gek heb een kay harde buik. weet niet of dit erg is :S ?
Dankje dat hopen wij ook, maar dames hebben jullie niet mooie buik foto's daar word ik altijd blij van ben benieuwd hoe dik jullie buikjes zijn
Thanks voor de condoleances dames Antwoord op de vraag of hij ziek was: hij had wel Alzheimer en was halfzijdig verlamd, maar nu was hij gewoon een paar dagen niet lekker en is zijn rikketikje gestopt. Komt wel weer even heel dichtbij ivm m'n eigen pappie. Wat ik wel bijzonder vind, hier dacht ik later pas aan, is dat ik maandag de geslachtsbepaling heb en dan is mijn papa precies 1,5 jaar overleden. Als je bij 1,5 de komma weghaalt, heb je 15 en het is dan de 15e Buikfoto komt nog deze week. Eigenlijk niet echt verschil met vorige week geloof ik Iemand een idee hoe het met Liesje gaat? En met Love?
Soee: dat kan ik me voorstellen!! dat is inderdaad bijzonder!!! Zo belde ik voor de 3d/4d echo: zegt die mevrouw: 26 april? ik zeg okee. Aan mijn vriend doorgegeven. Zegt hij: meen je dat nou???? Blijkt dus dat zijn vader dan jarig zou zijn.. Vond hij ook wel apart.. Ik heb zijn vader overigens niet gekend. Wij zijn bijna 5 jr samen en zijn vader is inmiddels 6,5 jaar geleden overleden..
Nee geloof ik ook niet in. Ik geloof dat dingen gebeuren omdat ze zo horen te gebeuren. Als mijn vader niet was overleden, was ik niet in mijn eentje op vakantie gegaan en had ik mijn vriend niet ontmoet. Als zijn vader niet was overleden, zou hij bijna niets van de zwangerschap mee kunnen maken en nu bijna de helft nog Denk dat dat ook de kunst is van de positieve dingen uit de negatieve dingen kunnen halen
Dat zeg je goed! al is dat vaak moeilijk. Heb zelf nu 4 jaar geen contact met mn vader, maar nu vind ik dat toch wel moeilijk nu ik zwanger ben.. Niet dat ik hem mis, maar ik mis een vader in mn leven.. Heb ik ervoor ook niet gehad.. Dat is dan wel moeilijk om positief te blijven, maar ik probeer dat inderdaad ook altijd!
Ja dit zijn dingen die je graag met je ouders zou willen delen. En inderdaad, een vaderfiguur in je leven is belangrijk. Ben blij dat ons beebje een lieve papa heeft
Soe gecondoleerd! Wat verdrietig zeg. En je hebt helemaal gelijk, de dingen zullen met een reden gebeuren. En van 1.5/15 is zeker bijzonder! De rest reageer ik vanavond ff, weer ontzettend druk hier
Gecondeleerd soe, maar ook wel heel fijn dat jullie samen kunnen zijn voor de laaste paar maandjes van de zwangerschap he. Ik hoop heel erg dat de mensen die zo graag zwanger willen worden dit jaar een mooie jaar hebben en voordat de jaar uit is lekker zwanger kunnen zijn. Hier word het spannend, ook tussen al de ontstekingen dat ik helaas heb willen wij toch zo veel mogelijk van de zwangerschap genieten. Mijn blaasonsteking van 2 weken geleden was dus niet weg gegaan met de eerste doos antibiotica en had we afgelopende weekend een heel heftige weekend, met spoed naar huisartsenpost geweset en andere antibiotica gekregen die moesten bijna zeker weten aansluiten aan de bacteria en alles weer op order brengen, Urine opgestuurd naar de ziekenhuis om te kijken wat voor bacteria ik dus heb ik mijn blaas en komt het dus van een darm bacteria.... ik moest even lachen want ik dacht "huh. darm bacteria? maar we praten over een blaasonsteking toch?" nou is het zeker dat deze antibiotica goed de bacteria weg moeten halen en morgenochtend moet ik de alle laatste pilletje nemen, hopen dus dat het helemaal weg is en een lekker rustige weekend kan hebben zonder in mijnbroek te moeten plassen *schaam me helaas dood daarvoor elke keer dat het gebeurd* Ook nog vorige weekend kwamen we achter dat ik dus een nierbekken onsteking heb samen met de blaasonsteking omdat de blaas zo ontstoken was, maandag weer langs de huisarts gaan dan met een urine potje om te kijken of mijn lichaam nu echt van de bacteria af is of niet. Ik ben momenteel op zoek naar een buikdraagzak heeft iemand want tips voor mij over wat voor draagzak goed is. Heeft er iemand enige verstand van de safety 1st babybuik drager? het is voordelig maar wil weten of het ook wel veilig en stevig is. Mijn buikje groeit enorm momenteel haha, alweer 3e keer dat mijn werk kleding een maatje groter moest worden, nu hebben ze dus een probleem op mijn werk voor mijn kleding want alles word te klein rond mijn buikje heen haha.
ja het viel me op, 2 a 3 keer 36.. dan weer in eens 28. dat had ik ook, heb je wel eens ovu testjes gebruikt?