Nee indd weet nou ook niet welke cyclus ik moet aanhouden... altijd 28 gehad en nu 40.... Zijn er mensen die met ovutesten werken ?
Yasminn, thanks!! Dinges89, ik wist dat ik nog iets vergeten was! Nog gefeli met je vriend! BeebieStar, aaaah nee meis Jammer joh!!
Nou dames, dikke pech voor mij denk ik deze ronde! Zojuist de duivels op bezoek gekomen geloof ik. Even wachten of het echt doorzet. Daarna sla ik een ronde over, want m'n lief en ik zijn 22 december pas weer samen
@ovulatietesten, kun je t beste elke dag rond de zelfde tijd doen. en niet 's ochtends want dan is je urine te geconcentreerd. @soee he balen.. hopelijk heb je dan in december meer geluk.. knuffel meis @hier wakker geworden met koppijn en geen pijnstillers in huis
@love hihi super spannend! En dat klinkt echt heel leuk die beurs! @beebiestar super kut meid. Hoop voor je dat de volgende ronde lukt! @soeee ah jammer en dan duurt een ronde ook wel even heel lang! @liesje beterschap meis!! @dinges89 super leuk meid. Nog gefeliciteerd met vl en ik ben heel benieuwd naar de fotos van je babykamer! @hier vanmiddag lekker even de stad in met een vriendin. Vl gelukkig weer wat beter door mijn goede zorgen hem zo nog wven wat vitamines voeren en dan moet hij toch echt weer de studio in. Vanavond kaasfondueen bij een vriendin. Dus lekker dagje
Hey meiden! Wat leuk dat jullie nog zo'n klein groepje zijn, niet met 25 personen ofzo.. Leek me leuk eens met jullie mee te praten, maar weet niet of jullie al een heel hecht groepje zijn? Ik ben zelf 21 jaar en 29 weken in verwachting en woon in Drenthe. Ik zie dat er een aantal van jullie druk bezig zijn, heel veel succes en alle liefde en vruchtbaarheid toegewenst de komende rondes, hopen op het allerbeste voor jullie! Liefs Lydia
Welkom LY1 sommige zijn hier wel al heel lang maar er komen altijd nog nieuwe bij. Ik ben hier ook pas een paar weken en je wordt hartelijk ontvangen hoor! super leuk dat je in verwachting bent! Gefeliciteerd! Hoop dat je lekker met ons mee kunt praten
welkom ly1 gefeliciteed met je zwangerschap weet je al wat t word of blijft een verrassing? en leuk meer dames uit drenthe tja zijn een aantal dames idd al wat langer hier, maar n nieuw lid is welkom hoor
Hoi lydia, Welkom hier... Ik zit hier ook pas een paar daagjes hoor hihi. Moet wel zeggen als t zo'n klein clubje is ga je snel waarde hechten aan andermans woorden, en voor mij voelt t aan als een groep vriendinnen/zussen. Gefeliciteerd trouwens, weet je al wat het wordt ? Groetjes BeebieStar
Liesje en s04006, ja inderdaad jammer! Maarja! Nu wordt het pas medio/eind januari weer testen (of niet als ik gewoon ongesteld word). In de tussentijd blijf ik hier gewoon gezellig mee kletsen hoor! Kan ik jullie allemaal aanmoedigen, hihi. Ly1, welkom hier! Leuk, nog een zwangere in ons midden! Hebben jullie er lang over gedaan of was het snel raak?
Welkom Ly1, een nieuwe lid is altijd welkom. gefeliciteerd met je zwangerschapschap. Weet je al wat t word.? liesje, Beterschap Meid!
Goeiemorgen meiden (oh shit het is al middag zie ik hihi...) blijkbaar had ik een paar uurtjes extra slaap nodig. @ Ly1: Welkom hier meid en gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk, je loopt maar even achter op mij. Heb je veel last van kwaaltjes? Geniet er lekker van iig! @ S04: Hmmm kaasfondueen... krijg er gelijk trek van hihi! @ Soeee: Balen meis, en rot dat je een ronde moet overslaan nu. Maar komt ik december vast helemaal goed. @ Beebiestar: Jij ook al zulk slecht niet, klote voor je! Lastig ook dat je nu niet weet welke cyclus je moet aanhouden. Verder bedankt voor de felicitaties meiden. Ik ga zo maar eens een beetje rommelen in onze kinderkamer en dan ook maar ff proberen foto's te maken. Verder vanavond lekker met vl filmpje kijken en relaxen op de bank. Hebben jullie nog leuke filmsuggesties?
Na 12 dagen overtijd te zijn geweest zijn vanochtend de rode duivels doorkomen zetten, om 11 uur kreeg ik ineens hevige krampen, ik lag echt dubbel van de pijn, en nu net naar de wc geweest en daar kwam ineens een groot bebloed donkerrood stolsel van ong 1,5 cm..... Dit zag er precies zo uit als mijn mk van 2 jaar geleden, ik heb de dokter van mn vriend gebeld en daar kan ik zo terecht. Ik heb het stolsel bewaard en ga er zo langs..... Sorry jullie hebben hier weinig aan, maar moest dit even kwijt meiden :'(
wat voor soort film houden jullie van? @LY Welkom meid, kom gezellig mee praten @soee: balen meid en ook nog een ronde moeten overslaan kan hij ondertussen niet wat opsturen hahaha @ beebiestar: ook balen voor jou meid ik zou ovu testen doen dan heb je het snelst duidelijkheid in de duur van je cyclus en anders zou ik gewoon uit gaan van je standaard cyclus elk lichaam heeft zo nu en dan een uitschieter of juist een hele korte cyclus door bijv. spanning, stress maar ook wel eens door bijv. je weerstand en ja dan heb je mijn cyclus nog die blijft schommelen sinds de 2de mk zo eerst maar eens
Ik hoop het! We zullen ons best zéker doen, hihi! Hmm, filmsuggesties? 'What to expect when you're expecting' of 'The back-up plan', gaan allebei over zwanger zijn. Weet niet of je ze al hebt gezien, hihi. Verder vind ik 'The lucky one' en 'Charlie st. Cloud' erg mooi!
meiss, hahaha, ik zal het hem vragen BeebieStar, jeetje meis, dat is niet niets! Succes en sterkte bij de dokter. Knuf!