zoute drop, nou ik heb sinds gisteren in me liezen ms krampjes, en vanmorgen last bij me schaambotje.. heel vervelend.. wat het is geen idee moet pas de 29e ongi worden.. dus kan nu echt nog niet worden..
@Liesje: Daar heb ik nu ook last van, zere rug en af en toe eens van die vage ongi krampjes vanmorgen heb ik ze alleen een keer gehad daarna nog niet weer maar gisteren ook. Sinds vanmiddag heb ik dik slijm, helder en je kunt het uit elkaar trekken (vies ook eigenlijk he) Ik denk ook elke keer zou het wat kunnen betekenen?? Zo vervelend want ik wil er helemaal niet mee bezig zijn @Smnee: Wat vervelend meid dat je nog steeds geen ei hebt gehad, wat raar heb je dit als wel eens eerder gehad volgens mij niet of wel? Ik had ook altijd hele lange cyclussen moest er ook lang op wachten gelukkig weet ik nu de oorzaak doordat mijn lichaam geen eisprong aan maakte.. moeilijk is dat he? Want je gaat elke keer twijfelen jullie willen nog geen stappen ondernemen he?
ja ik heb gisteren n nieuwe puut zoute drop gehaald en n potje salmiak hihi.. vind ik geen straf.. Ja hier ook nog steeds last van mn rug, mn buik niet echt meer maar ja nog n anderhalf week haha.. @smnee balen zeg dat je ei zo laat is.. @love ja vervelend is dat he, eigenlijk wil je er geen of zo min mogelijk aandacht aan besteden en dan doet je lichaam wel weer iets met 1 of ander pijntje dat je denkt.. he? Wat is dit
Ja klopt klote vind ik dat, ondanks elke keer dat we teleurgesteld worden ga ik toch nog elke keer overal op letten elke maand weer ik word er moe van, maarja zo is helaas ons lichaam raar en apart bah.. Ben benieuwd ik denk dat ik tegelijk loop met jullie ik ga ook vanuit de 29e
Love, nee ben op zich altijd wel regelmatig. Een keer een uitschieter gemaakt, ben bang dat dat nu weer gebeurd. Geduld is een schone zaak. Wat betreft stappen ondernemen, ik twijfel zo ontzettend. Aan de ene kant wil ik alles op alles zetten, en aan de andere kant wil ik het allemaal niet. Niet op die manier, maar niemand wil dit natuurlijk zo. Ik kijk sowieso deze ronde aan, en dan zitten wij aan een jaar. We moeten het maar eens goed erover hebben. Liesje hihi nee vond ik ook wel pluspunt ik hou wel van dropjes haha. Maar het is wel heel vervelend, dat lamlendige gevoel steeds. Het word bij mij wel minder nu ik weet waar het van komt. Heb jij dat niet? Ik was zo eigenwijs dat ik het altijd probeerde te negeren. (Tot ik wist dat het echt waar was )
@smnee ik vind vooral dubbel zoute drop lekker, maar die hadden ze bij ons in t dorp niet Moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat wel mee zou vallen en zo weer over zou zijn. En dus ook dinsdag hele ochtend gewerkt en woensdag nog paar uurtjes.. maar je kon me echt opvegen. Dus de eerst volgende keer weet ik dat ik beter direct in t begin mn rust kan pakken zodat ik er dan hopelijk sneller vanaf ben @love en sammii wel heel toevallig dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten.. Nu ga ik gauw slapen, weet wie t songfestival heeft gewonnen dus is wel goed zo, voel me beetje griepig dus lekker slaapje doen
mijn lichaam is vreemd, ik verlies haast geen slijm.. zelfde als na me ongi dan verlies ik ook niet veel. echt heel vreemd naja we wachten maar gewoon alleen heb ik er soms een hard hoofd in!
sammii ik verlies nu eigenlijk ook geen slijm meer hoor. alleen rond ei is t soms heel veel, zit ook nog wel eens verschil in. en soms vlak voor nod ineens wel weer meer slijm maar soms ook niet dus geen touw aan vast te knopen
ok bij jou ook al, dinsdag verloor ik dradig slijm dag er na ook nog slijm en bouwt nu langzaam af nu ong 4/5 dagen na eisprong.. dus ja we wachten dan wel af had eergisteren krampjes zo vervelend.. en soms last van me buik me darmen..! zooooo vervelend
Ladieda wie is er nog wakker? Ik ben wel moe en lig in bed maar kan niet slapen kan geen lekker plekje vinden... En word gek van me zelf
Ja hier nu ook t gevoel dat mn ogen nog half dicht zitten.. Maar gelukkig heeft n beker met warme melk en honing hier goed geholpen en dat ik een warm hondje mee naar boven had genomen om lekker warm tegen aan te liggen
ihalf 5 en was om 10 weer wakker. dus denk dat vanmiddag weer dood op ben! was gisteren ook moe werd echt een kattekop was echt niet leuk!! maar ja me hele lichaam is in de war echt kut!
Ja dat is helemaal balen dan mag ik nog niet zeuren.. Om twee ongeveer in slaap gevallen eerst rond negen wakker en daarna nog geslapen tot elf
Voel al weer van alles haha al een vanaf dinsdag/woensdag al last van mn borsten.. En woensdag en donderdag last van mn buik gehad en al zeker een aantal dagen last van mn rug ene keer erger dan andere keer
ok ok, naja heb nu aantal dagen soms ms krampjes of steken in me buik.. van me borsten heb ik geen last.. heb af toe last van erge buikpijn. maar meot nog meer dan week wachten